  • 1. Data: 2008-07-03 19:42:23
    Temat: zmiany mille
    Od: Ra <w@stopce>

    to chyba nowość
    po zalogowaniu się pojawia na głównej stronie oferta
    - pożyczki
    - ko
    - kk
    mając hasło2 można od ręki zawrzeć umowę, tak piszą, ciekawe że w
    internetowym mbanku trzeba wysyłać pisma

  • 2. Data: 2008-07-03 19:54:32
    Temat: Re: zmiany mille
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Ra napisał(a):
    > to chyba nowość
    > po zalogowaniu się pojawia na głównej stronie oferta
    > - pożyczki
    > - ko
    > - kk

    U m nie nic sie nie pojawia.

    > mając hasło2 można od ręki zawrzeć umowę, tak piszą, ciekawe że w
    > internetowym mbanku trzeba wysyłać pisma

    Moze dlatego, ze nie mam hasla2 ? :)

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-07-03 20:13:15
    Od: Ra <w@stopce>

    Mithos pisze:

    > U m nie nic sie nie pojawia.

    > Moze dlatego, ze nie mam hasla2 ? :)

    ja też nie mam ;) czekam na wprowadzenie sms

    BTW złożyłem właśnie reklamacje w citi bo zobaczyłem w czerwcu całą
    serie z opisem DZWONECZEK WARSZAWA i bez problemów pan chciał wycofać te
    transakcje, ale w czasie rozmowy zorientowałem się że to lokalny carefur
    zaczął generować taki głupi opis

  • 4. Data: 2008-07-03 20:17:02
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Ra napisał(a):
    > ja też nie mam ;) czekam na wprowadzenie sms

    Ja aktualnie stwierdzilem, ze jestem ze swojej KK Millenium (MC) calkiem
    zadowolony. Aczkolwiek musze sie jescze pozbyc ichniejszego AmEx'a.

    Dobre :)

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-07-04 06:03:53
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 03 Jul 2008 22:17:02 +0200, Mithos napisał(a):

    > Ja aktualnie stwierdzilem, ze jestem ze swojej KK Millenium (MC) calkiem
    > zadowolony. Aczkolwiek musze sie jescze pozbyc ichniejszego AmEx'a.

    A jak tam u niej (MC) wypadają przeliczniki, sprawdzałeś? A w tym AmEx'ie?

    Xenocide

  • 6. Data: 2008-07-04 13:55:49
    Od: "MisiekK" <d...@w...pl>

    > U m nie nic sie nie pojawia.

    > Moze dlatego, ze nie mam hasla2 ? :)

    oferta nie pojawia się u osób korzystających już z tych produktów, bądź nie
    posiadających zdolności.
    U mnie pojawiła sie od razu po rezygnacji z KK i debetu.
    --
    -------------
    MisiekK

  • 7. Data: 2008-07-04 15:57:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > A jak tam u niej (MC) wypadają przeliczniki, sprawdzałeś? A w tym AmEx'ie?

    Nie wiem :) Niebawem bede placil nia w funtach to sprawdze i sie dowiem.

    A AmEx'a staralem sie uzywac miesiac jednakze jest on mocno
    nieakceptowalny (nawet tam gdzie sa naklejki ze mozna) i stresujace to
    bylo, ze zawsze wyciagajac ta karte zastanawialem sie "uda sie czy sie
    nie uda". Zbyt wiele jednak razy miala miejsce ta druga opcja. Zreszta
    dzisiaj zglosilem jego rezygnacje.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2008-07-04 16:00:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MisiekK napisał(a):
    > oferta nie pojawia się u osób korzystających już z tych produktów, bądź nie
    > posiadających zdolności.

    W Millenium mam tylko KK. A co do mojej zdolnosci to bank nie ma o niej
    pojecia, bo nie przedstawialem w nich zadnych zaswiadczen czy papierow.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2008-07-05 08:44:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MisiekK" <d...@w...pl> wrote in message

    > oferta nie pojawia się u osób korzystających już z tych produktów, bądź
    > nie posiadających zdolności.
    > U mnie pojawiła sie od razu po rezygnacji z KK i debetu.
    > --

    Oferta nie moze sie pojawiac u osob, ktore nie wyrazily zgody na
    przetwarzanie danych w celach reklamowych.
    Jest to zwykly x-sell wiec nie sadzilbym, ze kryteria wyboru grupy docelowej
    byly jakies wygorowane.

    MK

  • 10. Data: 2008-07-06 19:41:19
    Od: "MisiekK" <d...@w...pl>

    > W Millenium mam tylko KK. A co do mojej zdolnosci to bank nie ma o niej
    > pojecia, bo nie przedstawialem w nich zadnych zaswiadczen czy papierow.

    Nie musisz - robią sobie jakiś algorytm wyliczający z Twoich obrotów,
    również na KK.
    --
    MisiekK