  • 11. Data: 2011-03-06 20:08:37
    Temat: Re: zmiana regulaminu KK Polbank
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-03-01 20:29, Rafal M pisze:

    > Nie chce mi sie tego wszytskie czytac.
    > Napisalem maila przez system transakcyjny z tym pytaniem. Zobaczymy
    > czy odpowiedza

    Odpisali?

    1 lutego 2011 zmienił się par 37. Dotyczy on Polbank Prestiż Assictance,
    o czym aktualnie informują listownie jedynie posiadaczy Goldów.

    Nie wyjaśnia to jednak zmian z dnia 10.02.2011.

    Jeżeli nikt z nas powiadomienia nie otrzymał, to ciężko mi uwierzyć, że
    stało się to za każdym razem "przypadkiem".

  • 12. Data: 2011-03-06 21:45:46
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sun, 06 Mar 2011 21:08:37 +0100, Wojciech Nawara wrote:

    > Jeżeli nikt z nas powiadomienia nie otrzymał, to ciężko mi uwierzyć, że
    > stało się to za każdym razem "przypadkiem".

    Nie ma w tym przypadku. Po prostu bank w tamtym okresie miał lepszą
    zwiechę.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 13. Data: 2011-03-07 18:16:31
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 6 Mar, 21:08, Wojciech Nawara <u...@n...info> wrote:

    > Odpisali?

    teoretycznie tak... tylko odpowiedz z automatu nie na temat...

    Na pytanie:
    "Zauważyłem, że na stronach
    internetowych Polbanku pojawił się nowy regulamin kart
    kredytowych (z datą 10.02.2011).
    Czy
    obowiązuje on też aktualnych posiadaczy kart kredytowych (dla
    kart wydanych przed lutym 2011)?

    Jeśli tak, to kiedy otrzymam informację o zmianie
    regulaminu?

    Jakie zmiany wprowadzono w tym
    regulaminie, względem starszej
    wersji?"

    odpisali:
    "Uprzejmie informuje iż każda zmiana regulaminu dotyczy klienta. Jeśli
    są to jakieś
    istotne zmiany dotyczące klienta bank przesyła wraz z wyciągiem bądż
    oddzielnym pismem informacje o
    zmianach w regulaminie."

  • 14. Data: 2011-03-07 19:33:34
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Mon, 07 Mar 2011 10:16:31 -0800, Rafal M wrote:

    > Jeśli
    > są to jakieś
    > istotne zmiany dotyczące klienta bank przesyła wraz z wyciągiem bądż
    > oddzielnym pismem informacje o
    > zmianach w regulaminie."

    Co za brednie.