  • 1. Data: 2004-05-14 19:23:56
    Temat: [SFI] Kupowac fundusze dolarowe czy euro?
    Od: "michał" <S...@g...pl>

    Witam,
    Wg Was lepiej kupowac jednostki funduszy inwestujacych w obligacje euro
    czy dolarowe?

    pzdr,
    michal

  • 2. Data: 2004-05-15 08:14:33
    Temat: Re: [SFI] Kupowac fundusze dolarowe czy euro?
    Od: "Łukasz Mierzwiak" <m...@a...waw.pl>

    $

  • 3. Data: 2004-05-15 08:55:11
    Od: "michał" <S...@g...pl>

    > euro
    >
    > $

    a jakiś powód takiego postępowania? czemu akurat $??

    pzdr,
    michal

  • 4. Data: 2004-05-15 09:23:39
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    michał <S...@g...pl> wrote:
    > a jakiś powód takiego postępowania? czemu akurat $??

    Bo ok. czerwca maja wzrosnac stopy procentowe w USA + niepewna sytuacja
    polityczna w Polsce powoduje, ze waluta i tak i tak bedzie drozsza.
    A jak masz watpliwosci - to idz d zawodowego analityka, a nie bedziesz sie
    na grupie pytal ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-05-15 09:55:17
    Od: "michał" <S...@g...pl>

    > A jak masz watpliwosci - to idz d zawodowego analityka, a nie bedziesz sie
    > na grupie pytal ;)

    hehe.. ale dla mnie wlasnie grupa jest 1000x lepsza od jakiego kolwiek
    zawodowego analityka ;-)
    mimo wszystko, dzieki za odpowiedz i wyjasnienia

    pzdr,
    michal

  • 6. Data: 2004-05-15 10:28:01
    Od: n...@o...pl

> [...]
    > polityczna w Polsce powoduje, ze waluta i tak i tak bedzie drozsza.
    > A jak masz watpliwosci - to idz d zawodowego analityka, a nie bedziesz sie

    JAK rozpoznac czy fundusz EURO $ czy ZLOTWOKA ??

    bo nie znam sie, nic nie wiem

  • 7. Data: 2004-05-15 11:58:59
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> wrote:
    > JAK rozpoznac czy fundusz EURO $ czy ZLOTWOKA ??
    > bo nie znam sie, nic nie wiem

    Nie wszystkie TFI maja takie fundusze. Ja mam np w DWSie, ale ma jeszcze np
    BPH i Skarbiec (z dostepnych w mBanku)

    http://www.PRnews.pl

  • 8. Data: 2004-05-15 13:05:08
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 15 May 2004 12:28:01 +0200, n...@o...pl wklepał(-a):

    >JAK rozpoznac czy fundusz EURO $ czy ZLOTWOKA ??
    >
    >bo nie znam sie, nic nie wiem

    Po nazwie? :-P
    http://co.multibank.pl/fundusze/ hasło: dolar, euro, usd :-D

  • 9. Data: 2004-05-15 14:22:10
    Od: n...@o...pl

    > Po nazwie? :-P
    > http://co.multibank.pl/fundusze/ hasło: dolar, euro, usd :-

    A jak w nazwie nie ma nic? Ani EURo ni EUR ni EU, nic wspolnego ze slowem dolar
    dolarowy dolarowe USD USA? to jak, jest gdzies opis?

    nieznamsienicniewiem

  • 10. Data: 2004-05-15 14:44:17
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> wrote:
    > A jak w nazwie nie ma nic? Ani EURo ni EUR ni EU, nic wspolnego ze
    > slowem dolar dolarowy dolarowe USD USA? to jak, jest gdzies opis?

    To znaczy ze jest w PLN!
    http://www.PRnews.pl