  • 31. Data: 2004-11-12 18:54:52
    Temat: Re: zniszczenie karty, jak poprawnie?
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Fri, 12 Nov 2004 19:18:09 +0100, "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote:

    >ISO 9000 na krajanie karty? Czy to aby nie przesada?

    Skoro krowy maja paszporty, to gdzie tu widzisz przesade? ;)

    A propos, zeby bylo bardziej bankowo, krowa w banku:
    http://glennowa.friendpages.com
    chyba tam weszla bez paszportu. ;)

  • 32. Data: 2004-11-12 19:00:38
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-12 09:49, Użytkownik Kamil Jonca napisał:

    > O? Możesz rozwinąć?

    A jest?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 33. Data: 2004-11-12 19:28:48
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    andy_k wrote:

    > Skoro krowy maja paszporty, to gdzie tu widzisz przesade? ;)

    Ale krowy nie mysla. Ludzie moga a nawet powinni.

  • 34. Data: 2004-11-12 19:48:22
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > A jest?

    Zacznijmy może od ustalenia definicji dokumentu. :)
    Jak już ktoś to napisał, wg kodeksu karnego -jest.

    KG

  • 35. Data: 2004-11-12 19:59:40
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Fri, 12 Nov 2004 20:28:48 +0100, "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote:

    >Ale krowy nie mysla. Ludzie moga a nawet powinni.

    No ale to nie krowom potrzebne te paszporty, tylko ludzie je dla krow
    wymyslili. Podalem to jako przyklad wymyslnej europejskiej biurokracji, skoro
    mozna tak bylo postapic z krowami, to jestem przekonany, ze i podobnie
    bedzie za kartami... z biegiem czasu ludzie sie przyzwyczaja, az w koncu to
    stanie sie oczywiste i najnormalniej w swiecie normalne. ;)

    Dziwne jest wszystko tylko na poczatku, niestety.

  • 36. Data: 2004-11-13 19:01:43
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 11 Nov 2004 20:51:18 +0100, v...@p...onet.pl wrote:

    >..czy przediurawiona karta na pasku magnetycznym bedzie juz nieaktywna czy tez
    >calkowite jej przeciecie definytywnie ja uniewaznia?

    żadna z tych operacji nie powoduje unieważnienia karty.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 37. Data: 2004-11-13 19:32:16
    Od: "dżej-dżej" <n...@n...spam.pl>

    "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> wrote in message

    > żadna z tych operacji nie powoduje unieważnienia karty.

    NIe wystarczy karty zniszczyć, trzeba powiadomić bank, chyba najlepiej o
    zgubieniu...

    J.J.