  • 1. Data: 2012-01-23 13:20:55
    Temat: znalezione akcje PGE :)
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    witam,
    wlasnie zadzwonila do mnie znajoma, ze znalazla w szafie papier,
    ze ma kilka tys. akcji PGE.
    Podpowiedzcie co teraz robic?
    Zalozyc rachunek w BM - dac papier, przepisza na rachunk - tak?
    Co z dywidenda za poprzednie lata? - to niezle pieniadze :)
    Adam

  • 2. Data: 2012-01-24 07:09:10
    Temat: Re: znalezione akcje PGE :)
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zalozyc rachunek w BM - dac papier, przepisza na rachunk - tak?
    > Co z dywidenda za poprzednie lata? - to niezle pieniadze :)

    Hmm, skoro ma papier, że ma akcje, to one gdzieś są. Czyli pewnie rachunek
    inwestycyjny istnieje i tam są naliczne zarówno dywidendy i opłaty.
    EM

  • 3. Data: 2012-01-24 14:29:09
    Od: kigam <p...@g...com>

    www.kdpw.pl