  • 31. Data: 2009-07-22 23:35:11
    Temat: Re: żydowska dziwka z PO, alias bufetowa
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    marfi pisze:
    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przynajmniej nie cytuj głupola bo mnie wkur^ia (chyba podobnie jak
    > Ciebie) a cytatami wyciągasz g. z KF w sposób nieoczekiwany...

    przepraszam poprawie sie ;)

    mnie on nie wkurwia - bawi mnie za to nieziemsko ;) skad sie takie
    przypadki biora na usenecie... ;) czyba czas postudiowac psychologie ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 32. Data: 2009-07-23 00:05:23
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "mow mi kondonek" <g...@c...es> napisał w wiadomości
    | Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    | Przecież nie bedę pierdolił w idisz czy aramejskim, jak jakiś bolszyj
    | sławak, lub inne zbłąkane pachole żydowskiej dziwki która okrada ludzi z
    | dobytku. Jestem Polakiem i mówię po polsku.

    bardzo zacne języki, znacznie starsze niż nasz rodzimy polski, greka czy też
    łacina.
    W aramejskim pisano Stary Testament, a w koine (uliczna greka) - Nowy.
    Zatem - więcej szacunku proszę :);)

    a HGW nawet szkoda wymyślać, bo tylko o antysemityzm będzie Cię można przy tych
    wypowiedziach oskarżyć, a ponieważ nie jesteś z Radyja - to możesz beknąć ;)
    Poza wszystkim - od dawna to powtarzam i radzę przyjąć naprawdę wszystkim do
    wiadomości: Polska była najpotężniejsza w czasach tolerancji. Ksenofobia
    prowadzi do nikąd.
    A jeśli jeszcze popatrzymy na naszą naukę i kulturę [choć to trochę masło
    maślane] - i wyjmiemy ze wspólnego worka dorobek innych nacji - to ile nam
    zostanie?
    A ten dorobek tworzyli ludzie, którzy z przekonania stawali się bądź Polakami
    bądź obywatelami polskimi.
    Jakoś przedziwnym trafem najmniej tutaj naszych wielkoruskich sąsiadów -
    pomijając ich przywileje w ostatnich dziesięcioleciach, a szczególnie ostatnim
    XX-leciu :(
    Barbara

  • 33. Data: 2009-07-23 00:33:44
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    > a co? znasz to z wlasnego doswiadczenia?
    >
    > moj stary gnije w pierdlu bo nie placil alimentow - poza tym stary jest
    > zazartym antykomuchem;) wiec znowu pudlo:)
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD
    >
    > ps. ales ty jestes sflustrowany moze czas pomeczyc gruche zamiast meczyc
    > klawiature;)? cisnienie ci moze w koncu spadnie i normalnie zaczniesz
    > wyglaszac swoje poglady;) co?

    Pomęcz jak ci to pomaga, a zgreda pozdrów, przynajmniej jeden normalny co
    nie płaci na głupie bachory i woli garować na kwadracie.

  • 34. Data: 2009-07-23 00:48:54
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    On 22 Lip, 22:57, "mow mi kondonek" <g...@c...es> wrote:

    > Z twojej głupoty na pewno, miałeś spierdalać POmyjacka mendo - na wczasy w
    > psiej budzie - i nie wracać.

    Dżiza, ale się napinasz gościu.
    Jaki ty jesteś internetowy twardziel. Wszystkich dookoła 'zkurwić i
    zbluzgać, to potrafisz. Tylko pamiętaj virtual to nie wszystko.

    Rano będziesz musiał wyjść na dwór, do spożywczego po chleb. I świat
    rzeczywisty nie będzie widział w tobie twardziela. Będzie cię zawsze
    postrzegał jako FRUSTRATA i NIEUDACZNIKA ŻYCIOWEGO z takim podejściem
    do życia.

