  • 1. Data: 2002-10-15 07:53:09
    Temat: Sez@m
    Od: j...@p...onet.pl

    BPH-PBK Sez@m działa wam?
    Ja otrzymuję: Logowanie nie powiodło się - przekroczony czas oczekiwania,
    system przeciążony lub wyłączony.

    Jacek

  • 2. Data: 2002-10-15 08:21:33
    Temat: Re: Sez@m
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    j...@p...onet.pl wrote:
    > BPH-PBK Sez@m działa wam?

    Działa.

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 3. Data: 2002-10-15 08:23:08
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    > BPH-PBK Sez@m działa wam?
    > Ja otrzymuję: Logowanie nie powiodło się - przekroczony czas oczekiwania,
    > system przeciążony lub wyłączony.
    >
    > Jacek

    Działa nam od wczoraj.

    Z.K.

  • 4. Data: 2002-10-15 08:38:55
    Od: j...@p...onet.pl

    > Działa nam od wczoraj.

    Wczoraj faktycznie działał. Ale dzisiaj przez moment nie, w międzyczasie coś
    takiego było na stronie "Przepraszamy, ale serwer jest w tym momencie
    nieosiągalny.
    Proszę spróbować później.".
    Ale teraz faktycznie działa.

    Jacek

  • 5. Data: 2002-10-15 08:52:42
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <j...@p...onet.pl>
    > Ale teraz faktycznie działa.

    ale jakos dziwnie - saldo mam z 8:24 nieaktuqlne bo mial isc przelew
    w rejestrze operacji widzę że przelew poszedł a o godzinie 9:52 przyszlo
    potwierdzenie z Profile.
    Nijak nie wpłynęło to na saldo i operacje bieżące - te się nie
    zaktualizowały od 8:24

    Moze jedne dane trzymane są gdzie indziej a drugie gdzie indziej i kłopoty z
    dostępem do aktualnych danych jednak są ?
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-10-15 09:47:15
    Od: "AndrzejB" <m...@s...com.pl>

> [...]
    >
    > Moze jedne dane trzymane są gdzie indziej a drugie gdzie indziej i kłopoty
    > dostępem do aktualnych danych jednak są ?
    ----------
    U mnie dokładnie to samo.
    Andrzej

  • 7. Data: 2002-10-16 10:56:41
    Od: Tomasz P <t...@a...net>

    A mnie przestało działac pod Netscapem w Linuxie,
    wywala sie Netscape przy starcie Javy.

    Tomek

  • 8. Data: 2002-10-16 11:08:14
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Tomasz P wrote:
    > A mnie przestało działac pod Netscapem w Linuxie,
    > wywala sie Netscape przy starcie Javy.

    Bo oni to robili pod Jave M$'a (ktorej juz nie ma w istocie), a
    oryginalna Sun'a olali (obecnie to jedyna Java). Zainstaluj jakias
    stara Netszkape, ja niestety na swojej 7.0 nie moge korzystac i musze
    uzywac IE.

  • 9. Data: 2002-10-16 13:16:38
    Od: Tomasz P <t...@a...net>

    > Bo oni to robili pod Jave M$'a (ktorej juz nie ma w istocie), a
    > oryginalna Sun'a olali (obecnie to jedyna Java). Zainstaluj jakias stara
    > Netszkape, ja niestety na swojej 7.0 nie moge korzystac i musze uzywac IE.

    Pod starą mi się zaczęło wywalać. Używają po prostu niewspieranego przez
    Jave Suna modelu zabezpieczeń.

    Tomek

  • 10. Data: 2002-10-16 13:25:49
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Tomasz P wrote:
    > Pod starą mi się zaczęło wywalać. Używają po prostu niewspieranego przez
    > Jave Suna modelu zabezpieczeń.

    Wymienilem z ich informatykiem kilka maili, w skrocie "tak ma byc" ;)
    BTW, nie ma juz Javy Microsoftu, wiec nie wiem na czym bedzie mozna w
    przyszlosci ogladac ta strone;)