  • 41. Data: 2007-08-12 11:13:27
    Temat: Re: zmiana numeru telefonu w Mbank - radzę uważać
    Od: t...@w...pl

    On 12 Sie, 13:09, t...@w...pl wrote:
> [...]
    ups.com...

    > niechcący 3 razy mi wysłał :)
    >
    > bylem w mpunkcie -
    > ale w centrali w łodzi też bywam :)
    >
    > cos jeszcze?

    jeszcze jakieś porady od "wujka dobra rada" ?

  • 42. Data: 2007-08-12 11:18:59
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Sun, 12 Aug 2007 03:39:39 -0700, t...@w...pl napisał(a):

> [...]
    wiadomościnews:1186841969.231040.177490@g4g2000hsf.g
    ooglegroups.com...

    osobowych przekazanych mBankowi.
    odpowiada za wynikające z tego skutki a oświadczenia i
    ostatni znany mBankowi adres zamieszkania, uważane

    > Rozumiem, ze z tych paragrafów wynika, ze bank mógłby przez 3 lata
    > uniemozliwiac dostępu do konta klientowi. Zaznaczam, ze adres byl
    > poprawny, dane osobowe tez, hasla jednorazowe dodatkowe mialem, wiec
    > jaki problem jest w ostawieniu procedury tak, aby aktywacja nowych
    > hasel odbyla sie w oddziale na podstawie przedstawionego dokumentu
    > tozsamosci? Uwazam ze jest to zla wola banku i przy tym pozostane.

    zasadnicza sprawa - mBank nie ma oddziałów i taka procedura jest
    niemożliwa. mKiosk nie jest oddziałem - więc nie ma możliwości - a
    korespondencyjne załatwianie niestety trwa.

    Daniel (zadowolony użytkownik m.in. mBanku)

  • 43. Data: 2007-08-12 11:24:13
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    >Z treści odpowiedzi wnioskuje ze jest Pan (nie jestesmy na szczęście
    >na ty jeszcze) pracownikiem mbanku.

    A to ma znaczyć ze wypowiedź jego jest nierzetelna czy coś?

    >Więc powiem jedno ( abstrahując od wszelkich win po mojej stronie) w
    >przypadku wizyty klienta w oddziale i posiadaniu dokumentu tożsamości

    Otwórz konto w banku który ma zwykłe oddziały. Nie będziesz miał kłopotu z
    mBankiem, który generalnie jest bankiem wirtualnym.

    Darek

  • 44. Data: 2007-08-12 11:37:42
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    t...@w...pl napisał(a):

    > Z treści odpowiedzi wnioskuje ze jest Pan (nie jestesmy na szczęście
    > na ty jeszcze) pracownikiem mbanku.

    za forum mBanku:
    mBank nie dla -bip-ów

    :-)

  • 45. Data: 2007-08-12 11:40:27
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    t...@w...pl napisał(a):

    > ale kolejka w oddziale to nic w porownaniu z czekaniem tydzien.
    > Chetnie bym postal kilka godzin, zeby rozwiazac problem w dzień

    Dlaczego zatem skorzystałeś z oferty banku WIRTUALNEGO bez oddziałów?
    Chcesz oddziały - załóż sobie konto w takim banku.

  • 46. Data: 2007-08-12 11:41:17
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 11 Aug 2007 23:23:56 +0200, Wrak Tristana <n...@s...pl>
    wrote:

    >Dopytuję, bo hasła esesmanowe to był jeden z większych prezentów jaki dał mi
    >mBank... I nie rozumiem jak ktoś może z nich nie korzystać :D
    Ja nie korzystam :) Z powodu wiekszego prawdopodobnienstwa kradziezy
    telefonu niz karty hasel :) Wowczas do czasu "odtworzenia" karty SIM
    lub zmiany numeru telefonu w systemie banku nie mialbym dostepu do
    przelewow jednorazowych.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 47. Data: 2007-08-12 11:41:37
    Od: t...@w...pl

  • 48. Data: 2007-08-12 11:42:21
    Od: t...@w...pl

  • 49. Data: 2007-08-12 11:48:05
    Od: t...@w...pl

    On 12 Sie, 13:12, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > <t...@w...pl> wrote in message

    .com...

    > A od kiedy to jest oddzial banku?
    >
    > MK

    zakladam, ze niue jestes obiektywny w tej dyskusji bo reprezentujesz
    jedną ze stron

    cytat z innej twojej wiadomosci "Proponuje zebys przez pewien czas
    popracowal z banku wtedy napiszesz nam jak
    to banki udzielaja kredytow po znajomosci ;). "

    nawet jesli mpunk tnie jest oddzalem, to skoro ma uprawnienia do
    przyjmowania reklamacji i potwierdzania tożsamości to równie dobrze
    mógłby sprawy te załatwiać kontaktujac się faxem (z tego co wiem jest
    uznawany za dokument) z pracownikami mbanku w lodzi, a dokumenty
    papierowe szły by standardową drogą pożniej
    kestia procedur, ktore ustalanę są często przez osoby, mowiąc lekko,
    niemyslace

  • 50. Data: 2007-08-12 11:58:34
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    t...@w...pl napisał(a):

    > jeszcze jakieś porady od "wujka dobra rada" ?

    Skończ się kurwa powtarzać.