  • 1. Data: 2012-01-21 02:08:19
    Temat: Sliczna karta
    Od: tygrysek <t...@z...pl>

    Nie sadzilem, ze napisze na tej grupie w sprawie wygladu karty
    platniczej - zerknijcie http://www.tesco.pl/finanse/karta.php

    Nie lubie tesco wyjatkowo (balaganiarski supermarket), ale ta karta jest
    przesliczna - prostota i elegancja!

  • 2. Data: 2012-01-21 09:25:36
    Temat: Re: Sliczna karta
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "tygrysek" <t...@z...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > platniczej - zerknijcie http://www.tesco.pl/finanse/karta.php
    >
    > Nie lubie tesco wyjatkowo (balaganiarski supermarket), ale ta karta jest

    Ale wiesz, że w prawdziwej listek i wisienka nie wystają poza prostokąt? :D

  • 3. Data: 2012-01-21 17:48:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 21 Jan 2012 03:08:19 +0100, tygrysek napisał(a):

> [...]
    > platniczej - zerknijcie http://www.tesco.pl/finanse/karta.php
    >
    > Nie lubie tesco wyjatkowo (balaganiarski supermarket), ale ta karta jest

    Ja karty to już tylko po kolorach rozpoznaje i tak by mi najbardziej
    pasowało - jednolity kolor. Powiem szczerze, że jakby mnie ktoś spytał,
    to nie potrafię nic powiedzieć co jest na którejś z moich pięciu kart.

    Xenocide

  • 4. Data: 2012-01-21 22:52:05
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    strasznie droga ta karta - nie ma czym sie podniecać

    tak drogiej karty jeszcze nie widziałem - obowiązkowe ubezpieczenie 3 zł
    opłata miesięczna szok

    http://www.tesco.pl/finanse/pobierz/karta-kredytowa/
    TOiP.pdf

  • 5. Data: 2012-01-21 23:01:01
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Józef Gołaś" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > strasznie droga ta karta - nie ma czym sie podniecać
    >
    > tak drogiej karty jeszcze nie widziałem - obowiązkowe ubezpieczenie 3 zł
> [...]

    To juz wiadomo przynajmniej dlaczego obrazku jest ta trzecia wisnia :)))

    Pozdro

  • 6. Data: 2012-01-21 23:32:02
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > Użytkownik "Józef Gołaś" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    TOiP.pdf

    > To juz wiadomo przynajmniej dlaczego obrazku jest ta trzecia wisnia :)))

    Weryfikuje :
    Cos kolega chyba jednak nie doczytal dokladnie ;)
    3zl/m-c przy < 300zl platnosci
    ubezpieczenie (o ile faktycznie obowiazkowe)
    0,63% od zadluzenia - wiec przy minimalnych 300zl
    3 zl nie wyjdzie ;P

    Ps.
    a 5gr na 1L paliwa tez moga sobie w buty wsadzic skoro Meritek daje 4% ;)

    Pozdro

  • 7. Data: 2012-01-22 00:44:20
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    > platniczej - zerknijcie http://www.tesco.pl/finanse/karta.php
    >
    > Nie lubie tesco wyjatkowo (balaganiarski supermarket), ale ta karta jest

    Jesteś idiotą z zoo. Myślisz, że spamu nie rozpoznam?
    Wiśnie owszem, ale w postaci wisniówki.
    To jedyne procenty, jakie toleruję.

    Nie Pozdrawiam

    Feromon

  • 8. Data: 2012-01-22 10:14:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" jfetqb$o4f$...@i...gazeta.pl

    > Ja karty to już tylko po kolorach rozpoznaje i tak by mi najbardziej
    > pasowało - jednolity kolor. Powiem szczerze, że jakby mnie ktoś spytał,
    > to nie potrafię nic powiedzieć co jest na którejś z moich pięciu kart.

    Ponoć na mBankowej debetówkce jest Delfinek -- tak czytałem na grupach. ;)

    http://www.helihobby.com/product-p/web-9100-1.htm

    Ryba to nie delfin -- albo odwrotnie. :) Wiem. Ale też pływa w wodzie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-01-22 14:53:16
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    to ja również weryfikuje twoje i podtrzymuje swoje:

    1) nadal bardzo droga karta w zamian nic nie dająca

    2) czy uwazasz ze 300 zł miesięcznie to mało?

    3) ubezpieczenie na 100 % obowiązkowe

  • 10. Data: 2012-01-22 21:40:30
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > to ja również weryfikuje twoje i podtrzymuje swoje:
    >
    > 1) nadal bardzo droga karta w zamian nic nie dająca

    moze nie az tak _bardzo_ bo sa drozsze (ale sa i tansze)
    w zamian daje jakies punty wymiene na talony do tesco (ztcw)

    > 2) czy uwazasz ze 300 zł miesięcznie to mało?

    Dla jednych malo dla innych nie - sprawa indywidualna

    > 3) ubezpieczenie na 100 % obowiązkowe

    to niestety zwieksza nieoplacalnosc karty
    - dla tych dla ktorych 300 to malo ;)
    Osobiscie nie wiem kto potencjalnie moze sie skusic na ten plastik
    skoro nie jest tani, a cashback mizerny (w postaci bonow)

    Ale sa jak widac tacy, ktorych moze ujac ich ... piękno :D

    Pozdro