  • 1. Data: 2010-02-11 18:36:53
    Temat: S&P 500 = 1100
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    migiem;)

    a na naszym grajdole

    to już dzisiaj napisałem panienki

    buhahahahahahaha

  • 2. Data: 2010-02-11 20:03:23
    Temat: Re: S&P 500 = 1100
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 11 Lut, 19:36, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:
    > migiem;)
    >
    > a na naszym grajdole
    >
    > to już dzisiaj napisałem panienki
    >
    > buhahahahahahaha

    możliwe

    ale, nie pamiętam już kiedy ostatnio widziałem przebicie
    kilkutygodniowej linii spadku bez przyspieszenia.
    Przebili i ..... stoją, czekają.
    Cóż może ostatnia godzina da trochę ruchu.

  • 3. Data: 2010-02-11 20:37:17
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    >migiem;)
    >
    >a na naszym grajdole
    >
    >to już dzisiaj napisałem panienki
    >
    >buhahahahahahaha

    Tak to niby miałoby wyglądać ?.
    http://hyy.pl/images/49SP500.gif

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-02-11 21:21:05
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 11 Lut, 21:03, macieks <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > kilkutygodniowej linii spadku bez przyspieszenia.
    > Przebili i ..... stoją, czekają.
    > Cóż może ostatnia godzina da trochę ruchu.

    15

    100

  • 5. Data: 2010-02-11 22:06:47
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 11 Lut, 22:21, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:

    > 15
    >
    > 100

    Jeżeli dobrze zrozumiałem, to 15stka ciekawie wygląda, będzie warta
    poświęcenia jej trochę czasu.

  • 6. Data: 2010-02-11 23:26:17
    Od: macieks <m...@g...com>

    Sprawa tego przebicia kanału nie dawała mi spokoju, dlaczego rynek
    wstrzymał ruch.

    Graficzna prezentacja DJ interwał 1H:
    http://i47.tinypic.com/1z6sdig.jpg

    Dolne ograniczenie S1 i S2.
    Logicznym było po szczytach 1 i 2 puścić górne ograniczenie. Tyle, że
    ona nie jest równoległa do S1 S2 (w sumie nie jest powiedziane, że
    musi być)
    Równoległą jest linia 1 i 3 ( z dzisiejszym szczytem)

    Taka ciekawostka.
    Nie obiektywna ze względu na pozycję S :) :)
    Jak ma być wybicie (albo już jest po wybiciu), to rynek i tak nie
    patrzy na takie rzeczy czy te linie są równoległe czy nie.

  • 7. Data: 2010-02-16 22:09:07
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    wrote:
    > migiem;)
    >
    > a na naszym grajdole
    >
    > to już dzisiaj napisałem panienki
    >
    > buhahahahahahaha

    a słowo stało się rzeczywistością

    panienki pewnie SHORT...

    panienki zostaną przez rynek wydymane

    jak zwykle

    buhahahahahaha

  • 8. Data: 2010-02-17 15:37:28
    Od: "Virck" <v...@n...net>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    k.googlegroups.com...
    wrote:
    > migiem;)

> [...]

    buhahahahahaha

    ---

    To chyba po to prowadzisz ten burdel alfonsie aby byly dymane...Przeciez
    jako sutener masz z tego przychody...
    Ale dlaczego komunikujesz sie ze swoimi panienkami poprzez to forum...???
    ...Kogo obchodzi, ze one sa ubrane w szorty....Jeszcze brakuje abys adres
    podal i ceny....Zenada !

  • 9. Data: 2010-02-17 16:28:30
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 17 Lut, 16:37, "Virck" <v...@n...net> wrote:
> [...]
    > ...Kogo obchodzi, ze one sa ubrane w szorty....Jeszcze brakuje abys adres

    roz\umiem panienka że dzisiaj przelewasz mi depo na moje rachunki

    pozostałeś na krótkim kierunku

    dziękuję za forsę

    tej nigdy za dużo

    buhahahahaha

  • 10. Data: 2010-02-17 17:21:03
    Od: Virck <v...@v...net>

    Charlie delta wrote:
    v25g2000yqk.googlegroups.com...

    > roz\umiem panienka że dzisiaj przelewasz mi depo na moje rachunki

> [...]

    Pajacu to sa tylko twoje wirtualne zyski. Z gry na onet jeszcze nikt nie
    kupil nawet bulki....-;))) Wiec nie podniecaj sie juz tak, bo jestes
    cienias i golas i do tego glupi spamer.....