  • 1. Data: 2006-12-21 18:43:56
    Temat: Splata KK w Raiffeisen
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    30 grudnia mija mi termin splaty (czy jakos rak). Wyslalem dzisiaj
    przelew na rachunek podany w wyciagu, ale oczywiscie ich cudowny system
    nie pokazuje nic na biezaco. Rozumiem, ze nie obudze sie po swietach z
    jakimis karami za niesplacenie w terminie ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2006-12-21 19:09:06
    Temat: Re: Splata KK w Raiffeisen
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]
    > cudowny system nie pokazuje nic na biezaco. Rozumiem, ze nie
    > obudze sie po swietach z jakimis karami za niesplacenie w

    Nie obudzisz się (jeśli już to chyba po nowym roku a nie po
    świętach).

    marekz

  • 3. Data: 2006-12-21 20:17:30
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Mithos* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

> [...]
    > na rachunek podany w wyciagu, ale oczywiscie ich cudowny system nie
    > pokazuje nic na biezaco. Rozumiem, ze nie obudze sie po swietach z jakimis

    OIDP system Rajfaja księguje wpłaty w nocy (podobnie jak np. Citi), a
    system faktycznie mają - do bani.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl