  • 11. Data: 2005-06-18 19:39:57
    Temat: Re: zmiana oblicza prnews
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > zmienili oblicze serwisu http://prnews.pl

    A ja niechcacy zostalem chakerem ...
    Fatal error: Call to undefined function: iso88592_2utf8() in
    /system/config.php on line 388

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 12. Data: 2005-06-18 19:40:07
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 18 Jun 2005 19:59:58 +0200, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    >Mało co denerwuje mnie tak bardzo przy przeglądaniu strony, jak taki
    >pływający banner...

    i te setki linkow, ktore powoduja, ze w poplochu zamykam taka strone

  • 13. Data: 2005-06-18 20:04:04
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    a najgorzej ze skorzystanie z tego bannera nic nie daje, dalej plywa,
    kurwisyn....

  • 14. Data: 2005-06-19 06:53:36
    Od: maHo <m...@p...net>

    KrzysiekPP wrote:

    > Tak ... inna przyczyna to Internet Explorer i nieodswiezony CSS.

    tyle że na screenshocie chyba próżno szukać internet explorera.

    pozdrav

    maHo

  • 15. Data: 2005-06-19 12:55:05
    Od: t...@B...onet.pl (themad1)

    <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    >Mało co denerwuje mnie tak bardzo przy przeglądaniu strony, jak taki
    >pływający banner...

    wlasnie, Amra usuncie ten banner!
    Moge sie nawet drugi raz na ten newsletter zapisac, ale niech to mi
    ucieknie z ekranu ;)

    themad1

  • 16. Data: 2005-06-19 13:18:39
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    themad1 wrote:
    > wlasnie, Amra usuncie ten banner!
    > Moge sie nawet drugi raz na ten newsletter zapisac, ale niech to mi
    > ucieknie z ekranu ;)

    Sie robi, sie robi. No ale ja za to nie odpowiadam (czytaj ja tam tylko
    pospuc cos potrafie i na kodowaniu sie nie znam).

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 17. Data: 2005-06-19 14:52:13
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    w wiadomości <news:d93rdn$6u6$1@news.onet.pl> wstukał:

    > Sie robi, sie robi. No ale ja za to nie odpowiadam (czytaj ja tam tylko
    > pospuc cos potrafie i na kodowaniu sie nie znam).

    Gdybyś tak zepsuł fragment:
    <layer id="divStayTopLeft">
    </layer>

    przez skasowanie :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 18. Data: 2005-06-19 20:57:02
    Od: t...@B...onet.pl (themad1)

    ot i udalo sie :)
    super
    themad1

  • 19. Data: 2005-06-20 11:52:16
    Od: Rafał Krupiński <ruf10_at_op_dot_pl@nospam>

    magnat wrote:

    > zmienili oblicze serwisu http://prnews.pl
    >
    > super, super i jeszcze raz super
    > gratuluje !!!

    strona z PSS nie działa
    Warning: Smarty error: unable to read resource: "_feed.tpl" in
    /libs/Smarty.class.php on line 1144

  • 20. Data: 2005-06-20 12:01:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Rafał Krupiński wrote:
    > strona z PSS nie działa
    > Warning: Smarty error: unable to read resource: "_feed.tpl" in
    > /libs/Smarty.class.php on line 1144

    Pracujemy nad tym mam nadzieje, ze dzisiaj, jutro bedzie wszystko dzialalo.

    Zadbaj o swoje pieniądze!