  • 1. Data: 2009-08-25 18:06:03
    Temat: Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej część II
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Wczoraj wieczorem zadzwoniłem ponownie do Citi i zakomunikowałem, że
    nie podoba mi się wysokość opłaty za kartę z tak niskim limitem jak
    mój. Sympatyczny pan doradca stwierdził, ze mam bardzo dobrą historię
    kredytową, wobec czego poczyni wzmiankę w systemie do jakiejś
    wewnętrznej komórki. Stamtąd ktoś ma do mnie zadzwonić i przedstawić
    jakąś ofertę, która zlagodzi ból wysokich opłat.

    Co o tym myśleć ? Ściema ?

  • 2. Data: 2009-08-25 18:09:05
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > Co o tym myśleć ? Ściema ?

    Ja kiedyś probowałem od tej strony i nic się nie dało uzyskać. Ale jak
    złożyłem wypowiedzenie i twardo przy nim obstawałem to uzyskałem
    dożywotnie zwolnienie z opłaty rocznej i jakieś inne bonusy (np 100 PLN
    na rachunek karty).

    Jednak karta definitywnie poszła do kasacji. Kilka dni temu złożyłem
    wypowiedzenie. Dzisiaj zadzwonili z Citi i nawet niespecjalnie
    przekonywali mnie abym z nimi został.

    Przy okazji biorę też rozwód z Multibankiem. Wypowiedzenie również
    złożyłem (po 5 latach związku).

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-08-25 18:28:29
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 25 Sie, 20:09, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Przy okazji biorę też rozwód z Multibankiem. Wypowiedzenie również
    > złożyłem (po 5 latach związku).

    Ostre zmiany, nowe życie..;-) Który bank nową wybranką, zwłaszcza, ze
    tu poligamia dozwolona ?

  • 4. Data: 2009-08-25 18:39:29
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ostre zmiany, nowe życie..;-) Który bank nową wybranką, zwłaszcza, ze
    > tu poligamia dozwolona ?

    A ja jakoś zostaję i z citi i z multi. Jakoś nic mnie ich usługi nie
    kosztują więc dlaczego nie?

    Złożyłem wniosek o "samochodową" kk w Aliorze (mam tam już jedną) z
    mikro limitem 2kzł i dostałem odmowę. W tym samym czasie EB zaproponował
    mi kartę gold z limitem 10kzł (bez papierów)...zdecydowałem się i
    dzisiaj otrzymałem kartę. Czekam na PIN i biegnę coś kupić, bo należy
    się jakiś bon na 50 zł ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-08-25 18:57:03
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    dlaczego sciema?
    jak dadza ci za darmo na kolejny rok (abys przemyslal decyzje) albo
    dozywotnio to czemu nie zostac z ich karta?
    mnie to nic nie kosztuje (3 kk) to dlaczego mam z tego rezygnowac

  • 6. Data: 2009-08-25 19:06:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > Ostre zmiany, nowe życie..;-) Który bank nową wybranką, zwłaszcza, ze
    > tu poligamia dozwolona ?

    Alior. Do robienia przelewów mBank.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-08-25 19:43:10
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 25 Sie, 20:39, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    > mi kartę gold z limitem 10kzł (bez papierów)...zdecydowałem się i
    > dzisiaj otrzymałem kartę. Czekam na PIN i biegnę coś kupić, bo należy

    Premium Club czy zwykłą ?

  • 8. Data: 2009-08-25 19:43:52
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 25 Sie, 21:06, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Alior. Do robienia przelewów mBank.

    Karty też tylko Alior ?

  • 9. Data: 2009-08-25 19:44:40
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 25 Sie, 20:57, "Damian" <x...@o...pl> wrote:
    > dlaczego sciema?
    > jak dadza ci za darmo na kolejny rok (abys przemyslal decyzje) albo
    > dozywotnio to czemu nie zostac z ich karta?
    > mnie to nic nie kosztuje (3 kk) to dlaczego mam z tego rezygnowac

    Chcę zostac z ich kartą, ale niekoniecznie za nią płacić 290 PLN..;-)

  • 10. Data: 2009-08-25 19:58:05
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > Karty też tylko Alior ?

    Karta sztuk 1. Owszem. Jeszcze mam KK Millennium ale też za jakiś czas
    do kasacji.

    --
    Mithos