  • 1. Data: 2005-03-17 23:18:56
    Temat: Re: SkyEurope i płatność kartą :(
    Od: "<buraxta>" <b...@g...com>

    Samotnik wrote:
    > Jak mam odzyskać moje 25 EUR za pięć biletów, do ciężkiej cholery?!
    > To jest już po prostu przegięcie, żeby wielkimi czerwonymi literami
    > napisać DO ZAPŁATY XXXX zł i obciążyć kartę większą kwotą.

    Przejrzyj archiwum :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 2. Data: 2005-03-17 23:19:11
    Temat: SkyEurope i płatność kartą :(
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Oczywiście, k*a ich mać, doliczyli po 5 EUR do biletu. WizzAir też
    doliczał, ale do TRANSAKCJI, a nie od każdej osoby, no i co
    najważniejsze - informował, że będzie pobrane to 5 EUR. Na stronach
    SkyEurope nie zająknął się ani słowem na ten temat!

  • 3. Data: 2005-03-17 23:19:26
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Samotnik napisał(a):

    > Jak mam odzyskać moje 25 EUR za pięć biletów, do ciężkiej cholery?!
    > To jest już po prostu przegięcie, żeby wielkimi czerwonymi literami
    > napisać DO ZAPŁATY XXXX zł i obciążyć kartę większą kwotą.

    Ale jaka karta?

  • 4. Data: 2005-03-17 23:44:17
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <u...@n...WYTNIJ.info> napisal(a):

    > Ale jaka karta?

    VE Inteligo.
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2005-03-18 08:17:01
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Samotnik napisał(a):

    > VE Inteligo.

    Reklamuj w banku. Zwrócą różnicę.

  • 6. Data: 2005-03-18 08:21:45
    Od: "kor_nick" <c...@c...pl :P>

    > VE Inteligo.
    > --
    dziwne, ryanair kiedys nic mi nie doliczal (aha, classic z pekaosa)

    kor_nick

  • 7. Data: 2005-03-18 08:22:50
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    kor_nick napisał(a):

    > dziwne, ryanair kiedys nic mi nie doliczal (aha, classic z pekaosa)

    Bo też nic nie doliczył.

  • 8. Data: 2005-03-18 09:46:11
    Od: "Mithras" <m...@N...blast.pl>

    > VE Inteligo.
    > --
    Jak mozna zaplacic w inecie za pomoca VisaElectron (czy Maestro)?

  • 9. Data: 2005-03-18 09:49:56
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Mithras wrote:

    > Jak mozna zaplacic w inecie za pomoca VisaElectron

    Można. Poczytaj archiwum.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 10. Data: 2005-03-18 09:53:03
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Mithras napisał(a):

    > Jak mozna zaplacic w inecie za pomoca VisaElectron (czy Maestro)?

    Zwyczajnie. Wklepujesz dane z karty i już. VE Inteligo jest jedną z
    nielicznych którą można płacić w necie.