  • 1. Data: 2009-06-17 06:29:53
    Temat: Rejestr funduszy - oszczedzanie dla dziecka
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    Witam,
    Czy ktos z grupowiczow korzysta i moze polecic instytucje/produkt, ktory
    umozliwialby systematyczne oszczedzanie dla dziecka.
    Najwazniejsze, aby:
    - dziecko bylo wlascicielem tych srodkow (wiem, ze moglbym otworzyc raczhunek
    na siebie, czy zone, ale wowczas zawsze bylaby pokusa, aby cos sobie
    "pozyczyc", itp.)
    - calosc odkladanych srodkow byla inwestowana - nie zalezy mi na
    ubezpieczeniu, ok, moze byc, ale tylko jesli jest czyms ekstra i nic mnie nie
    kosztuje
    - fajne, ale nie konieczne: im blizej do Supermarketu mBanku, tym lepiej
    (podglad przez internet, operacje przez internet, wybor funduszy).

    Na razie znalazlem takie oferty:
    - Aviva (niestety dosc duze prowizje i slabe wyniki ich FI)
    - BZWBK (wydaje sie sensowne, co prawda tylko dwa fundusze, ale moze to
    wystarczy na dluzszy horyzont)
    - Generalli (Beneficio - tez wyglada sensownie)

    Moze jest cos jeszcze ciekawego (wiem o Citibanku i Lukasbanku, ale jakos ich
    oferty mnie nie przekonuja)?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-06-17 06:31:36
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    Aha, jeszcze jedno:
    czy posrednicy (Openfinance, Finamo, Xelion, Expander, itd.) moga zaoferowac
    lepsze warunki niz ja dostane indywidualnie w banku/ubezpieczalni? czy oni
    tylko doradzaja?
    Pytam, bo jeszcze nigdy z ich uslug nie korzystalem - zawsze wybieralem sam,
    czytalem opinie - wiele na tej grupie.

  • 3. Data: 2009-06-17 08:34:03
    Temat: Re: Rejestr funduszy - oszczedzanie dla dziecka
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Słusznie myslisz.
    Było już o tym wiele razy, nawet w tym roku.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-06-17 12:35:21
    Od: "michal_sz" <michas007@WYTNIJ_TOgazeta.pl>

    Dodatkowo możesz rozważyć produkt AXA, Aegon, Skandia.

  • 5. Data: 2009-06-17 15:21:40
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    > Dodatkowo możesz rozważyć produkt AXA, Aegon, Skandia.

    a czy oferty firm ubezpieczeniowych, ktore sa tylko inwestycjami, ale sa w
    formie ubezpieczenia na zycie, maja w sobie jakis haczyk?
    Czym roznia sie od zwyklych rejestrow funduszy inwestycyjnych?

  • 6. Data: 2009-06-17 19:32:23
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Marcin wrote:

    > a czy oferty firm ubezpieczeniowych, ktore sa tylko inwestycjami, ale
    > sa w formie ubezpieczenia na zycie, maja w sobie jakis haczyk?
    > Czym roznia sie od zwyklych rejestrow funduszy inwestycyjnych?

    Tym że towarzystwo ubezpieczeniowe pobiera dodatkowe opłaty
    nazywane administracyjną, za zarządzanie itp. niezależnie od opłat
    za zarządzanie, pobieranych przez same fundusze.

  • 7. Data: 2010-02-09 14:36:28
    Od: "rueful24" <132644@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Ja korzystam z usług warty life. Naprawdę polecam ten produkt. To jest numer telefonu
    do mojego agenta: ewelina 668697547

  • 8. Data: 2010-02-09 14:38:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    rueful24 pisze:
    > Ja korzystam z usług warty life. Naprawdę polecam ten produkt. To jest numer
    telefonu do mojego agenta: ewelina 668697547

    Znam ją, nie tylko w funduszach jest dobra ;) Polecam zadzwonić :)

    --
    Liwiusz