-
1. Data: 2002-02-19 17:19:29
Temat: Rozciaganie marki
Od: "AMRA" <a...@a...com>
"Konsumenci odczuwaja taki poziom nasycenia markami i produktami, ze
zaczynaja szukac prostoty - jednym ze sposobow jest kupowanie tej samej
marki w rozbudowanych pod wzgledem produktowych sektorach"
Przykladow chyba nie trzeba mnozyc :)
KB, Warta, Agropolisa, OFE KB, i tak dalej i tak dalej.
Wypromowanie nowej marki jaka jest mBank i/lub Multibank doprowadzilo do
tego, ze z jednej strony podnosi prestiz BRE a zarazem nie grozi zmianie
dotychczasowego wizerunku banku.
Co bedzie dalej?? Chyba mamy tego poczatek w Multiporcie na dole samym :))
To co - za jakis czas Multibulke prosze ??? :)
Inteligo tez w te strone idzie - ale ma trudniej - ale fundusze
inwestycyjne - z np. mniejsza prowizja od posiadaczy kont...
To wcale nie takie glupie - widac ze nie wszyscy tacy tam he he ;) no wiecie
:)
--
------
Amra the Freelancer
www.amra.info
www.e-amra.biz
Moja strona o Egipcie http://egipt.amra.pl