  • 1. Data: 2012-06-07 12:54:20
    Temat: Realny kurs waluty
    Od: AnonimGall <g...@b...com>

    Ktos ostatnio mowil ze kurs yuana jest nierealny.

    Ale tak sie zastanawiam jak nierealny przeciez chinczyk za te swoje
    yuany moze kupic to co mu do zycia potrzebne nikt mu do niczego nie
    doplaca i placi np w sklepie za miske ryzu 2 YUAny u nas ta sama miska
    kosztuje tych YUanow 200 (wyprodukowana w chinach) to kto tu kogo robi
    w chuja sie pytam ?

  • 2. Data: 2012-06-07 13:18:06
    Temat: Re: Realny kurs waluty
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    AnonimGall wrote:

> [...]
    > doplaca i placi np w sklepie za miske ryzu 2 YUAny u nas ta sama miska
    > kosztuje tych YUanow 200 (wyprodukowana w chinach) to kto tu kogo robi

    Ty pytasz, ja odpowiadam. Chińczyk robi Ciebie w chuja. Czuj się zrobiony

  • 3. Data: 2012-06-07 15:05:50
    Od: AnonimGall <g...@b...com>

    W dniu 2012-06-07 13:18, totus pisze:

    > Ty pytasz, ja odpowiadam. Chińczyk robi Ciebie w chuja. Czuj się zrobiony

    Czyli ze jak on kupi u mnie ten ryż za 200 yuanow to bedzie ralnie ?

  • 4. Data: 2012-06-07 17:04:55
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    AnonimGall wrote:

    > Czyli ze jak on kupi u mnie ten ryż za 200 yuanow to bedzie ralnie ?

    Jak kupi to będzie bardzo ralnie. Niech kupi.