  • 1. Data: 2006-12-29 20:23:50
    Temat: Ścierający się nr. VE mBanku (delfinka)
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    Witam!
    Od grubo ponad roku jestem szczęśliwym posiadaczem kolejnej karty VE mBanku
    wydanej do mojego rachunku. Wszystko było by w porządku, gdy by nie pewien
    szczegół, który dopiero dzisiaj przykuł moją uwagę przy dokonywaniu
    płatności delfinkiem w sklepie. Mianowicie zauważyłem, że numer karty
    zaczyna się ścierać. Nie będę ukrywał, że karta jest eksploatowana dość
    mocno i w związku z tym powstaje obawa czy któregoś dnia nie spotka mnie
    niemiła niespodzianka, że sprzedawca odmówi mi możliwości zapłacenia za
    zakupy plastikiem gdyż pewne numery karty będą starte (niewidoczne).

    Na chwile obecną na całe szczęście numer karty bezproblemowo da się odczytać
    a cyferki z numeru VE są starte częściowo (ich kontury są jednak cały czas
    widoczne). Powstaje jednak pytanie co najlepiej zrobić w takiej sytuacji?
    Czy korzystać dalej z karty do czasu kiedy przynajmniej jednak cyferka z jej
    numeru będzie całkowicie starta?
    Czy też może lepszym rozwiązaniem będzie zgłoszenie zaistniałego faktu na
    mlinii i wyrobienie nowej karty?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-12-29 20:30:55
    Temat: Re: Ścierający się nr. VE mBanku (delfinka)
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Czy też może lepszym rozwiązaniem będzie zgłoszenie zaistniałego faktu na
    > mlinii i wyrobienie nowej karty?

    Jezeli z powodu wytartej karty nie będą chcieli jej honorować to jest to
    powód do jej wymiany. Bank powinien przesłać nową kartę. Poza tym w jego
    interesie jest, abyś korzystał z niej jak najczęściej.

    Numer karty masz też na rewersie karty (na pasku). Czy on też Ci się
    wyciera?

    Problem ten dotyczy również większości (wszystkich?) kart embosowanych.
    Jednak w ich wypadku nawet jeżeli farba z numeru się zupełnie wytrze to
    nadal jest on widoczny (wypukły).

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2006-12-29 20:39:21
    Od: neg <n...@n...pl>

    Ja przetarłem kartę białą pastą do butów i cyfry są jak nowe.

  • 4. Data: 2006-12-30 07:38:20
    Od: "Cezgoc" <c...@b...wytnij.foot.com>

    > Czy też może lepszym rozwiązaniem będzie zgłoszenie zaistniałego faktu na
    > mlinii i wyrobienie nowej karty?

    Zadzwonić na mlinie i poprosić o darmowy duplikat. Przyślą w ciągu
    tygodnia - rzeczywiście za darmo.
    Duplikat będzie miał nową datę. Ta sama procedura działą również w przypadku
    startego/nieczytelnego podpisu.

    Cezgoc

  • 5. Data: 2006-12-30 14:29:07
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    "Cezgoc" news:en550e$7ap$1@atlantis.news.tpi.pl

> [...]
    > tygodnia - rzeczywiście za darmo.
    > Duplikat będzie miał nową datę. Ta sama procedura działą również w

    Co dzieje się jednak ze starą kartą po zamówieniu duplikatu? Czy jest ona
    "kasowana" w systemie (tzn. tak jak bym zgłosił jej kradzież) przez co do
    czasu otrzymania nowego plastiku jestem jako tako uziemiony czy też legalnie
    mogę korzystać ze swojej starej karty aż przyjdzie mi nowa?

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2006-12-30 17:07:54
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Telly Savalas napisał(a):
> [...]
    > czasu otrzymania nowego plastiku jestem jako tako uziemiony czy też legalnie
    > mogę korzystać ze swojej starej karty aż przyjdzie mi nowa?
    Mozesz z niej korzystac poki nie przyjdzie nowa
    --
    badzio

  • 7. Data: 2007-01-02 08:34:30
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Mozesz z niej korzystac poki nie przyjdzie nowa

    nie, mozesz z niej korzystac do momentu aktywowania nowej

    --
    pozdrawiam
    RobertS