  • 1. Data: 2009-06-02 15:24:55
    Temat: znajde cos podobnego do e-pakietu fortisa sprzed podwyzek?
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl>

    czy jest na rynku konto podobne do e-pakietu fortis banku? e-pakietu sprzed
    podwyżek?

    e-pakiet dogadzał mnie, bo via www robiłem dużo przelewów za darmo, i miałem
    electronke do każdego atm'a w pl i kazdej wypłaty bez opat.

    cena do 15 czerwac była 7konto+1karta = 8pln.

    czy któryś bank oferuje coś podobnego, czy zostaje mi tylko łączenie
    produktów i korzystanie z dwóch-trzech kont na raz? (wolałbym jedno)

  • 2. Data: 2009-06-02 15:37:20
    Od: m...@i...pl

    On 2 Cze, 17:24, "Końrad\(o\)" <n...@o...pl> wrote:

    > czy któryś bank oferuje coś podobnego, czy zostaje mi tylko łączenie
    > produktów i korzystanie z dwóch-trzech kont na raz? (wolałbym jedno)

    Mozesz sprobowac Multi Aquarius. Przy odpowiednich wlywach nie ma
    oplaty za prowadzenie, a KK Aquarius daje mozliwosc bezprowizyjnego
    wyplacania kasy z dowolnego bankomatu w PL. Trzeba tylko pamietac zeby
    dokonac splaty tego samego dnia i ze limity wyplat gotowkowych to 50%
    przyznanego limitu kredytowego.

    MK

  • 3. Data: 2009-06-02 16:28:23
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 2 Jun 2009 17:24:55 +0200, Końrad(o) wrote:

> [...]
    >
    > czy któryś bank oferuje coś podobnego, czy zostaje mi tylko łączenie
    > produktów i korzystanie z dwóch-trzech kont na raz? (wolałbym jedno)

    Proponuję rozważyć następujące:
    - Nordea Spektrum - koszt karty 1,50 zł/m-c, przelewy darmowe, płacisz za
    token (po 20 zł przez 12 miesięcy bodajże) albo korzystasz ze "zdrapek"
    (chyba przy każdym logowaniu),
    - Alior - koszt karty 3 zł/m-c, przelewy darmowe, ale jest limit
    bezpłatnych kodów sms-owych (10 szt. na miesiąc), ROR całkiem nieźle
    oprocentowany (3,25% z dzienną kapitalizacją),
    - VW Bank direct - bankomaty darmowe przy wypłatach 400 zł lub więcej
    (aktualnie trwa chyba jeszcze promocja bez tego limitu).

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 4. Data: 2009-06-02 17:36:08
    Od: "Beniowa" <p...@i...public>

    Użytkownik "Końrad(o)" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miałem electronke do każdego atm'a w pl i kazdej wypłaty bez opat.
    >
    > cena do 15 czerwac była 7konto+1karta = 8pln.

    No wlasnie ja tez mam podobny problem, z tym ze mnie mniej rozwala prowizja
    (i to %) od wypłat z bankomatow obcych, a bardziej jakas zaporowa oplata za
    internetowe przelewy, w kazdym razie w tym miesiacu umocze na tym wszystkim
    pewnie z dodatkowe 20 zl (zlecenia stale, ktore mam trzy - 1,5 zl za
    jedno...).

    Opcja: bezplatne przelewy plus bezplatne bankomaty plus niska oplata;
    znalazlem kilka rozwiazan:

    1) Nordea Spectrum (koszt moze wyniesc nawet 1,5 zł miesiecznie przy
    odpowiednich wplywach);
    2) Alior (3 zl, jednak tylko 10 bezplatnych przelewow - dla migrujacych z
    Fortisa mila niespodzianka - prawie identyczny interface);
    3) ING Konto z Lwem Komfort - koszt to 15 zl miesiecznie, ale maja promocje
    i obecnie 7,5 zl (byle tylko nie okazalo sie to konto z Lwem R.);
    4) BOS Konto wyjatkowe - oplata 19,99 zl miesiecznie;
    5) BZWBK Konto 24 Prestiz, koszt chyba tez ok. 16 zl, ale nie pamietam jak
    jest z bezplatnoscia przelewow;

    6) konta takie ma jeszcze AllianzBank (ale koszt bodaj 60 zl miesiecznie) i
    jakas wersja Aquariusa w Multi (koszt chyba 40 zl), no i CitiGold.

