-
1. Data: 2003-07-14 12:28:50
Temat: Slaski dyma klientow jak moze....
Od: "Waldemar Godel" <n...@o...info>
To co sie wyrabia w slaskim przechodzi ludzkie pojecie.
Oto lista kfiatkuff:
1. Brak prawidlowego powiadomienia o zmianie tabel oplat i prowizji.
Na 5 kont jakie byly u mnie i mojej rodziny, zawiadomienie przyszlo
tylko na jedno konto firmowe. W bsk-online tez nie bylo nic.
2. Podwyzka oplat za konta - 114% (najtansze pelnowartosciowe konto
osobiste do tej pory 7 zl, teraz 15 zl)
3. Samowolna zmiana przez bank typu konta, bez powiadomienia o tym
klienta.
4. Naliczenie oplaty z HomeCash mimo pisemnej rezygnacji ponad miesiac
temu...
Po prostu kpina. Napisalem pismo, ze nie akceptuje nowej tabeli oplat i
prowizji,
(co powinno oznaczac automatyczne wygasniecie umowy o prowadzenie
konta), zazadalem tez zwrotu 30 zl za dopiero co wydane karty VE i Maestro,
ciekawe co szmaciarze odpowiedza... po prostu kpina maksymalna a nie bank.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
a...@o...info, a...@t...org
---------------------------------------------------
** Panie Rokita, jest pan Ziobrem !!!! ***
-
2. Data: 2003-07-14 13:11:44
Temat: Re: Slaski dyma klientow jak moze....
Od: "Piotr \(Pogar\) Gardy" <p...@c...org>
[...]
> Po prostu kpina. Napisalem pismo, ze nie akceptuje nowej tabeli oplat i
> prowizji,
> (co powinno oznaczac automatyczne wygasniecie umowy o prowadzenie
> konta), zazadalem tez zwrotu 30 zl za dopiero co wydane karty VE i
Maestro,
> ciekawe co szmaciarze odpowiedza... po prostu kpina maksymalna a nie bank.
heh.
1,5 roku temu sie z nimi rozstale na rzecz Multibanku.
Nie zaluje.
Poza 1 ich wpadku z nieautomatycznym przedluzeniem linii kredytowej, nie mam
sie o co przyczepic.
W BSK juz wtedy przeginali. I z cenami i podejciem do klienta.
Pozdr.
--
Piotr (Pogar) Gardy
p...@c...org