  • 51. Data: 2007-08-12 11:59:33
    Temat: Re: zmiana numeru telefonu w Mbank - radzę uważać
    Od: t...@w...pl

    On 12 Sie, 13:58, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

    > Skończ się kurwa powtarzać.

    to nie ja tylko pieprzona strona google wysyla te same posty, fiucie

  • 52. Data: 2007-08-12 12:09:33
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 12 sierpnia 2007 01:34
    (autor Kamil Jońca
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <5...@n...onet.pl>):

    > Wystarczy, że często przebywasz w miejscach bez zasięgu GSM. Wbrew pozorom
    > może być ich całkiem sporo.

    Tyle, że wtedy zasięg Internetu też chyba jest znikomy :D

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 53. Data: 2007-08-12 12:12:01
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 11 sierpnia 2007 23:31
    (autor Krzysztofsf
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <f9l9rf$er0$1@inews.gazeta.pl>):

    > Nie wierze w darmowe obaidy.

    Ale kto mówi o darmowych? Za konto w mBanku też nie płacisz wprost... Za
    kartę do ekonta też nie.

    > Nie chce byc zaskoczony nieoczekiwanie oplatami za korzystnie z sms.

    Podobnie za wszystko... Za ekonto i kartę też nagle mogą... Najwyżej
    zrezygnujesz....

    > Na operacje na funduszach i sporadycznie akcjach wystarcza mi posiadana
    > lista.

    Tyle, że lista jest mniej bezpieczna i mniej wygodna.

  • 54. Data: 2007-08-12 12:14:33
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 12 sierpnia 2007 13:41
    (autor WAM
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <v...@4...com>):

    > Ja nie korzystam :) Z powodu wiekszego prawdopodobnienstwa kradziezy
    > telefonu niz karty hasel :)

    Ale kradzież telefonu zauważasz od razu. Poza tym, telefon muszą ci ukraść
    fizycznie, a kartę wystarczy że wirtualnie.

    > Wowczas do czasu "odtworzenia" karty SIM
    > lub zmiany numeru telefonu w systemie banku nie mialbym dostepu do
    > przelewow jednorazowych.

    Jak mi ukradli telefon to ,,odtworzenie'' karty SIM zajęło pół dnia (z
    powodu dojazdu do salonu odległego o 40km)...

  • 55. Data: 2007-08-12 12:15:49
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 12 sierpnia 2007 09:38
    (autor Tomek
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <f9mdd4$kiv$1@news.onet.pl>):

    > Ja robie sporo przelewów i uzywam karteczki, bez zabawy w odczytywanie
    > sms. Wygodniej i pewniej.

    No jak robisz dużo-dużo to faktycznie może być wygodniej z kartki...

    BTW: W ogóle banki powinny wprowadzić interfejs do masowych przelewów. Np.
    podawanie pliku *.txt z zapisanym w formacie CSV zestawem przelewów do
    jednorazowego zaakceptowania....

  • 56. Data: 2007-08-12 12:17:37
    Od: aa <a...@a...pl>

    t...@w...pl wrote:
    > Z treści odpowiedzi wnioskuje ze jest Pan (nie jestesmy na szczęście
    > na ty jeszcze) pracownikiem mbanku.

    :) Niestety z moich kontaktów z bankami to tylko tyle że kiedyś robiłem
    audyt w jednym...

    > Więc powiem jedno ( abstrahując od wszelkich win po mojej stronie) w
    > przypadku wizyty klienta w oddziale i posiadaniu dokumentu tożsamości
    > każdy bank powinien niezwłocznie umożliwić dostęp do zgromadzonych
    > środków. Kiepskie procedury nie zwalniają z takiego obowiązku - tyle -

    OIDP procedury mBanku to możesz na dowód wypłacić pieniądze do kwoty
    5000. Powyżej to trzeba zlecić przez net albo telefonicznie...
    Nie chcieli wypłacić? Nic o tym nie piszesz.

    > pewnie gdybym był private banking to bym inaczej został potraktowany.
    > A co do terminu to zwykle on wynosi 3 dni, więc zwlekanie ze strony
    > banku jest tym bardziej uciązliwe - zaznaczam, ze nie byla to zwykla
    > zmiana telefonu, ale zmiana, od której zależał wogóle dostęp do konta.

    Tak czytając - pracujesz u konkurencji a tu próbujesz nieudolnie robić
    BPR? ;)

  • 57. Data: 2007-08-12 12:19:48
    Od: aa <a...@a...pl>

    t...@w...pl wrote:

    > Autor zrozumial mechanizmy tylko dziwi się, że wyslanie zwykla poczta
    > nowych aktywnych hasel zajęło by mniej czasu niż wpisanie przez "panią
    > Basię" z oddzialu aktualnych danych podczas wizyty w banku.

    Kiedy byłeś w *banku* ? Bo jak na razie to nic o tym nie pisałeś. No
    chyba że agencje PKO to dla Ciebie banki...

  • 58. Data: 2007-08-12 12:23:06
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 12 Aug 2007 14:14:33 +0200, Wrak Tristana <n...@s...pl>
    wrote:

    >Ale kradzież telefonu zauważasz od razu. Poza tym, telefon muszą ci ukraść
    >fizycznie, a kartę wystarczy że wirtualnie.
    Karte SIM tez moga mi ukrasc wirtualnie :) Nieuczciwy pracownik
    operatora moze zrobic nowego SIMa z moim numerem :)

    >Jak mi ukradli telefon to ,,odtworzenie'' karty SIM zajęło pół dnia (z
    >powodu dojazdu do salonu odległego o 40km)...
    U mnie zajelo max 30 minut i kosztowalo mnie zero zlotych. Tyle ze to
    bylo w poniedzialek a w sobote i niedziele nie mialem telefonu :)

    Na szczescie istnieje wybor i kazdy bierze to co chce - ja wole kartke
    :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 59. Data: 2007-08-12 12:33:46
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Wrak Tristana napisał(a):

    > BTW: W ogóle banki powinny wprowadzić interfejs do masowych przelewów. Np.
    > podawanie pliku *.txt z zapisanym w formacie CSV zestawem przelewów do
    > jednorazowego zaakceptowania....

    Oczywiście - systemy do masowych przelewów są. Dla klientów
    korporacyjnych w odrębnych systemach.
    Nikt o zdrowych zmysłach nie będzie tego oferować klientom indywidualnym...

  • 60. Data: 2007-08-12 12:49:33
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    t...@w...pl napisał(a):

    > Chyba nie zrozumiales mojego postu i sie madrzysz. Bylem w oddziale z
    > dowodem!

    "Czym jest mKiosk?
    2 stanowiska internetowe, dzięki którym masz zapewniony stały dostęp do rachunków w
    mBanku i możesz wykonywać wszystkie operacje dostępne przez kanał internetowy
    2 stanowiska telefoniczne, dzięki którym możesz bezpośrednio połączyć się z mLinią,
    bez konieczności wybierania numeru. Te stanowiska pozwalają wykonywać operacje na
    rachunkach w mBanku zarówno za pomocą Automatycznego Teleserwisu mLinii jak i
    bezpośrednio korzystając z pomocy Operatora mLinii.
    wpłatomat mBanku , dzięki któremu można wpłacać gotówkę do mBanku BEZ PROWIZJI.
    Operacje te mogą być dokonywane przy użyciu karty mBanku a wpłaty gotówkowe nie będą
    obarczone żadną prowizją.
    bankomat Euronetu do wypłat środków finansowych z rachunków w mBanku."