  • 1. Data: 2009-06-07 12:01:02
    Temat: Reklama 8% w BOS.
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Jakieś haczyki?
    JaC

  • 2. Data: 2009-06-07 12:15:54
    Od: " aneczka.jedna" <a...@g...pl>

    kilka ;)
    konto bezpłatne tylko przez 6 m-cy
    8% tylko do 3k
    resztę sam doczytaj
    http://www.bosbank.pl/index.php?page=2124

  • 3. Data: 2009-06-07 16:32:24
    Temat: Re: Reklama 8% w BOS.
    Od: Tomasz <t...@g...com>

    On 7 Cze, 14:01, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > Jakieś haczyki?
    > JaC

    Warto dodać, że po 6 miesiącach miesięczna opłata za konto to tylko 19
    złotych ;)
    Tutaj pełny TOiP: http://www.bosbank.pl/pub/files/Tar_Ind.pdf

  • 4. Data: 2009-06-13 10:10:51
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Tomasz pisze:

    > Warto dodać, że po 6 miesiącach miesięczna opłata za konto to tylko 19
    > złotych ;)

    Dla starych klientów po pół roku 8 złotych (Konto Wyjątkowe z pakietem
    produktów i usług "START"), przelew internetowy - 70 groszy. W
    rachunkach EKOKONTO również podnieśli opłatę z 50 do 70 groszy za
    przelew. Jak spłacę kredyt to chyba wynoszę się z BOŚ-ia. To jedyne
    konto bankowe, za które płacę. Jak brałem kredyt (kilka lat temu) to
    obowiązkowo kazali założyć rachunek do przelewania nań środków. Teraz to
    by była klauzula niedozwolona, uzależnianie wzięcia jednego produktu od
    zakupu drugiego.

    > Tutaj pełny TOiP: http://www.bosbank.pl/pub/files/Tar_Ind.pdf

    K.

  • 5. Data: 2009-06-13 10:16:48
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Ten haczyk z reklamy to polega chyba na tym, że 8% jest tylko dla kwoty do 3 tys. zł,
    a powyżej znacznie mniej.
    JaC

  • 6. Data: 2009-06-13 10:35:10
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Ten haczyk z reklamy to polega chyba na tym, że 8% jest tylko dla kwoty do 3 tys.
    zł, a powyżej znacznie mniej.

    Tak, wiem o tym.

    KR