eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Reklama w bankomacie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2002-06-24 15:37:44
    Temat: Reklama w bankomacie
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "Reklama w bankomacie
    24-06-2002 13:52 | Piotr Witkowski


    Euronet otrzymał prawo sprzedaży powierzchni reklamowej banomatów Banku
    Millennium i Banku Zachodniego WBK. Umowa obejmuje emisję reklam na
    ekranie - zarówno w czasie powitania, jak i wykonywania transakcji, a także
    umieszczenie ich na wydrukach z bankomatów.

    Obecnie Euronet obsługuje ponad 800 własnych bankomatów w 70 miastach
    polskich. Firma działa ponadto w 8 krajach europejskich: Chorwacji,
    Czechach, Francji, Grecji, Niemczech, Polsce, Węgrzech, Wlk. Brytanii, a
    także w Egipcie i Indonezjii.

    Bankomaty Euronetu akceptują wszystkie karty systemów międzynarodowych, w
    tym m.in. Visa, MasterCard, Diners Club i American Express. Wśród firm
    reklamujących się w bankomatach za pośrednictwem Euronetu, są m.in. AIG, BP,
    Braun, Citibank, Ericsson, Mc Donald`s, Plus GSM i PKN Orlen. Według danych
    firmy, 60 proc. to powtarzający się klienci.

    Jak informują przedstawiciele spółki, reklama w bankomacie ma szansę trafić
    do określonej grupy docelowej - mieszkańców dużych miast, ludzi młodych (w
    większości w wieku 18 - 40 lat), nowoczesnych, o wysokich dochodach.

    Obecnie w ofercie Euronetu znajduje się 1350 bankomatów w całej Polsce.
    Koszt reklamy w jednym bankomacie na ekranie powitalnym to ok. 45 - 55 dol.
    miesięcznie. W przypadku ekranu autoryzacji transakcji, cena jest wyższa -
    ok. 120 - 150 dol. miesięcznie."

    Za mediaplus.pl


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1