  • 1. Data: 2003-12-05 07:30:01
    Temat: Sez@m - zaczyna się
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, iż rozpoczynamy proces wdrażania nowego Systemu
    Internetowego Sez@m Banku BPH PBK. Pierwszym etapem jest przeniesienie
    dotychczasowej skrzynki poczty elektronicznej z domeny: mail.drq.pl do nowego
    systemu w domenie: sezam.pl

    Ta operacja pozwoli Państwu na zachowanie w nowej skrzynce całej obecnie
    przechowywanej korespondencji oraz wszystkich ustawień. Zachęcamy Państwa do
    migracji zawartości dotychczasowej skrzynki pocztowej. Wykonanie takiej operacji
    będzie możliwe tylko do czasu automatycznego przeniesienia obsługi Państwa
    rachunków do nowego Systemu Internetowego Sez@m.

    Migracja skrzynki jest bardzo prosta ? wystarczy skorzystać z formularza
    migracyjnego (link poniżej) podając swoje dotychczasowe hasło do starej
    skrzynki, a następnie wprowadzić propozycję nowego hasła i w razie potrzeby
    zmienić nazwę identyfikatora.

    Proces migracji zostanie przeprowadzony automatycznie i rozpoczęty zaraz po
    prawidłowej autoryzacji, czyli podaniu właściwych danych identyfikacyjnych w
    formularzu.

    System w ciągu 24 godzin skopiuje na nową skrzynkę całą zawartość Państwa
    dotychczasowej skrzynki oraz wszystkie ustawienia.

    Państwa nowa skrzynka poczty elektronicznej będzie miała pojemność 40 MB i
    możliwość jednorazowego przesyłania dużych plików - aż do 8 MB. Będzie
    wyposażona w ochronę antywirusową i antyspamową, umożliwi obsługę poczty także
    poprzez programy do obsługi poczty elektronicznej np. Outlook.

    Po pomyślnym zakończeniu migracji będą Państwo mogli korzystać wyłącznie z nowej
    skrzynki, logując się (identyfikatorem i nowym hasłem) na stronie: http://sezam.
    pl/ lub bezpośrednio z nowego systemu po jego uruchomieniu.

    W przypadku jakichkolwiek problemów lub dodatkowych pytań prosimy o kontakt na
    adres:
    e...@b...pl

    ABY DOKONAĆ MIGRACJI SKRZYNKI ...

    W przypadku rezygnacji z przeniesienia korespondencji z używanej obecnie
    skrzynki, po uruchomieniu nowego Systemu Internetowego Sez@m, otrzymają Państwo
    nową skrzynkę e-mail w domenie sezam.pl

    O kolejnych krokach związanych z wprowadzeniem nowego Systemu Internetowego
    Sez@m będziemy Państwa na bieżąco informować.

    Z poważaniem,

    Celina Waleśkiewicz
    Dyrektor
    Departamentu Sprzedaży Alternatywnej
    Bank BPH PBK

    Jacek

  • 2. Data: 2003-12-05 11:09:17
    Temat: Re: Sez@m - zaczyna si
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Jacek"
    > O kolejnych krokach związanych z wprowadzeniem nowego Systemu Internetowego
    > Sez@m będziemy Państwa na bieżąco informować.

    wczoraj przeniosłem skrzynkę na www.sezam.pl - ciekawe jak długo będę się nią
    cieszył bo rachunek sezam zamknąłem miesiąc temu a dostęp internetowy i pocztę
    mi przez pomyłkę zostawili :-)
    *** blad ***
    PS - poinformuj jak sie zmieni coś w samym sezamie

  • 3. Data: 2003-12-05 11:17:25
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > PS - poinformuj jak sie zmieni coś w samym sezamie

    Jak doczekam to poinformuję.
    Po ostatnich zmianach TOiP nie jest to takie pewne.
    Chyba jednak ciekawość nowego zwycięży...

    Jacek

  • 4. Data: 2003-12-08 13:23:13
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "blad" napisał:

> [...]
    nią
    > cieszył bo rachunek sezam zamknąłem miesiąc temu a dostęp internetowy i

    Skrzynkę też przeniosłem, ale co z tego skoro czasem www.sezam.pl nie działa
    i maile nie dochodzą :(
    Zawodność dostępu do strony startowej źle wróży na przyszłość :(

    Adam Gentler

  • 5. Data: 2003-12-09 10:01:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Adam Gentler <a...@n...bankier.pl> wrote:
    > Zawodność dostępu do strony startowej źle wróży na przyszłość :(

    Mysle, ze oplaca sie czekac - system bedzie miodzio.
    Szkoda, ze sa tacy drodzy,. bo bym do testow sobie zalozyl w BPHPBK konto...

  • 6. Data: 2003-12-09 15:30:10
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:

    > Szkoda, ze sa tacy drodzy,. bo bym do testow sobie zalozyl w BPHPBK
    konto...

    Porozmawiaj z dyrektorem oddziału lub doradcą personal banking; jak
    przedstawisz celne argumenty (na pewno je masz!) będziesz płacił za
    prowadzenie rachunku 75% lub nawet 50% ceny z TOiP. :))

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler

  • 7. Data: 2003-12-15 12:32:10
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > przedstawisz celne argumenty (na pewno je masz!) będziesz płacił za
    > prowadzenie rachunku 75% lub nawet 50% ceny z TOiP. :))

    Argument namber lan: No wie Pan/Pani. Teraz uczelnie biedne i stypendium nie
    daja, a ze studia trwaja zaledwie dwa lata, to ni cholery nie da sie
    polaczyc z praca zawodowa na etacie
    - aha... to znaczy, ze nie ma Pan stalych dochodow
    - No ten tego, no tak...
    - aha i chce Pan negocjowac cene prowadzenie rachunku... Pani Aniuuuuu -
    zapraszamy na sale operacyjna. O tam jest koniec kolejki. Dziekuje Panu.

    ;)

  • 8. Data: 2003-12-23 12:05:12
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał m.in.:

> [...]
    > - aha i chce Pan negocjowac cene prowadzenie rachunku... Pani Aniuuuuu -
    > zapraszamy na sale operacyjna. O tam jest koniec kolejki. Dziekuje Panu.

    albo tak:
    - aha... to znaczy, ze nie ma Pan stalych dochodow
    - może nie są stałe, ale pochodzą z pewnego źródła
    - aha i chce Pan negocjowac cene prowadzenie rachunku...
    - oczywiście, zajmuję się naukowo bankowością i chcę swoje umiejętności
    wypróbować w praktyce...
    - :O
    - jestem osobą opiniotwórczą, gazety, grupa dyskusyjna pl.biznes.banki;
    kontynuować?
    - Pani Haniu! Proszę przedstawić naszą ofertę. Zapraszam na pierwsze piętro.

    Swoją drogą, pracując jako asystent na dosyć znaczącej polskiej uczelni,
    miałem problem z otrzymaniem debetowej VC. Teraz nie mam problemu z EC/MC
    Credit Gold (BPH PBK :)

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler
    -