  • 1. Data: 2011-10-02 22:44:56
    Temat: znów wspólna
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    http://getinonline.pl/lokata_wspolna/

    zamiast liczyć na sępa to chyba i tak lepiej do aliora
    bo nigdy nie wiadomo ile się uda

    erator/

  • 2. Data: 2011-10-02 22:49:19
    Temat: Re: znów wspólna
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://getinonline.pl/lokata_wspolna/
    >
    > zamiast liczyć na sępa to chyba i tak lepiej do aliora
    > bo nigdy nie wiadomo ile się uda

    Jest jeszcze to:
    http://www.ideabank.pl/indywidualni_101_dni

    wiatrak

  • 3. Data: 2011-10-02 23:27:10
    Od: "jacgl" <jacek.glinianowicz@wytnij_to.neostrada.pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    | Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    | Jest jeszcze to:
    | http://www.ideabank.pl/indywidualni_101_dni
    |

    | wiatrak

    No właśnie... czy Idea Bank, Getin, OpenFinance objęte są jedną gwarancją do
    100tyś Euro?

    Jacek

  • 4. Data: 2011-10-03 00:42:48
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://getinonline.pl/lokata_wspolna/
    >
    > zamiast liczyć na sępa to chyba i tak lepiej do aliora
    > bo nigdy nie wiadomo ile się uda

    No i dodatkowo biorac pod uwage jakas "dywersyfikacje" ... ;)

  • 5. Data: 2011-10-03 06:45:58
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-10-03 00:44, zlotowinfo pisze:
    > http://getinonline.pl/lokata_wspolna/
    >
    > zamiast liczyć na sępa to chyba i tak lepiej do aliora

    ... a dywersyfikacja?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 6. Data: 2011-10-03 09:54:34
    Od: luc <b...@g...net>

    On 3 Paź, 00:44, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
    > http://getinonline.pl/lokata_wspolna/
    >
    > zamiast liczyć na sępa to chyba i tak lepiej do aliora
    > bo nigdy nie wiadomo ile się uda

    Właśnie dziś próbowali mi wcisnąć na przedłużenie kończących się lokat
    tą wspólną. Odmówiłem i "zagroziłem" Aliorem. Efekt? Za pół godziny
    oddzwonili i zaproponowali 6,03% na 3 m-ce... Jednak konkurencja to
    jest to :-)

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 7. Data: 2011-10-03 10:23:43
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-10-03 11:54, luc pisze:

> [...]
    > tą wspólną. Odmówiłem i "zagroziłem" Aliorem. Efekt? Za pół godziny
    > oddzwonili i zaproponowali 6,03% na 3 m-ce... Jednak konkurencja to

    Gratuluję. Jak ja na takie tf odpowiadałem, żeby nie dzwonili do mnie,
    dopóki nie będą mieć oferty najlepszej na rynku, to przestali dzwonić.
    :)

    Na 6.03 do Getina do bym może-i-dał. Choć już belka wisi nad progiem...

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 8. Data: 2011-10-03 10:35:51
    Od: luc <b...@g...net>

    On 3 Paź, 12:23, bzdreg <b...@n...com> wrote:

> [...]
    > :)
    >
    > Na 6.03 do Getina do bym może-i-dał. Choć już belka wisi nad progiem...

    W sumie jest troszq lepsza od Aliora, bo jeszcze 1 pln do świnki
    wpada...

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 9. Data: 2011-10-03 15:42:13
    Od: BI <f...@o...pl>

    > W dniu 2011-10-03 11:54, luc pisze:
    >

    > W sumie jest troszq lepsza od Aliora, bo jeszcze 1 pln do świnki
    > wpada...
    >
    > pzdrwm
    > luc
    >
    > 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.
    > http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

    Alior ma tę zaletę, że pozwala zerwać w dowolnym momencie bez utraty
    odsetek. Ponieważ lokaty wchodzą w rok 2012, a nieznane są posunięcia
    rządu dot. Belki, może to być najlepsza opcja.

  • 10. Data: 2011-10-03 16:49:01
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

[...]

    U mnie dokładnie to samo tylko że wystarczyło 2 minuty, jeden telefon do
    kierownika i też dali 6,03% :)