  • 1. Data: 2010-03-01 14:09:57
    Temat: SZAR i jego szanse na dobry kurs
    Od: k...@p...onet.pl

    SZAR pozyskuje surowiec i produkty przekazuje jako lacznik miedzy Rosja i
    okolicami a Niemcami i Zachodem korzystajac z dobrej koniuktury na zrozumienia
    tych dwu gospodarek i bycie specjalistycznym posrednikiem o uznanej renomie.
    Wyniki juz obecnie daja dobra podstawe na sprawna spolke gieldowa i nie ma sie
    co dziwic aspiracjom i Ich i ich Inwestorow, zacheconych wynikami i
    notowaniami nawet szalenczymi innych NC spolek, ktore na razie tylko maja
    szanse im dorownac w przychodach i zyskach netto i wycenie moze obecnie zbyt
    niskiej z racji krotkiego stazu gieldowego ale nie biznesowego. Staz jest tu
    wazny a SZAR ma tu swietna pozycje dominatora w wyrobach do 60%.

    kroovka

  • 2. Data: 2010-03-01 18:12:27
    Temat: Re: SZAR i jego szanse na dobry kurs
    Od: Monse1 <m...@o...pl>

    Moja rada: trzymaj karty przy orderach.
    monse1

  • 3. Data: 2010-03-01 19:05:58
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Monse1 <m...@o...pl> napisał(a):

    > Moja rada: trzymaj karty przy orderach.
    > monse1

    A czy to pl.unibet.com/poker ?
    Mnie analizy kroovki nie interesują, a jeszcze bardziej nie interesuje mnie
    spółka notowana zaledwie od tygodnia. Ale to jest grupa o wgpw i każdy może
    przedstawić swój na jej temat pogląd, czy nie? Zabronisz analitykom
    publikowania swoich analiz?

    Mam nadzieję, że te 0,34 nieprędko zostanie pokonane w górę i szybko
    będziesz rzucał swoje karty w kupę.

    pozdrawiam

    kc

  • 4. Data: 2010-03-01 20:01:32
    Od: Monse1 <m...@o...pl>

    A czy ja tobie coś pisze?

  • 5. Data: 2010-03-01 20:07:29
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Monse1 <m...@o...pl> napisał(a):

    > A czy ja tobie coś pisze?

    Pisząc tu piszesz na grupę, adres OP to k...@p...onet.pl

    kc

    kc

  • 6. Data: 2010-03-01 20:56:08
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Pisząc tu piszesz na grupę,

    A nawet na cały świat.

  • 7. Data: 2010-03-02 07:40:21
    Od: k...@p...onet.pl

    > A czy ja tobie coś pisze?

    Sa spolki ktore nie sa innowacyjne jak z obrazka czy twojego orderu. Ale takie
    spolki dominuja okreslone nisze handlowe a na tym gdy odbiorcy sa zadowoleni
    sie nie traci-tym bardziej gdy ma sie cel wejscia na Gielde, tam jest wieksza
    kasa niz na NC, a to proste-pokazuje sie kontrakty stopniujac ich ukazywanie
    by po wystraszeniu nowicjuszy miec stabilny "elektorat".

    Nikt Ci nie mowi bys zagladal w cudze karty ani czytal niusy. Czytaj Newsweek.
    lub inne publikatory szlachetne a jak piszesz to nie krytykuja ale dodaj cos
    od siebie konstruktywnego, lub choc postaraj sie starac :-)
    kroovka

  • 8. Data: 2010-03-03 12:32:07
    Temat: SZAR i odejscie od 33 groszy
    Od: k...@p...onet.pl

    Mozna oczekiwac nowych komunikatow ze spolki o realizacji zamierzen o
    horyzoncie celu jakim jest podstawowy rynek gieldowy. One uwiarygodnia SZAR
    dla sztywnych swoimi regulaminami finansowe instytucje do wsparcia i wejscia
    do spolki SZAR.
    Ten cel jest moze zbyt szybko realizowany, wiec zaliczylismy dol ale juz kto
    mial cos wywalic to juz oddal i zostali Ci ktorym juz wreszczie zalezy na
    zysku na akcjach spolki ale tez chca sie z nia na dluzej zwiazac dla zyskow
    systematycznie odbieranych co jakis czas. Zatem droga sie otwiera. Trzeba bylo
    miec "szum w glowie" - uzasadniony trudnoscia wlasciwej wyceny spolki (bo inne
    najczesciej "sa lepsze" bo obecnie maja straty netto zysku).

    Warto zapewne poczekac do nowej informacji o przychodach w spolce za okres za
    jaki spolka zgodnie z zasadami NC moze juz bez konfliktu ulatwienia
    konkurencji zadania sledzenia drog rozwoju spolki poinformowac.

    kroovka

  • 9. Data: 2010-03-04 08:35:12
    Temat: SZAR-i jednak pojawia sie biezace komunikaty!
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    za > jaki spolka zgodnie z zasadami NC moze juz bez konfliktu ulatwienia
    > konkurencji zadania sledzenia drog rozwoju spolki poinformowac.

    Ten element dzialalnosci jest nie mniej wazny od dobrze realizowanej pracy
    organicznej nad zyskiwaniem dobrej ceny i nad nowymi odbiorcami surowca
    przetworzonego uszlachetnionego ze wschodu

    Zatem wycxzerpal sie potencjal wymuszanego spadku-mozna bylo sadzic ze opor na
    poziomie 30 groszy jest twardy jak antracyt-i rownie atrakcyjny dla kupujacego-
    ale nie zawsze tak sie uda-zaczynamy nowy okres bo inne gwiazdy odplywaja do
    poczekalni

    kroovka

  • 10. Data: 2010-03-04 11:51:39
    Temat: SZAR-i obroty sugeruja koncowe wyjscie tych co skupili
    Od: k...@p...onet.pl

    akcje SZAR po wstepnych nieprzemyslanych cenach. Wazne dla AT i DT wejscie
    spolki do czolowki spolek o sporym zainteresowaniu. Oczysiscie jest to
    skutkiem spotkan z inwestorami-nie trzebabylo bronic sie przed takim czy innym
    wywiadem mimo ze jest sie jeszcze na NC innowacynym, a nie na Gieldzie
    klasycznej.

    kroovka