  • 1. Data: 2007-02-17 14:35:55
    Temat: Saldo debetowe w PKO BP - widać w Inteligo?
    Od: Karol <a...@d...pl>

    Witam.
    Mam pytanie - czy dopuszczalne saldo debetowe powinni być widoczne w PKO
    Inteligo w pozycji 'Dostępne środki'?
    Pozdrawiam,
    Karol

  • 2. Data: 2007-02-17 14:39:59
    Temat: Re: Saldo debetowe w PKO BP - widać w Inteligo?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:1ow2sxl97xhho$.118skhcecst99.dlg@40tude.net, *Karol* wrote:
    > Witam.
    > Mam pytanie - czy dopuszczalne saldo debetowe powinni być widoczne w
    > PKO Inteligo w pozycji 'Dostępne środki'?

    Tak.
    Roznica miedzy Saldo a Dostepne srodki, uwzgledniajac pozycje z grupy Srodki
    nierozliczone jest wlasnie dopuszczalnym saldem debetowym.
    Krotko mowiac jak nie masz zadnych jeszcze niezaksiegowanych transakcji to
    roznica miedzy saldo a dostepne srodki to twoj debet w koncie.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 3. Data: 2007-02-17 14:51:49
    Od: Karol <a...@d...pl>

    Dnia Sat, 17 Feb 2007 15:39:59 +0100, darnok napisał(a):

    > Tak.

    OK, dziękuję za pomoc.
    W takim razie jeszcze jedno pytanie. Ze strony PKO i maila od konsulantki
    wynika, że saldo powinienem mieć przyznane w drugim miesiącu od
    uruchomienia konta. Liczą od dnia podpisania umowy/pierwszego wpływu czy
    jeszcze jakoś inaczej?

  • 4. Data: 2007-02-17 17:15:49
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:1j8yuvdm1gwvf$.1qjf4m8r3dsbu$.dlg@40tude.net, *Karol* wrote:

> [...]
    > miesiącu od uruchomienia konta. Liczą od dnia podpisania
    > umowy/pierwszego wpływu czy jeszcze jakoś inaczej?

    Nie wiem, nie pamietam.
    Samo sie jakos pojawilo.
    Nie przypominam sobie zeby cos podpisywal w kwestii debetu, a dali 1k zl.
    Szczerze to i tak nie korzystam z tego ;-)
    Na pewno za ten debet nie obciazaja mnie oplata. Bo jak wczesniej w innym
    oddziale mialem KO tylko wyzszy to byla oplata roczna 0,5%.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."