  • 1. Data: 2002-06-21 20:38:43
    Temat: Rzepa ;/
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Wlasnie czytam czwartkow dodatek Moje Pieniadze

    "Bank ma zawsze rację"

    http://www.rp.pl/dodatki/pieniadze_020620/pieniadze_
    a_3.html

    i na koncu jak sa wydawane karty i PINy

    "W Citibanku karty kredytowe są wysyłane zwykłą pocztą, natomiast PIN
    nadawany jest przez klienta w trakcie połączenia telefonicznego z doradcą
    CitiPhone. Aktywację karty poprzedza procedura weryfikacji osoby dzwoniącej"

    Gdybym cos takiego przeczytal to omijalbym z daleka takie wydawanie kart.
    Szkoda ze pani Krystyna Milewska nie napislala ze weryfikacja polega na
    zadaniu przez CitiPana pytan bardzo szczegolowych. Ostatnio bylem swiadkiem
    aktywacji EC/MC w Citku - ok 25 pytan z ktorymi prawowioty posiadacz karty
    ma problemy.

    Po ostatnich informacjach o przestepczosci karcianych przydaly by sie
    rzetelniejsze informacje.

    --
    JaKi

    ________________
    A jeśli przyjdzie mój czas, nie mów że coś się stało. Zapłacz na moim grobie
    i pomyśl że tak być miało.

  • 2. Data: 2002-06-24 08:50:07
    Temat: Re: Rzepa ;/
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > CitiPhone. Aktywację karty poprzedza procedura weryfikacji osoby dzwoniącej"

    > Gdybym cos takiego przeczytal to omijalbym z daleka takie wydawanie kart.

    Dlaczego? To jest problem banku. Jeżeli bank zweryfikuje niewłaściwą
    osobę, to bank ma problem.

    > zadaniu przez CitiPana pytan bardzo szczegolowych. Ostatnio bylem swiadkiem
    > aktywacji EC/MC w Citku - ok 25 pytan z ktorymi prawowioty posiadacz karty
    > ma problemy.

    A potem się obudziłeś? Pytań jest 6-7.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 3. Data: 2002-06-24 08:57:52
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <o...@m...oldfield.org.pl> napisał w
    wiadomości news:af6mfv$mkh$1@news.onet.pl...
    > "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Dlaczego? To jest problem banku. Jeżeli bank zweryfikuje niewłaściwą
    > osobę, to bank ma problem.

    Osoba zweryfikowana informacjami ktore powinn znac tylko ona wiec raczej to
    klient ma klopoty a nie bank. Link ktory podalem odnosi sie do artykulu o
    poprawnej weryfikacji przy wydawaniu karty. Polecam go.

    > A potem się obudziłeś? Pytań jest 6-7.

    25-30 pytani - budzic sie nie musialem.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-06-24 09:08:54
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > zadaniu przez CitiPana pytan bardzo szczegolowych. Ostatnio bylem
    swiadkiem
    > aktywacji EC/MC w Citku - ok 25 pytan z ktorymi prawowioty posiadacz karty
    > ma problemy.

    A skad Ciitek mial tyle wiedzy o kliencie, ze potrafil tyle pytan zadac?

    Karol

  • 5. Data: 2002-06-24 09:13:56
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jun 24, 2002 at 11:08:54AM +0200, Karol wrote:

    > A skad Ciitek mial tyle wiedzy o kliencie, ze potrafil tyle pytan zadac?

    Proste - przeciez moze sie pytac o rzeczy oczywiste dla Ciebie ale nie
    dla osob postronnych, takie jak ilosc rachunkow otwartych w dolarach
    australijskich, lokaty w rublach etc. ;-)

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-06-24 09:15:38
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Proste - przeciez moze sie pytac o rzeczy oczywiste dla Ciebie ale nie
    > dla osob postronnych, takie jak ilosc rachunkow otwartych w dolarach
    > australijskich, lokaty w rublach etc. ;-)

    :-)

    I jeszcze o dane o 10-20 opearacjach na tych kontach :-)

    Karol

  • 7. Data: 2002-06-24 09:16:59
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości

    > A skad Ciitek mial tyle wiedzy o kliencie, ze potrafil tyle pytan zadac?

    pytania byly typu:

    - ma pan "niebieski kredyt"?
    - otwieral pan linie kredytowa
    - mial juz pan kiedys u nas KK