  • 1. Data: 2007-02-02 14:34:10
    Temat: Slowacja - gotowka czy karta
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    Witam! Czy na Slowacji bardziej oplaca sie placic karta debetowa, czy
    gotowka? Z kart mam do wyboru VE Inteligo, VE mbanku i Allekarte BZWBK.

  • 2. Data: 2007-02-02 14:40:25
    Temat: Re: Slowacja - gotowka czy karta
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    bartekE320 napisał(a):
    > Witam! Czy na Slowacji bardziej oplaca sie placic karta debetowa, czy
    > gotowka? Z kart mam do wyboru VE Inteligo, VE mbanku i Allekarte BZWBK.

    platnosci kartami z BZ WBK obciazone sa 3% prowizja dlatego nie oplaca
    sie z nich korzystac tam gdzie nie ma euro

    jezeli mozesz to wez karte, z banku, ktory takiej prowizji nie nalicza

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2007-02-02 14:42:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Fri, 2 Feb 2007 15:34:10 +0100, "bartekE320" <k...@g...com>
    wrote:

    >Witam! Czy na Slowacji bardziej oplaca sie placic karta debetowa, czy
    >gotowka? Z kart mam do wyboru VE Inteligo, VE mbanku i Allekarte BZWBK.

    Niby bardziej opłaca się płacić gotówką, ale nie na tyle, żeby był
    sens to robić. Zawsze płacę kartą.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Ponidzie_2006/

  • 4. Data: 2007-02-02 22:35:00
    Od: "Pako" <j...@n...pl>

    > platnosci kartami z BZ WBK obciazone sa 3% prowizja dlatego nie oplaca sie
    > z nich korzystac tam gdzie nie ma euro

    Czyli jak płacę allekartą zagranicą, nie w strefie euro to do kazdej
    transakcji naliczają 3% i mnie obciążają?
    Szczerze mówiąc pierwsze slysze...

  • 5. Data: 2007-02-02 23:49:11
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Czyli jak płacę allekartą zagranicą, nie w strefie euro to do kazdej
    > transakcji naliczają 3% i mnie obciążają?
    > Szczerze mówiąc pierwsze slysze...

    poczytaj sobie w TOiP - na pewno mają tak kk z BZ WBK, ale jak znam
    zycie to debetowe rowniez

  • 6. Data: 2007-02-03 06:21:22
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    praktycznie wychodzilo to samo placac gotowka czy karta, chyba ze
    znajdziesz ultra tani kantor
    lepszy kurs byl w mbanku niz inteligo ale to bylo 2 lata temu wiec teraz
    na 100% pewien nie jestem

    GP

  • 7. Data: 2007-02-04 08:53:34
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    "bartekE320" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > Witam! Czy na Slowacji bardziej oplaca sie placic karta debetowa, czy
    > gotowka? Z kart mam do wyboru VE Inteligo, VE mbanku i Allekarte BZWBK.

    zakupy slowacja
    mBank: tesco presow 11.08.2006, Sk 310,20 -> pln 33,30 -> 0,1074
    Inteligo: bardejow 11.08.2006, Sk 509,40 -> pln 54,05 -> 0,1062

    kantor wowczas cos kolo 0,11

    Z.