  • 1. Data: 2002-08-29 23:48:13
    Temat: Rewelacja w Lukasie?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    znalazłem nowe konto w Lukasie -- podróżne.

    Konto Podróżne w LUKAS Banku zaspokaja wszystkie potrzeby finansowe
    oraz daje swobodny dostęp do środków zgromadzonych na koncie
    niezależnie od miejsca i czasu. Będąc posiadaczem Konta Podróżnego
    otrzymujesz kartę płatniczą VISA Electron i możesz za darmo wypłacać
    swoje pieniądze ze wszystkich bankomatów w kraju, a za symboliczną
    złotówkę również z bankomatów za granicą.

    * możliwość otrzymania za darmo karty kredytowej VISA Classic z
    nieoprocentowanym kredytem do 50 dni

    Gdzie się kryje haczyk? Darmowe wszystkie bankomaty w Polsce, darmowa
    VE i VC, 1zł za bankomaty za granicą... Co prawda chyba nie ma dostępu
    przez Internet, ale jako zwykłe konto całkiem przyjemne, bo i opłaty
    za prowadzenie nie znalazłem. A że przelewy przez telefon są za darmo,
    to dość dobre konto dla osób z niewielką ilością przelewów lub w
    tandemie np. z mBankiem.

    Jeśli nie ma tu haczyka, to może warto zmienić moje e-Konto na to?

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-08-29 23:49:51
    Temat: Re: Rewelacja w Lukasie?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 30 Aug 2002 01:48:13 +0200), Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Gdzie się kryje haczyk?

    Ano sam znalazłem haczyk... Nie podali kwoty za prowadzenie -- 30zł
    miesięcznie.

  • 3. Data: 2002-08-30 00:22:37
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Ano sam znalazłem haczyk... Nie podali kwoty za prowadzenie -- 30zł
    > miesięcznie.

    Jak to nie podali?
    http://www.lukas.com.pl/oferta_tabele_oplatiprowizji
    .asp

    Wg. ciebie umieszczenie oplaty za prowadzenie w toip to haczyk?

  • 4. Data: 2002-08-30 06:38:46
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 30 Aug 2002 02:22:37 +0200), "minik"
    <m...@m...net> był(a) napisał(a):

    >Jak to nie podali?
    >http://www.lukas.com.pl/oferta_tabele_oplatiprowizj
    i.asp
    >Wg. ciebie umieszczenie oplaty za prowadzenie w toip to haczyk?

    Tak, bo w opisie możliwości konta dla konta Wygodnego jest napisana
    opłata, a dla Podróżnego specjalnie nie podali... Więc jak klient
    przegląda opisy, żeby wybrać, to się zainteresuje, jako ja właśnie
    uczyniłem... A potem zdziwienie... Ja jestem stary pesymista, więc
    szukałem haczyka, ale ktoś może nie przeanalizować i kliknąć ,,otwórz
    konto''.

    Po prostu chwyt prowokacyjny polegający na niedoinformowaniu...

  • 5. Data: 2002-08-30 06:58:22
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > uczyniłem... A potem zdziwienie... Ja jestem stary pesymista, więc
    > szukałem haczyka, ale ktoś może nie przeanalizować i kliknąć ,,otwórz

    Stary pesymista? Raczej typowy polski romantyk ;-) TOiPy, regulaminy i umowy
    to podstawa oceny oferty.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 6. Data: 2002-08-30 10:42:40
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 30 Aug 2002 08:58:22 +0200), "Krzysztof
    Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> był(a) napisał(a):

    >Stary pesymista? Raczej typowy polski romantyk ;-)

    No aż taki stary to ja nie jestem ... :^) Pozytywizm to może jeszcze
    pamiętam, ale ROmantyzmu nie ;^)

    >TOiPy, regulaminy i umowy
    >to podstawa oceny oferty.

    Dlatego tam znalazłem i puściłem autopoprawkę...

  • 7. Data: 2002-08-30 11:38:44
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Dlatego tam znalazłem i puściłem autopoprawkę...

    Naprawde znalazl Pan informacje o oplatach w toip? Niesamowite, prosze nam o
    tym opowiedziec...

  • 8. Data: 2002-08-30 13:21:28
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 30 Aug 2002 13:38:44 +0200), "minik"
    <m...@m...net> był(a) napisał(a):

    >Naprawde znalazl Pan informacje o oplatach w toip? Niesamowite, prosze nam o
    >tym opowiedziec...

    Ło Jezu, jaki nerwowy... Se napisałem. Wolno mi...

  • 9. Data: 2002-08-30 13:39:49
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > Ło Jezu, jaki nerwowy... Se napisałem. Wolno mi...

    Oczywiście Panie Hrabio, ale byłoby nam miło poznać pańską opinię:-)

  • 10. Data: 2002-08-30 16:37:43
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Ło Jezu, jaki nerwowy... Se napisałem. Wolno mi...

    Ja tez... "Se napisałem. Wolno mi..." co nie? =)