  • 31. Data: 2005-06-23 06:07:09
    Temat: Re: zniszczenie karty platniczej w sklepie
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Tristan Alder napisał(a):

    > BTW: Inna sprawa, że czemu banki dzwonią z zastrzeżonych? Potem się zrównują
    > ze spamerami i faktycznie problem.

    Z jakimi spamerami ?

    PshemeK

  • 32. Data: 2005-06-23 06:20:17
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 23 Jun 2005 08:07:09 +0200,
    osoba podpisana: PshemeK <p...@o...pl>
    napisała:

    > Z jakimi spamerami ?
    W momencie wprowadzenia DWiW w TPSA, dało się odczuć zwiększenie ilości
    spamu telefonicznego. Z CLIRe-em.

    KJ

    > PshemeK

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

  • 33. Data: 2005-06-23 13:01:33
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to czwartek, 23 czerwca 2005 08:07, gdy PshemeK napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Z jakimi spamerami ?

    Np. z Panoramy Firm, PKT, wydawnictw i innych szajsów.
    Najbardziej uparci spamerzy są chyba w PKT (kiedyś pół roku wydzwaniali co
    chwilę, aż przyszli pod drzwi mieszkania i musiałem przepędzać siłą) oraz w
    TPSA (oni akurat spamują mi telefon stacjonarny, więc 2 tygodnie temu
    złożyłem wymówienie).

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 34. Data: 2005-06-23 14:29:45
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces PshemeK <p...@o...pl> zwrócił błąd:

    > Z jakimi spamerami ?

    W nowszych telefonach można zablokować tych którzy się nie identyfikują
    albo mają numer zastrzeżony. Z powodu spamu coraz więcej ludzi z tego
    korzysta. I ja ich rozumiem. Do mnie co chwila dzwonią i też już nie
    odbieram. Jeden bank wysyła mi w takiej sytuacji emaila (co jest
    sensowne, bo mam go na whiteliście) a inny nie. I do kogo mieć
    pretensje?

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 35. Data: 2005-06-23 21:50:15
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to czwartek, 23 czerwca 2005 16:29, gdy Saiko Kila napisał(a) coś na
> [...]

    > W nowszych telefonach można zablokować tych którzy się nie identyfikują
    > albo mają numer zastrzeżony. Z powodu spamu coraz więcej ludzi z tego

    Ból w tym, że ja się boję, że jakiś ważny klient zadzwoni, więc odbieram.
    Dzisiaj znów musiałem wrzeszczeć na natręta z Panoramy, bo się nie chciał
    odczepić :(

  • 36. Data: 2005-06-25 12:12:28
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Tristan Alder napisał(a) w wiadomości: ...
    >BTW: Inna sprawa, że czemu banki dzwonią z zastrzeżonych? Potem się >zrównują
    >ze spamerami i faktycznie problem.

    Dzwonią z zastrzeżonych (nie tylko dla spamowania) aby odbierający
    nie poznał numeru i nie uznał go np. za infolinię lub tel. kontaktowy.
    Te numery mają 1. linię, służą raczej do rozmów wychodzących. Byłyby
    non-stop zajęte/blokowane/nie odbierane i klienci narobiliby szumu, że
    są olewani. Wiarygodnośś dzwoniącego to już inna sprawa.
    W porządnej większej firmie/instytucji numery infolinii/kontaktowe
    mają czasem więcej linii aby można się było łatwiej dodzwonić.
    To w teorii...
    Arek