  • 1. Data: 2011-03-25 20:20:37
    Temat: zmiany w TOiP i regulaminie eurobanku
    Od: "PM" <p...@p...onet.pl>

    od 26-go marca.Szczegóły dla zainteresowanych na stronie EUROBANKU

  • 2. Data: 2011-03-25 21:48:54
    Temat: Re: zmiany w TOiP i regulaminie eurobanku
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2011-03-25 21:20, PM wrote:
    > od 26-go marca.Szczegóły dla zainteresowanych na stronie EUROBANKU

    No to chyba w oddzialach beda mieli zajecie z zamykaniem kont Online.
    http://www.eurobank.pl/files/docs/209[03]-TOiP-www-s
    1-2.pdf
    Bo o ile dobrze rozumiem TOiP to oplata miesieczna 7pln wchodzi w zycie.
    Nie bardzo tylko rozumiem co autor mial na mysli z oplata specjalna 0
    PLN uzalezniona od osadu lub wplywow.

    Z innych zmian:
    - wprowadzenie cashbacku 0,5% od transakcji debetowka
    - oplata za debetowke wzrasta z 0,95 do 1,95 z mozliwoscia zwolnienia po
    3 transakcjach
    - przelewy do US/ZUS byly po 0 PLN, a teraz beda po 5 PLN sztuka !!
    - na oslode - darmowe wszystkie bankomaty w PL (bylo po 1 PLN)

    Jako ze nie bylo to konto glowne i zapowiada sie ze nie bedzie opcji
    zwolnienia z oplaty 7pln to konto idzie do ostrzalu. A szkoda bo sie
    przyzwyczailem i nawet jego wady z nocnym przetwarzaniem i slabym
    odswiezaniem zmian salda byly do przelkniecia dzieki kontom
    oszczednosciowym i w miare sensowym oprocentowaniem.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2011-03-25 21:59:09
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 22:48:54 +0100, darnok
    <d...@a...spam.ch> wklepał(-a):

> [...]
    >Bo o ile dobrze rozumiem TOiP to oplata miesieczna 7pln wchodzi w zycie.
    >Nie bardzo tylko rozumiem co autor mial na mysli z oplata specjalna 0

    Dowiedziałem się na czacie, że ta opłata specjalna to po prostu warunki
    zwolnienia z opłaty za konto. Zwiększa się w sumie tylko limit wpływów (z 800 do
    1000 zł) zwalniających z opłaty. Więc warunki jakoś specjalnie się nie
    zmieniają.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 4. Data: 2011-03-25 22:12:06
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    darnok <d...@a...spam.ch> napisał(a):

> [...]
    > Bo o ile dobrze rozumiem TOiP to oplata miesieczna 7pln wchodzi w zycie.
    > Nie bardzo tylko rozumiem co autor mial na mysli z oplata specjalna 0

    Nie siej paniki. Dla konta on-line niewiele się zmieniło, poza zmianą opisu
    na mniej czytelny. Tak z pamięci:
    - na pewno podnieśli limitu wpływów. Teraz jest 1000 PLN, a wcześniej
    pamiętam że wystarczyło 800.
    - chyba nie było limitu na kwotę spłaty kredytu
    - zwolnienie zależne od transakcji na KK - to jest nowość i korzystna dla
    posiadaczy KK w EuroBanku

    Tomek

  • 5. Data: 2011-03-26 05:45:02
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości :
    > - wprowadzenie cashbacku 0,5% od transakcji debetowka
    > - oplata za debetowke wzrasta z 0,95 do 1,95 z mozliwoscia zwolnienia po 3
    > transakcjach

    Bezpłatne wszystkie bankomaty w kraju, a było: 1 złoty za wypłatę z obcego.

  • 6. Data: 2011-03-26 08:55:30
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

> [...]
    > - chyba nie było limitu na kwotę spłaty kredytu
    > - zwolnienie zależne od transakcji na KK - to jest nowość i korzystna dla

    A może wiecie czy te 1000 zł to musi już wpaść w tym miesiącu bo nowa TOiP
    obowiązuje już od dziś, a 800 zeta w tym miesiącu juz przelałem i nie wiem
    czy jeszcze dosyłać 200 zł czy całego tysiaka :)

    Damian

  • 7. Data: 2011-03-26 09:15:48
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 22:48:54 +0100, darnok napisał(a):

    > - przelewy do US/ZUS byly po 0 PLN, a teraz beda po 5 PLN sztuka !!

    W placówce, przez internet za 0zł
    Jakoś nie widzę sensu konta "Classic" no ale to nie ja układałem tabelę ;).

    --
    Kojer

  • 8. Data: 2011-03-26 09:52:14
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sat, 26 Mar 2011 09:55:30 +0100, "Damian News"
    <b...@p...onet.pl> wklepał(-a):

    >A może wiecie czy te 1000 zł to musi już wpaść w tym miesiącu bo nowa TOiP
    >obowiązuje już od dziś, a 800 zeta w tym miesiącu juz przelałem i nie wiem
    >czy jeszcze dosyłać 200 zł czy całego tysiaka :)

    Jeśli zaczną pobierać opłaty od kwietnia, to w "miesiącu poprzedzającym pobranie
    opłaty" ma wpłynąć 1000 zł. Czyli liczą, że ludzie tego nie zauważą.

    W ogóle na głównej stronie ani słowa o zmianie taryfy. Jak codziennie nie
    sprawdzasz, to nigdy się nie dowiesz. Dopiero widać coś po zalogowaniu.
    No i wyprzedzenie też jest piękne - jutro zmieniamy taryfę! Gratulacje.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 9. Data: 2011-03-26 09:53:21
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sat, 26 Mar 2011 10:52:14 +0100, Sławomir Szyszło <s...@C...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >opłaty" ma wpłynąć 1000 zł. Czyli liczą, że ludzie tego nie zauważą.

    A jednak nie:
    " * zmiana wysokości opłaty za prowadzenie konta - nowa opłata wynosi 7 zł
    miesięcznie (opłata pobrana w kwietniu będzie uwzględniała warunki jej
    naliczania zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji sprzed zmian)"

    --
    Sławomir Szyszło