    Znasz to, to wiesz co mówisz, pamietaj, że mowisz tylko o sobie.

    ps1. Dziwię się niektórym naszym kolegą z forum. Mieć pro-pisowskie
    albo anty-peowskie zdanie to jedno (bo to nie jest jednoznaczne).
    Jesteśmy wolnymi ludźmi, żyjemy w wolnym kraju, każdy może mieć własne
    zdanie. Ale autoryzować tego gościa swoim imieniem??? Nie rozumiem.

    ps2. 'Kurwić też trzeba umić". Także pokaż dupku, że chociaż to
    potrafisz. Powtarzasz się "kurwy, dziwki, ubeki". Zero polotu. Walnij
    coś ciekawego i oryginalnego pod moim postem. Chociaż wiele od twojej
    "inteligencji" nie wymagam.

    I na koniec: "na wczasy w psiej budzie". Skąd wiesz, że mam psa???
    Choruje ostatnio biedak. Głowicę ma małą, ale w konkursach z tobą
    mógłby startować.

    Jak ci dobrze robi to niech robi dalej, pewnie go kiłą zarazileś dupku, to
    choruje, wracaj do psiej budy jeszcze masz urlop.

  • 35. Data: 2009-07-23 01:30:23
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > też
    > łacina.
    > W aramejskim pisano Stary Testament, a w koine (uliczna greka) - Nowy.

    Dobrze.
    Wiesz, nigdy nie byłem religijny. Chrześcijanstwo to dla mnie marny plagiat.
    Wolę religie starożytnego Egiptu, buddyzm, szinto, taoizm, dzinizm i rzecz
    jasna, współczesny humanistyczny satanizm.

> [...]
    > tych
    > wypowiedziach oskarżyć, a ponieważ nie jesteś z Radyja - to możesz beknąć

    Niech probują, daję im szansę:)
    choć wiem, że są za ciency na mnie i na przegranej z góry pozycji.
    O antysemityzm to raczej można oskarzyć ciecia HGW - tego od kontaktów z
    prasą. Nazwali go żydem a on w krzyk, że go obrazili:) powinien być dumny!
    Ja na miejscu HGW wywalił bym antysemitę na zbity pysk.

  • 36. Data: 2009-07-23 04:06:57
    Od: "NY" <a...@o...eu>

    http://www.wprost.pl/ar/117847/Jak-rodzina-Hanny-Gro
    nkiewicz-Waltz-sprzedawala-pozydowska-kamienice-w-ce
    ntrum-Warszawy/

  • 37. Data: 2009-07-23 06:25:21
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > przepraszam poprawie sie ;)
    >
    > mnie on nie wkurwia - bawi mnie za to nieziemsko ;) skad sie takie
    > przypadki biora na usenecie... ;) czyba czas postudiowac psychologie ;)

    Może by to było zabawne gdyby nie było tak monotonne, jednostronne i
    nachalnie ignorujące wszelkie zasady usenetowe. Zresztą polemika z takimi
    osobnikami nie jest możliwa bo w odpowiedzi przeczytasz standardowy zestaw
    obelg.

    --
    marfi

  • 38. Data: 2009-07-23 06:47:04
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > To zapytaj starego, ubectwo jest zwykle dziedziczne. Teraz na ryżego
    > śmiecia i jega ubecka ferajnę głosują ubeckie bachory.

    Ty chyba jestes jednym z nich bo doskonale opanowales ich jezyk

    Leszek

  • 39. Data: 2009-07-23 07:23:39
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    SlawcioD pisze:
    > uzywa takiego jezyka to juz inna para kaloszy... moderowanie (porzadne)
    > polega na pilnowaniu poziomu wypowiedzi a nie na cenzurze z przekonania...

    Ta, oczywiście

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 40. Data: 2009-07-31 07:56:19
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Barbara"

    > a HGW nawet szkoda wymyślać, bo tylko o antysemityzm będzie Cię można przy
    > tych
    > wypowiedziach oskarżyć....

    Nikt go nie oskarży o antysemityzm; tak samo jak Urbana i wielu innych.
    To ich typowa zagrywka dla ulicy, a zarazem milczą o "swoich".
    To rozgrywki wewnętrzne w które prowokacją jest wciągana gawiedź z
    rozdziawionymi gębami.