  • 1. Data: 2009-02-20 20:24:07
    Temat: Słowacki - portal informacyjny - w stylu onet.pl, albo www.dziennik.pl
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Cześć

    Szukam portalu informacyjnego z nowościami Słowackimi podobnego do
    polskich onet.pl, www.dziennik.pl itp.

    Najlepiej taki, żeby można było poczytać komentarze zwykłych ludzi, tak
    jak na naszych portalach, albo jakieś forum.

    Interesuje mnie, jak zwykli ludzie na Słowacji przyjęli Euro? Czy są
    szczęśliwi? Czy wszystko im podrożało? Czy zwykli ludzie żałują, że Euro
    jest u nich? Czy się z tego cieszą?

    Chcę poznać opinię zwykłych Słowaków na temat Euro, bo oni już mają z
    tym doświadczenie.

    Języka słowackiego nie znam, ale jest on bardzo podobny do polskiego,
    wiec jakoś się uda zrozumieć. Szukam portali słowacko-języcznych, które
    czyta przeciętny Słowak.

    Znacie jakieś takie portale?

    J.

  • 2. Data: 2009-02-20 21:27:56
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Nie pisz tam za duzo słowa "szukam", jak juz zaczniesz pisać do Słowaków.

  • 3. Data: 2009-02-21 11:28:10
    Od: Michal Grzechowiak <m...@w...pl>

    Joachim pisze:
    > Szukam portalu informacyjnego z nowościami Słowackimi podobnego do
    > polskich onet.pl, www.dziennik.pl itp.

    Sprawdź te:

    www.azet.sk
    www.zoznam.sk
    www.topky.sk
    www.sme.sk
    www.pravda.sk

    Pozdr.
    Michał

  • 4. Data: 2009-02-21 13:58:17
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > Sprawdź te:
    >
    > www.azet.sk
    > www.zoznam.sk
    > www.topky.sk
    > www.sme.sk
    > www.pravda.sk

    Dzięki, linki są interesujące. Może uda się tam znaleźć ciekawe informacje.

    J.

  • 5. Data: 2021-02-19 16:04:19
    Od: "F.T.U.H MaxTrans" <t...@g...com>

    sobota, 21 lutego 2009 o 14:58:17 UTC+1 Joachim napisał(a):

    > Dzięki, linki są interesujące. Może uda się tam znaleźć ciekawe informacje.
    > J.

    Szukając informacji na temat Słowacji koniecznie zajrzyj tutaj:
    https://www.maxtrans.com.pl/transport/slowacja.php