eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSlaski dyma klientow jak moze....
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2003-07-14 12:28:50
    Temat: Slaski dyma klientow jak moze....
    Od: "Waldemar Godel" <n...@o...info>

    To co sie wyrabia w slaskim przechodzi ludzkie pojecie.
    Oto lista kfiatkuff:

    1. Brak prawidlowego powiadomienia o zmianie tabel oplat i prowizji.
    Na 5 kont jakie byly u mnie i mojej rodziny, zawiadomienie przyszlo
    tylko na jedno konto firmowe. W bsk-online tez nie bylo nic.

    2. Podwyzka oplat za konta - 114% (najtansze pelnowartosciowe konto
    osobiste do tej pory 7 zl, teraz 15 zl)

    3. Samowolna zmiana przez bank typu konta, bez powiadomienia o tym
    klienta.

    4. Naliczenie oplaty z HomeCash mimo pisemnej rezygnacji ponad miesiac
    temu...

    Po prostu kpina. Napisalem pismo, ze nie akceptuje nowej tabeli oplat i
    prowizji,
    (co powinno oznaczac automatyczne wygasniecie umowy o prowadzenie
    konta), zazadalem tez zwrotu 30 zl za dopiero co wydane karty VE i Maestro,
    ciekawe co szmaciarze odpowiedza... po prostu kpina maksymalna a nie bank.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    a...@o...info, a...@t...org
    ---------------------------------------------------
    ** Panie Rokita, jest pan Ziobrem !!!! ***


  • 2. Data: 2003-07-14 13:11:44
    Temat: Re: Slaski dyma klientow jak moze....
    Od: "Piotr \(Pogar\) Gardy" <p...@c...org>

    [...]

    > Po prostu kpina. Napisalem pismo, ze nie akceptuje nowej tabeli oplat i
    > prowizji,
    > (co powinno oznaczac automatyczne wygasniecie umowy o prowadzenie
    > konta), zazadalem tez zwrotu 30 zl za dopiero co wydane karty VE i
    Maestro,
    > ciekawe co szmaciarze odpowiedza... po prostu kpina maksymalna a nie bank.

    heh.
    1,5 roku temu sie z nimi rozstale na rzecz Multibanku.
    Nie zaluje.
    Poza 1 ich wpadku z nieautomatycznym przedluzeniem linii kredytowej, nie mam
    sie o co przyczepic.

    W BSK juz wtedy przeginali. I z cenami i podejciem do klienta.

    Pozdr.
    --
    Piotr (Pogar) Gardy
    p...@c...org


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1