  • 1. Data: 2010-01-13 22:05:25
    Temat: Rezygnacja z karty a ubezpieczenie w Alior
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    Witam,

    Poprawcie mnie jeśli moje rozumowanie jest błędne, czy przejdzie taki manewr w
    Aliorze?

    1) rezygnuję z karty debetowej - nie będzie zatem pobierana opłata 4 zł
    2) Alior pozostaje moim "głównym bankiem" - co miesiąc będzie wpływać do niego
    wynagrodzenie (inna sprawa że większa jego część powędruje zaraz do DB...)
    3) w lutym włączam sobie bezpłatny pakiet assistance
    4) w rezultacie mam całkiem darmowe konto z całkiem darmowym pakietem ubezpieczeń?

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 2. Data: 2010-01-13 22:30:12
    Temat: Re: Rezygnacja z karty a ubezpieczenie w Alior
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "scholastyk" <s...@c...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > 3) w lutym włączam sobie bezpłatny pakiet assistance
    > 4) w rezultacie mam całkiem darmowe konto z całkiem darmowym pakietem

    Oplata za karte bedzie 5zl, cos pomieszales, a dodatkowo jeszcze 4zl jak nie
    spelniasz warunkow...
    Reszta rozumowania OK.
    Tylko czy wczytales sie w to ubezpieczenie, bo ja bym chcial praktycznie
    wiedziec co moge z niego miec, na wszystko jest chyba masa wylaczen, i jak w
    praktyce wyglada np wizyta lekarza i w jakich wypadkach moge skorzystac z
    jego pomocy i czy w kazdej nawet malej miejscowosci??
    Cos podskurnie czuje, ze to ubezpieczenie to taki dodatkowy bajer, z ktorego
    wiekszosc i tak nie bedzie mogla skorzystac, ze wzgledu na rozne wylaczenia.

  • 3. Data: 2010-01-14 08:07:19
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 23:30:12 +0100, Krzysztof napisał(a):

> [...]
    > podskurnie czuje, ze to ubezpieczenie to taki dodatkowy bajer, z ktorego
    > wiekszosc i tak nie bedzie mogla skorzystac, ze wzgledu na rozne

    Co do samego ubezpieczyciela, to jest ten sam co Elvia, polecany tutaj
    kiedyś na grupie. Ja kiedyś pośredniczyłem, że tak powiem, w zgłaszaniu
    pomocy (wizyta lekarza), w jakimś mały miasteczku w Meksyku. Pełen
    profesjonalizm i zero jakichkolwiek problemów. W Polsce zgłosiłem
    wszystko, bo akurat osoba w Meksyku, miała problemy z telefonem, ale
    mieliśmy kontakt przez jabbera i nie było żadnych przeszkód.
    Także myślę, że o firmę nie ma się zbytnio co martwić, kwestia jak to
    Alior ma ustalone i na jakich zasadach, to się chyba dowiem w praniu. Od
    lutego zacznie działać a to przecież sezon na różnego rodzaju wirusy i
    inne takie ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2010-01-14 10:24:13
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 14 Sty, 09:07, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > inne takie ;)
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    No nie do końca ten sam. Pakiet dla klientów Aliora jest dość
    okrojony.
    Porównaj sobie warunki oferowane dla klientów Pekao SA i Lukasbanku,
    jak oczywiście miałbyś ochotę, ale możesz mi wierzyć na słowo, że
    Elvia nie oferuje wszystkim klientom tego samego :)

  • 5. Data: 2010-01-14 12:25:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 14 Jan 2010 02:24:13 -0800, k...@g...pl
    napisał(a):

> [...]
    > oczywiście miałbyś ochotę, ale możesz mi wierzyć na słowo, że Elvia nie
    > oferuje wszystkim klientom tego samego :)

    Ale tutaj nie chodzi chyba o sam pakiet, tylko raczej o jakoś i sprawność
    realizacji tego co mamy w pakiecie zagwarantowane przez bank.

    Xenocide