eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja transakcji zdalnej
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2006-12-11 13:54:47
    Temat: Reklamacja transakcji zdalnej
    Od: "Maciej Wójcik" <wmaciej.N.O.@.S.P.A.M.post.pl>

    Witam!

    Problem w skrócie wygląda w ten sposób. Mam kartę AmEx Millenium. Będąc za
    granicą zapłaciłem ową kartą przez Internet za pewnien towar (dostawa w
    miejsce mojego obecnego zamieszkania za granicą). Po kilku dniach otrzymałem
    przesyłkę, ale brakowało kilku zamówionych artykułów. Kontakt ze sprzedawcą
    się urwał, natomiast bank twierdzi, że to nie ich sprawa i mam się
    kontaktować ze sprzedawcą. O ile dobrze pamiętam, na grupie opisywane były
    przypadki reklamacji transkcji zdalnych i banki się nie wypinały na klientów
    (poza Rajfim ;)). Pani z millelinki stwierdziła, że oni mogą mi co najwyżej
    wystawić potwierdzenie obciążenia karty i żebym swoich praw dochodził przed
    sądem.
    Może ktoś już przerabiał coś takiego z Millenium albo z American Express? Do
    kogo się zwrócić? Kwota co prawda niewielka, ale chodzi o zasadę.

    Z góry dziękuję za sugestie.
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik



  • 2. Data: 2006-12-11 14:50:33
    Temat: Re: Reklamacja transakcji zdalnej
    Od: neg <n...@n...pl>

    Może być kłopot z udowodnieniem jeśli podpisałeś odbiór przesyłki (która okazała
    się niepełna). Możesz złożyć reklamację transakcji visa na piśmie (zgodnie z
    procedurą) a jeśli nie dostaniesz zwrotu, zwrócić się do arbitra bankowego a potem
    do sądu.


  • 3. Data: 2006-12-11 16:34:06
    Temat: Re: Reklamacja transakcji zdalnej
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>


    Użytkownik "neg" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:eljr7t$b8q$1@aioe.org...
    > Może być kłopot z udowodnieniem jeśli podpisałeś odbiór przesyłki (która
    > okazała się niepełna). Możesz złożyć reklamację transakcji visa na piśmie
    > (zgodnie z procedurą) a jeśli nie dostaniesz zwrotu, zwrócić się do
    > arbitra bankowego a potem do sądu.

    Tylko, że to nie karta VISA... Nie znam procedur AMEXa, ale sądzę że są
    zbliżone do VISA i MC. Z Millennium trzeba wykazać więcej stanowczości. Jak
    Panienka nie wie co zrobić to spróbuj jej powiedzieć, aby przesłała
    formularz do zgłoszenia chargebacka. Łaski nie robi. Bank może co najwyżej
    odmówić wykonania operacji, ale dopiero po rozpatrzeniu reklamacji. Jak nie
    pomoże postrasz skargą w AmEX. Wszystko przy założeniu, że AmEx też ma
    chargebacki.



  • 4. Data: 2006-12-11 17:19:37
    Temat: Re: Reklamacja transakcji zdalnej
    Od: "Maciej Wójcik" <wmaciej.N.O.@.S.P.A.M.post.pl>

    > Tylko, że to nie karta VISA... Nie znam procedur AMEXa, ale sądzę że są
    > zbliżone do VISA i MC. Z Millennium trzeba wykazać więcej stanowczości.
    > Jak Panienka nie wie co zrobić to spróbuj jej powiedzieć, aby przesłała
    Panienka poszła się "konsultować" zanim wyskoczyła z tymi rewelacjami. Ale z
    niekomentencją w tym banku nie raz się już spotkałem, więc podrążę temat
    jeszcze.

    > formularz do zgłoszenia chargebacka. Łaski nie robi. Bank może co najwyżej
    > odmówić wykonania operacji, ale dopiero po rozpatrzeniu reklamacji. Jak
    > nie pomoże postrasz skargą w AmEX. Wszystko przy założeniu, że AmEx też ma
    > chargebacki.
    No właśnie... Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć?
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1