  • 1. Data: 2009-01-27 18:13:36
    Temat: zmiany w vwbanku
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    Konto e-direct bezpłatne!

    "Od 2 lutego 2009 opłata za prowadzenie Konta e-direct w Pakiecie Standard
    wyniesie 0 PLN!

    Od 2 lutego do 31 lipca 2009 wszystkie wypłaty gotówki kartami Visa
    Electron z bankomatów na terenie kraju, bez względu na wysokość wypłaty
    będą bezpłatne - prowizja 0 PLN!

    Jednocześnie informujemy o zmianie oprocentowania rachunków Konta e-direct
    od 2 lutego 2009 r."

    Na stronie oraz w przysłanej informacji nie podają tego wprost ale obniżają
    też oprocentowanie konta e-direct do 0,10% z 2.4%.

    Ciekaw jestem powodów dla których bank robi taką obniżkę, czyżby nastąpił
    aż tak duży odpływ klientów po wprowadzeniu opłaty czy może nowy interfejs
    na stronie przyciągną zbyt mało nowych klientów?

    W tej chwili (pomijając drobne potknięcia np. przelew wewnętrzny potrafi
    iść godzine) jest to chyba najlepsza oferta przynajmniej jako konto
    podstawowe do standardowych operacji.

    Jakby jeszcze zmniejszyli upierdliwość podczas wnioskowania o limit
    kredytowy byłoby całkiem nieźle, bo dwie nabite dokumentami do granic
    wytrzymałości koperty A4 w porównaniu do dowodu osobistego i podpisu we
    wniosku o KK Citibanku przy zbliżonej kwocie robi bardzo niekorzystne
    wrażenie ( latem 2007).

    W VWbanku mam konto 2-3 lata i jest to już któraś zmiana na plus natomiast
    w Inteligo mam konto (na działalność) przeszło 5 lat i jak nie było
    dostępnego kredytu tak nie ma, jak przelew do ZUS kosztował 9 zł tak
    kosztuje. Fuck wprowadzili ubezpieczenia on-line (ale nie komunikacyjne) i
    jakieś fundusze. Odnoszę wrażenie, że kontakty z PKO BP powodują
    zwapnienie.

  • 2. Data: 2009-01-27 19:27:50
    Temat: Re: zmiany w vwbanku
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    quwert pisze:

    > Ciekaw jestem powodów dla których bank robi taką obniżkę, czyżby nastąpił
    > aż tak duży odpływ klientów po wprowadzeniu opłaty czy może nowy interfejs
    > na stronie przyciągną zbyt mało nowych klientów?

    Mogli kilka lat temu nie wprowadzac oplat to bym nie rezygnowal z
    konta.Dwa razy nie wchodzi sie do tej samej rzeki.Niech sie pocaluja
    teraz w ....

  • 3. Data: 2009-01-27 20:29:39
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > Mogli kilka lat temu nie wprowadzac oplat to bym nie rezygnowal z
    > konta.

    Podpisuję się 4 kopytami. :)

  • 4. Data: 2009-01-28 07:42:37
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "kuba" <k...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mogli kilka lat temu nie wprowadzac oplat to bym nie rezygnowal z
    > konta.Dwa razy nie wchodzi sie do tej samej rzeki.Niech sie pocaluja teraz
    > w ....

    ja jeszcze jestem z pluskontem ale jak beda utrzymywac oplate roczna 36zł za
    token to zamierzam zrezygnowac... No chyba ze da sie dolozyc do pluskonta
    darmowy e-direkt i miec token gratis?

  • 5. Data: 2009-01-28 08:38:15
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

> [...]
    > za
    > token to zamierzam zrezygnowac... No chyba ze da sie dolozyc do pluskonta

    Wlasnie, wlasnie - przelewy wewnetrzne w tym Pluskoncie rowniez wymagaja
    tokena? Troche dziwny produkt - jesli chodzi o konta oszczednosciowe...

  • 6. Data: 2009-01-28 11:26:23
    Od: pwz <p...@j...pl>

    kuba pisze:
    > Mogli kilka lat temu nie wprowadzac oplat to bym nie rezygnowal z
    > konta.Dwa razy nie wchodzi sie do tej samej rzeki.Niech sie pocaluja
    > teraz w ....

    ...albo i jeszcze głębiej - mam identyczne odczucia co do tego typu
    'promocji'. Najpierw wprowadza się opłaty, potem je znosi, aby
    przyciągnąć utraconych klientów. Typowe.
    BTW: ciekawe, czy jakiś mynydżer najpierw wziął premię za wprowadzenie
    opłat, a teraz drugą - za ich zniesienie ;-)
    pwz

  • 7. Data: 2009-01-28 15:39:15
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    sensei pisze:
    > ja jeszcze jestem z pluskontem ale jak beda utrzymywac oplate roczna 36z? za
    > token to zamierzam zrezygnowac... No chyba ze da sie dolozyc do pluskonta
    > darmowy e-direkt i miec token gratis?
    da się - właśnie potwierdziłem. W sumie oferta ciekawa, ale niszowa. Po
    kilku miesięcy nowy system transakcyjny nadal mnie wq... ale jakby
    troszkę mniej - kwestia przyzwyczajenia.

  • 8. Data: 2009-01-28 15:58:06
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    Użytkownik "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> napisał w wiadomości

    > da się - właśnie potwierdziłem. W sumie oferta ciekawa, ale niszowa. Po
    > kilku miesięcy nowy system transakcyjny nadal mnie wq... ale jakby troszkę
    > mniej - kwestia przyzwyczajenia.

    A możesz napisać coś więcej, bo ja się od nich dowiedziałem, że token jest
    również potrzebny do przelewów między swoimi rachunkami w tym banku.
    Nie jest jednak obowiązkowy - można obsługiwać konto przez telefon.

    Rozważam parę Konto Plus + konto e-direct.

    Tylko, że z tokenem za 36 PLN ma średni sens.

  • 9. Data: 2009-01-28 17:02:02
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > Rozważam parę Konto Plus + konto e-direct.
    >
    > Tylko, że z tokenem za 36 PLN ma średni sens.

    Przy płatności 5 zł miesięcznie za e-direct token był bezpłatnie. Jak znoszą
    to opłatę to oczywiste, że nie wprowadzą opłat za sam token. Jestem z nimi
    na dobre i złe od kilku lat, jako konto podstawowe. Interfejs mają w
    porządku, nie gorszy niż mBank, kilka kliknięć i przelew wykonany. Jak teraz
    jestem już jedną nogą w Aloiorze, to VW robi duży krok w stronę klienta.
    Oprocentowanie na e-direct nie jest istotne, bo wszystko można trzymac na
    Plus Koncie.

  • 10. Data: 2009-01-28 18:06:27
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości

> [...]
    > teraz jestem już jedną nogą w Aloiorze, to VW robi duży krok w stronę
    > klienta. Oprocentowanie na e-direct nie jest istotne, bo wszystko można

    Chodziło mi o token do Plus Konta, za który trzeba zapłacić 36 pln, a jest
    potrzebny nawet do przelewów między własnymi kontami w VWBank.
    Poradzili, że token nie jest obowiązkowy i można przelewać przez telefon.