  • 1. Data: 2011-12-01 16:01:43
    Temat: Serwer News
    Od: root <m...@y...com>

    Zna ktoś sensowny serwer usenetowy za free. Taki który działa i można
    podpiąć do niego jakiegoś klienta. Serwer onetu wyleciał w powietrze.
    A serwer googla nie jest sensowny, bo nie da się chyba działać przez
    klienta a tylko ze stony web. Jeśli jest inaczej to proszę o jakieś
    informacje.

  • 2. Data: 2011-12-01 16:48:52
    Temat: Re: Serwer News
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Dnia Thu, 1 Dec 2011 08:01:43 -0800 (PST), root <m...@y...com>
    napisał(a):

> [...]
    >A serwer googla nie jest sensowny, bo nie da się chyba działać przez
    >klienta a tylko ze stony web. Jeśli jest inaczej to proszę o jakieś

    Wczoraj tez zmienilem, bo mnie juz onet wkurzyl na maxa. wzialem
    pierwszy z brzegu: news.atman.pl dziala bez logowania.

    --
    Przemyslaw Kempinski

  • 3. Data: 2011-12-01 17:56:42
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

> [...]
    > A serwer googla nie jest sensowny, bo nie da się chyba działać przez
    > klienta a tylko ze stony web. Jeśli jest inaczej to proszę o jakieś

    nntp.aioe.org

  • 4. Data: 2011-12-01 19:03:14
    Od: root <a...@j...com>

    Dnia Thu, 01 Dec 2011 18:56:42 +0100, totus napisał(a):

    > nntp.aioe.org

    Dzieki. sprawdzam ale działa chyba dziwnie

  • 5. Data: 2011-12-01 19:13:47
    Od: root <a...@j...com>

    Dnia Thu, 01 Dec 2011 17:48:52 +0100, Przemyslaw Kempinski napisał(a):

    > Wczoraj tez zmienilem, bo mnie juz onet wkurzyl na maxa. wzialem
    > pierwszy z brzegu: news.atman.pl dziala bez logowania.

    Dziękuje za pomoc Tobie i totusowi. nntp.aioe.org działa mi chyba lepiej. I
    pomyśleć że wczoraj pól dnia szukałem w googlach i zaden nie miał
    anonimowego postowania (tylko przegląd). A tu wystarczy pytanie zadać i
    masz ;)

  • 6. Data: 2011-12-01 22:18:16
    Od: "RySZARd" <k...@r...wytnij.pl>

> [...]
    > pomyśleć że wczoraj pól dnia szukałem w googlach i zaden nie miał
    > anonimowego postowania (tylko przegląd). A tu wystarczy pytanie zadać i

    a ja wygooglowałem
    news.icm.edu.pl - dziala bez logowania i drugi news.neostrada.pl

  • 7. Data: 2011-12-01 22:20:31
    Od: "RySZARd" <k...@r...wytnij.pl>

    > a ja wygooglowałem
    > news.icm.edu.pl - dziala bez logowania i drugi news.neostrada.pl
    sorry neostrada chyba działa tylko do czytania

    pozdrawiam
    RySZARd

  • 8. Data: 2011-12-02 07:13:39
    Od: "Emeryt" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RySZARd" <k...@r...wytnij.pl> napisał w
    wiadomości news:jb8uf7$6ff$1@news.icm.edu.pl...

    > a ja wygooglowałem
    > news.icm.edu.pl - dziala bez logowania i drugi news.neostrada.pl

    Ja korzystam z news.gazeta.pl

  • 9. Data: 2011-12-02 07:26:36
    Od: "A. Filip" <a...@p...onet.pl>

    root <a...@j...com> pisze:

> [...]
    > pomyśleć że wczoraj pól dnia szukałem w googlach i zaden nie miał
    > anonimowego postowania (tylko przegląd). A tu wystarczy pytanie zadać i

    Kiedyś na grupach pl.* "szalał" (ro)bot który wycinał posty z news
    serwerów anonimizujących (w tym i z news.aioe.org).

    Jak słyszałem odkąd go zabrakło admini niektórych news serwerów zaczęli
    wycinać posty z takich serwerów "u siebie", w szczególności słyszałem że
    robi tak serwer francowatej Telekomunikacji w Polsce (neostrada).

    --
    A. Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
    Jeśli na Agnieszkę pochmurno, to o len nie trudno; a jeśli jasno,

  • 10. Data: 2011-12-02 11:14:42
    Od: root <m...@y...com>

    On 2 Gru, 08:26, "A. Filip" <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > to o len ciasno.
    >   -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)- Ukryj cytowany tekst -

    Wiesz co, czasem byłbym zadowolony jakby ktoś lub coś usunęło moje
    posty ;)