  • 1. Data: 2007-01-08 10:02:52
    Temat: zwrot znaczkow skarbowych?
    Od: Jakub Kamecki <q...@d...pl>

    Witam

    Czy komus udalo juz sie zwrocic znaczki skarbowe w oddziale PKO BP?

    --
    Pozdrawiam,
    ' _ / / / _ _ _ _ / '

  • 2. Data: 2007-01-08 10:52:07
    Temat: Re: zwrot znaczkow skarbowych?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 08 Jan 2007 11:02:52 +0100, Jakub Kamecki napisał(a):

    > Czy komus udalo juz sie zwrocic znaczki skarbowe w oddziale PKO BP?

    Nie da się. Ustawa nie przewiduje. Poszukaj "Rzeczypospolitej" z
    23.12.2006 albo poczytaj skrót w

    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/b
    rowse_frm/thread/253c287de39becb4/2136441f4bb74930?l
    nk=st&q=znaczki+skarbowe+koniec+rzeczpospolita&rnum=
    1&hl=pl#2136441f4bb74930

  • 3. Data: 2007-01-08 11:10:43
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    jureq napisał(a):

    > Nie da się. Ustawa nie przewiduje. Poszukaj "Rzeczypospolitej" z
    > 23.12.2006 albo poczytaj skrót w

    Nie ma jak zlodziejstwo w majestacie prawa.
    Potem ktos wymaga poszanowania dla prawa od obywateli.

  • 4. Data: 2007-01-08 11:20:31
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    kuba wrote:

    > Nie ma jak zlodziejstwo w majestacie prawa.
    > Potem ktos wymaga poszanowania dla prawa od obywateli.

    Trzeba złożyć podanie ze znaczkami za 100 PLN
    i następnie odebrać nadwyżkę w gotówce :)
    KJ

  • 5. Data: 2007-01-08 12:39:31
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Trzeba złożyć podanie ze znaczkami za 100 PLN
    > i następnie odebrać nadwyżkę w gotówce :)

    ale trzeba to zrobic do 31.12.2006 więc troche trudne do wykonania ;)

  • 6. Data: 2007-01-08 15:42:51
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ale trzeba to zrobic do 31.12.2006 więc troche trudne do wykonania ;)

    Heh, niekoniecznie. Jezeli dokument (np. pelnomocnictwo) zostalo sporzadzone
    z data z roku 2006, podlega starym przepisom - zobacz bodajze przedostatni
    artykul nowej ustawy o oplacie skarbowej. OK, zacytuje - to art. 19.

    "Jeżeli złożono podanie, załączniki do podania, dokonano zgłoszenia lub
    wystąpiono z wnioskiem o dokonanie czynności urzędowej albo z wnioskiem o
    wydanie zaświadczenia lub zezwolenia (pozwolenia, koncesji), albo
    sporządzono dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika lub jego odpis,
    wypis, przed dniem wejścia w życie ustawy, stosuje się przepisy
    dotychczasowe"

    Poza tym mozna zwracac znaczki bo PKO - ale na ich zasadach i zwrotu
    dokonuja tylko instytucje. Prosze zajrzec na strone MF, jest info o tym.

    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 7. Data: 2007-01-08 17:26:38
    Od: Jakub Kamecki <q...@d...pl>

    Dnia 08.01.2007 ra9om1ak <r...@o...pl> napisał/a:
    > Poza tym mozna zwracac znaczki bo PKO - ale na ich zasadach i zwrotu
    > dokonuja tylko instytucje. Prosze zajrzec na strone MF, jest info o tym.

    w pomorskiej centrali nic na ten temat nie wiedza, a przynajmniej chca
    skupowac tylko od swoich agencji lub innych wspolpracownikow.
    stad moje pytanie czy komus faktycznie sie udalo te znaczki zwrocic.

    --
    Pozdrawiam,