-
11. Data: 2002-05-04 10:52:51
Temat: Re: znikl Wam kiedys przelew w Multibanku?
Od: "Henschke" <a...@p...onet.pl>
Użytkownik "Piotr" <p...@u...interia.pl> napisał w
wiadomości news:3cd2f7aa_3@news.vogel.pl...
> Kuriozum: na koncie nie bylo o godzinie 00:00 srodkow i przelew zostal
> odrzucony.
> Srodki pojawily sie w ciagu dnia, ale system Multibanku nie jest na tyle
> inteligentny aby probowac 2 razy...
> A co ma z tego klient?
> Pozdrawiam,
> Piotr
>
Ile płacisz za prowadzenie konta ?
MS
-
12. Data: 2002-05-04 19:28:51
Temat: Re: znikl Wam kiedys przelew w Multibanku?
Od: "Merlin" <merlin!@NOSPAM.poczta.gazeta.pl>
> Dokładniej Krzysztof Automat. Stażysta. Lat 24.
> Hobby: szachy, windsurfing, dewastacja komputerów.
> Blondyn.
Hmm, to pewnie jakiś kumpel Janiny Magnetofon,
której monolog możemy usłyszeć przed połączeniem
z konsultantem na mLinii :)
Pozdr.
Merlin
-
13. Data: 2002-05-05 08:44:17
Temat: Re: znikl Wam kiedys przelew w Multibanku?
Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>
Użytkownik "Merlin" <merlin!@NOSPAM.poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ab1coa$jcj$1@news.onet.pl...
> Hmm, to pewnie jakiś kumpel Janiny Magnetofon,
> której monolog możemy usłyszeć przed połączeniem
> z konsultantem na mLinii :)
A nie była to Zofia Taśma? ;)
Bo w mBanku jest Bogusław Playback. ;)
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl
0501950782
-
14. Data: 2002-05-06 20:47:52
Temat: Re: znikl Wam kiedys przelew w Multibanku?
Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>
> Mam juz odpowiedz z Mlinii. Kuriozum: na koncie nie bylo o godzinie
> 00:00 srodkow i przelew zostal odrzucony. Srodki pojawily sie w
> ciagu dnia, ale system Multibanku nie jest na tyle inteligentny aby
> probowac 2 razy... A co ma z tego klient? Ano klient musi sie
> domyslac, co nastapilo po nastepujacych znakach:
> 1. Brak przelewu na liscie przelewow oczekujacych
> 2. Brak w historii wykonania tego przelewu.
>
> Aby nie bylo watpliwosci, to cytat z wyjasnien konsultanta Multibanku, ktory
> WIDZIAL, ZE MOJ PRZELEW ZOSTAL ODRZUCONY!
>
> Zatem ich program pozwala zobaczyc odrzucenie przelewu.
> Klient nie ma prawa do takiej informacji.
>
> IMO programistom Multibanku braklo piatej klepki implementujac ten
> "feature".
Z próbowaniem dwa razy ... cóż, miło byłoby coś takiego widzieć ale
chyba żaden bank takiego bajeru nie oferuje. Nie wiem na ile jest to
sprawa trudności implementacyjnych a na ile obawy banków przed
jakimkolwiek niedeterminizmem przy przyjmowaniu zleceń. Sam chętniej
nawet niż 'dwie próby' widziałbym po prostu możliwość zlecenia
przelewu w stylu 'wykonaj 15 lub 16 kwietnia, gdy tylko będą środki'.
Natomiast w Multi głównym problemem jest brak jakiejkolwiek reakcji na
to że przelew nie poszedł. Niejeden marmurek potrafi w takiej sytuacji
zadzwonić do klienta. W inteligo przychodzi SMS (nawet do osób bez
wykupionego serwisu SMS). Gdzieniegdzie da się też coś na ten temat
zobaczyć w ramach aplikacji internetowej (np. w BSK o ile pamiętam
przychodziły 'listy pocztą wewnętrzną' z odpowiednimi
powiadomieniami).
--
( Marcin Kasperski | Communication takes place between people, documents )
( http://www.mk.w.pl | are secondary. (Booch) )
(---------------------------------------------------
-------------------------)
( Sztuczki i kruczki w C++: http://www.mk.w.pl/porady/porady_cplusplus )
-
15. Data: 2002-05-08 15:46:38
Temat: Re: znikl Wam kiedys przelew w Multibanku?
Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
06 May 2002 22:47:52 +0200, w
<8...@p...odkryta.local>, Marcin Kasperski
<M...@a...waw.pl> napisał(-a):
> > Aby nie bylo watpliwosci, to cytat z wyjasnien konsultanta Multibanku, ktory
> > WIDZIAL, ZE MOJ PRZELEW ZOSTAL ODRZUCONY!
> >
> > Zatem ich program pozwala zobaczyc odrzucenie przelewu.
> > Klient nie ma prawa do takiej informacji.
> >
> > IMO programistom Multibanku braklo piatej klepki implementujac ten
> > "feature".
>
> Z próbowaniem dwa razy ... cóż, miło byłoby coś takiego widzieć ale
> chyba żaden bank takiego bajeru nie oferuje.
Na pewno oferuje BPH/PBK i to w znakomitym wydaniu. Jest to także w
e-Fortisie oraz w pewnej postaci (SMS) w Inteligo. Chyba jest także w
e-Integrum.
Brak tej podstawowej funkcji to jedna z wielu niedoróbek w mBanku,
multibanku, LG czy innych systemach.