  • 1. Data: 2010-11-15 12:36:16
    Temat: zmiana regulaminów karcianych w mBanku
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Od 1 grudnia mBank zmienia warunki kart kredytowych -- do limitu
    niezbędnego do uzyskania zwolnienia nie będą się liczyły przelewy z karty
    i mTransfer -- chyba się połapali w opisywanych na grupie "mykach" ;-)

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 2. Data: 2010-11-15 12:41:36
    Temat: Re: zmiana regulaminów karcianych w mBanku
    Od: "grin" <s...@a...er>

    > Od 1 grudnia mBank zmienia warunki kart kredytowych -- do limitu
    > niezbędnego do uzyskania zwolnienia nie będą się liczyły przelewy z karty
    > i mTransfer -- chyba się połapali w opisywanych na grupie "mykach" ;-)

    Czytają tę grupę?

  • 3. Data: 2010-11-15 13:04:15
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 15 Lis, 13:36, Olgierd <n...@n...problem> wrote:
> [...]
    > niezbędnego do uzyskania zwolnienia nie będą się liczyły przelewy z karty
    > i mTransfer -- chyba się połapali w opisywanych na grupie "mykach" ;-)

    Teraz też się nie liczą, ale w regulaminie jest to zapisane w inny
    sposób.

  • 4. Data: 2010-11-15 14:45:02
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    A co z kredytem za 1,2%?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2010-11-15 17:22:41
    Od: Dzynks <d...@d...de>

    W dniu 2010-11-15 14:04, Tomek z Wawy pisze:
    > Teraz też się nie liczą, ale w regulaminie jest to zapisane w inny
    > sposób.

    Liczą się. Zadałem pytanie mBankowi w tej kwestii i mam oficjalną
    odpowiedź podpisaną z imienia i nazwiska przez ichniejszego pracownika.

    --
    Dzynks

  • 6. Data: 2010-11-15 18:27:06
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Dzynks" <d...@d...de> napisał w wiadomości grup

    > Liczą się. Zadałem pytanie mBankowi w tej kwestii i mam oficjalną
    > odpowiedź podpisaną z imienia i nazwiska przez ichniejszego pracownika.

    No to w drodze reklamacji mógłbyś się domagać zwrotu opłaty, ale tak ogólnie
    dla wszystkich to nie zadziała.

  • 7. Data: 2010-11-15 19:21:54
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-11-15 18:22, Dzynks pisze:

    > Liczą się. Zadałem pytanie mBankowi w tej kwestii i mam oficjalną
    > odpowiedź podpisaną z imienia i nazwiska przez ichniejszego pracownika.

    To że ktoś z mBanku coś napisał i nawet się podpisał, to IMHO wiele nie
    znaczy. Np. tutaj:
    <http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=958771&t=
    958771&sr=ld&pn=1&cat=0>
    jest takich dwoje z mBanku co uważają inaczej.

  • 8. Data: 2010-11-16 17:33:23
    Od: Dzynks <d...@d...de>

    W dniu 2010-11-15 20:21, Bogdan B. pisze:
    > To że ktoś z mBanku coś napisał i nawet się podpisał, to IMHO wiele nie
    > znaczy. Np. tutaj:
    > <http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=958771&t=
    958771&sr=ld&pn=1&cat=0>

    To mnie nie interesuje. Przy niejasnym (a dla mnie jest on jasny, bo
    mTransfer zalicza się do transakcji zwalniających z opłaty rocznej)
    regulaminie dysponuję opinią pracownika mBanku, który potwierdza moje
    przypuszczenia.

    Jeśli nie mBank reklamacją to arbiter bankowy zapewne przyzna mi racje.
    Oczywiście jeśli od 1.12 br. regulamin zostanie uszczegółowiony to od
    tego dnia kolejne płatności mTransferem nie będą się liczyły.

    --
    Dzynks

  • 9. Data: 2010-11-16 17:45:58
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Dzynks napisał(a):
> [...]
    > Oczywiście jeśli od 1.12 br. regulamin zostanie uszczegółowiony to od
    > tego dnia kolejne płatności mTransferem nie będą się liczyły.

    z własnego doświadczenia - ja bym na panią arbiter nie liczył :)

    PG

  • 10. Data: 2010-11-16 17:47:57
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 16 Lis, 18:33, Dzynks <d...@d...de> wrote:

> [...]
    > mTransfer zalicza się do transakcji zwalniających z opłaty rocznej)
    > regulaminie dysponuję opinią pracownika mBanku, który potwierdza moje

    A co w nim jest niejasnego skoro do zwolnienia wliczają się transakcje
    z użyciem karty, a przelew do nich nie należy.