  • 1. Data: 2011-03-01 17:50:05
    Temat: zmiana regulaminu KK Polbank
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    Hej,

    Podpisując swego czasu umowę KK Polbank dostałem regulamin z
    załącznikami datowane na dzień 10.12.2009. Przypadkiem na stronie
    znalazłem regulamin i załączniki z dnia 10.02.2011.

    Czy ktokolwiek z P.T. Koleżeństwa został poinformowany o jakichś
    zmianach? Bynajmniej mnie nikt nie informował.

    A oto co mówi bank w poczcie elektrycznej:

    Uprzejmie informuję, że bank informuje klientów o zmianach zachodzących
    w regulaminie czy tabeli opłat i prowizji, natomiast nie jesteśmy
    wstanie ustalić dlaczego pan takiej informacji nie uzyskał. bank
    zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian zarowno w regulaminie jaki
    i tabeli oplat, prowizji i oprocentowania produktów bankowych
    posiadanych w swojej ofercie. W tym momencie obowiazuje nowy regulamin
    dostępny na stronie internetowej banku oraz w oddziałach.

    WN

  • 2. Data: 2011-03-01 18:51:57
    Temat: Re: zmiana regulaminu KK Polbank
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wojciech Nawara <u...@n...info> writes:

> [...]
    >
    > Czy ktokolwiek z P.T. Koleżeństwa został poinformowany o jakichś
    > zmianach? Bynajmniej mnie nikt nie informował.

    Też sobie nie przypominam, żeby mnie ktoś informował.
    KJ

    Keyboard error press F1 continue

  • 3. Data: 2011-03-01 19:01:55
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Wojciech Nawara pisze:

> [...]
    >
    > Czy ktokolwiek z P.T. Koleżeństwa został poinformowany o jakichś
    > zmianach? Bynajmniej mnie nikt nie informował.

    Mnie również nie.
    A są jakieś istotne zmiany?

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2011-03-01 19:03:40
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-03-01 20:01, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Mnie również nie.
    > A są jakieś istotne zmiany?

    Pojęcia nie mam. Nie porównywałem.

  • 5. Data: 2011-03-01 19:29:01
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 1 Mar, 20:01, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > A są jakieś istotne zmiany?

    Nie chce mi sie tego wszytskie czytac.
    Napisalem maila przez system transakcyjny z tym pytaniem. Zobaczymy
    czy odpowiedza

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 6. Data: 2011-03-01 20:42:44
    Od: AW <a...@w...pl>

    W dniu 2011-03-01 20:01, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Mnie również nie.
    > A są jakieś istotne zmiany?

    Wydaje mi się że są zmiany w cashback-u.
    Dla Ery chyba nic się nie zmieniło bo dalej jest 1%, ale inne chyba
    miały inaczej.

  • 7. Data: 2011-03-01 21:15:15
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    AW pisze:

    > Wydaje mi się że są zmiany w cashback-u.
    > Dla Ery chyba nic się nie zmieniło bo dalej jest 1%, ale inne chyba
    > miały inaczej.

    Złota ma nadal 0,9%.

    --
    MiCHA

  • 8. Data: 2011-03-02 08:34:40
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 01 Mar 2011 19:51:57 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Też sobie nie przypominam, żeby mnie ktoś informował.

    Poprzednie przysyłali, tego również nie dostałem.

    --
    Kojer

  • 9. Data: 2011-03-02 09:05:24
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Wojciech Nawara wrote:
> [...]
    >
    > Czy ktokolwiek z P.T. Koleżeństwa został poinformowany o jakichś
    > zmianach? Bynajmniej mnie nikt nie informował.

    Nie dostałem.

    witrak()

  • 10. Data: 2011-03-02 14:04:01
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 01 Mar 2011 18:50:05 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy ktokolwiek z P.T. Koleżeństwa został poinformowany o jakichś
    > zmianach? Bynajmniej mnie nikt nie informował.

    Dzisiaj dostałem informacje o zmianach w ubezpieczeniu i o tym, że zmienił
    się regulamin (paragraf 37). Ponieważ dotyczy tylko kart prestiżowych to
    pewnie tylko ich posiadaczy będą informować.

    --
    Kojer