    Natomiast od 1 czerwca 2009 r. nie jest juz takim Konto Mobilne w Raj Waj
    Zenie (wprowadzili oplaty za wyplaty z obcych bankomatow).

    Czy o czyms zapomnialem ?
    W miare mozliwosci korzystajacych z tych produktow prosze o opinie (bo na
    liscie to slychac glownie o Aliorze i Nordei :-))

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 5. Data: 2009-06-02 18:30:33
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Tue, 2 Jun 2009 19:36:08 +0200
    "Beniowa" <p...@i...public> wrote:

    > 2) Alior (3 zl, jednak tylko 10 bezplatnych przelewow - dla
    > migrujacych z Fortisa mila niespodzianka - prawie identyczny
    > interface);

    Stałe przelewy możesz zrobić jako zaufane i wtedy kodu sms nie
    potrzeba. Można mieć dwa konta do jednego podpięta kartę debetową i
    trzymać tam tyle co potrzeba do wypłat a na drugim koncie całą resztę i
    z niego robić przelewy - bardzo bezpieczne rozwiązanie w razie
    "kompromitacji" debetówki ;)

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-06-03 09:41:03
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Beniowa"
> [...]
    >
    > Natomiast od 1 czerwca 2009 r. nie jest juz takim Konto Mobilne w Raj
    > Waj Zenie (wprowadzili oplaty za wyplaty z obcych bankomatow).

    zapomniales o Toyota Banku - ROR + konto oszczednosciowe darmo
    przelewy i zlecenia stale - darmo
    placisz jedynie raz na rok za karte Visa Classic 30 zl- mozna nia robic
    w bankomatach do trzech wyplat na miesiac darmo

    U mnie to konto będzie chyba wspolpracowac z Aliorem, gdzie wiecej
    wyplat bankomatowych bede mog sobie robic
    *** blad ***

  • 7. Data: 2009-06-03 11:39:16
    Od: "Beniowa" <b...@g...pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał(a):

> [...]

    > placisz jedynie raz na rok za karte Visa Classic 30 zl- mozna nia robic
    > w bankomatach do trzech wyplat na miesiac darmo

    Nie zapomnialem. Mam juz Toyote od lutego, ale te trzy wyplaty w miesiacu to
    stanowczo za malo, tym bardziej, ze nie maja zadnych bankomatow "wlasnych".

    Pozdrawiam, Beniowa - uciekinier z Fortis Banku

  • 8. Data: 2009-06-12 21:39:04
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Końrad(o)" <n...@o...pl> wrote in message

    > e-pakiet dogadzał mnie, bo via www robiłem dużo przelewów za darmo, i
    > miałem electronke do każdego atm'a w pl i kazdej wypłaty bez opat.
    >
    > cena do 15 czerwac była 7konto+1karta = 8pln.

    Zerknij na nowa TOiP Citi, konto CitiOne. Przy wplywach powyzej 5000PLN
    konto gratis, oplata za karte 5,99PLN, ale wszystkie wyplaty z bankowatow w
    PLN gratis. Do tego mozliwosc podpiecia karty pod rachunek walutowy i
    dokonywania transakcji walutowych bez przewalutowania, o ile ma sie rachunek
    w tej walucie :).

    MK

  • 9. Data: 2009-06-15 08:32:43
    Od: "Norbert Edward Krolog" <b...@g...pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]

    > dokonywania transakcji walutowych bez przewalutowania, o ile ma sie rachunek

    Heh, ja juz rachunek w Citi z darmowymi bankomatami mialem i nienerwowo w maju
    2001 r. ograniczyli mi te darmowosc do Euronetu i bankomatow wlasnych (czyli
    ex handlobanku). Ta nowa taryfa jest tak naprawde pewnie promocyjna i jak
    nabiora (doslownie i w przenosni) troche klientow, to znowu te gratisowosc
    ogranicza. Jakos tak do Citi to niemialbym zaufania...

    Beniowa