  • 1. Data: 2011-05-20 08:53:27
    Temat: Sporo zmian w interfejsie ING od 23 maja
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Między innymi pojawi się wreszcie możliwość swobodnego ustanawiania limitów
    transakcyjnych dla kart, w tym jak rozumiem także dla transakcji bez
    obecności karty. Cytat z poczty wewnętrznej banku:

    Mając na uwadze głosy i uwagi naszych klientów, wprowadziliśmy podsumowanie
    wszystkich
    produktów na jednej stronie. Teraz klikając na "Stronie głównej" ikonę "Moje
    finanse", użytkownicy
    będą mieli w jednym miejscu podgląd i dostęp do wszystkich swoich produktów
    np. rachunków, lokat czy kart. (zobacz)
    Kolejną nowością będzie możliwość samodzielnego rozmieszczania ikon na
    "Stronie głównej",
    zależnie od indywidualnych preferencji.
    Lista pozostałych zmian:
    - Informacje na temat liczby zebranych punktów w programie
    Bankujesz-Kupujesz będzie można uzyskać klikając w dolną stopkę systemu
    - Zmiana funkcjonalności Zbliżaka MasterCard Paypass
    - Udostępnienie możliwości dokonywania transakcji kartami
    płatniczymi na odległość,
    - Polecenia zapłaty prezentujące listę wyrażonych zgód oraz listę
    wykonanych transakcji
    - Rozbudowanie zakładki Kredyty o nowe funkcje umożliwiające
    weryfikację szczegółów zaangażowania dla kredytu/pożyczki, historię spłat,
    weryfikację i wydruk harmonogramu spłat oraz częściową lub całkowitą spłatę
    zaangażowania
    - Mapa serwisu ? dostęp do wszystkich funkcjonalności w jednym
    miejscu
    - Możliwość ustawienia liczby prezentowanych danych na listach (np.
    w Historii rachunku
    10, 20 lub 30 na stronę)
    - Nowa zakładka dla doładowań telefonów oraz Bankujesz-kupujesz
    - Nowy kalendarz w systemie

  • 2. Data: 2011-05-20 10:38:33
    Temat: Re: Sporo zmian w interfejsie ING od 23 maja
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-20 10:53, MarekZ pisze:
> [...]
    > limitów transakcyjnych dla kart, w tym jak rozumiem także dla transakcji
    > bez obecności karty. Cytat z poczty wewnętrznej banku:

    najważniejsze, żeby powróciła główna strona z zestawieniem sald
    wszystkich kont...

    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2011-05-20 16:02:51
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-05-20 10:53, MarekZ wrote:
    > Między innymi pojawi się wreszcie możliwość swobodnego ustanawiania
    > limitów transakcyjnych dla kart

    Między innymi nie mam do dzisiaj pojęcia jak myszą zaznaczyć mój własny
    numer konta żeby to gówniane okienko nie wyskakiwało.

    Szanowne ING, błagam, wyp.... tego cholernego Ajaxa, DHTMLa czy co tam
    macie ...

  • 4. Data: 2011-05-20 16:16:52
    Od: Maruda <m...@n...com>

> [...]
    > numer konta żeby to gówniane okienko nie wyskakiwało.
    >
    > Szanowne ING, błagam, wyp.... tego cholernego Ajaxa, DHTMLa czy co tam

    Nie chyci... :)
    ING zapłaciło webmasterowi za zrobienie interfejsu w zaawansowanej
    technologii i nie ma szans, żeby teraz przeprosiło się ze zwykłym html-em.

    Oszacuj jaki % klientów, choćby tutejszych pożegna się z bankiem z
    powodu uciążliwego interfejsu. A dla większości, nawet internetowych, to
    co im się podsunie pod nos jest jedynym serwisem transakcyjnym jaki
    widzieli.

    Jakieś 2 lata temu bzwbk sp..ło interfejs w odniesieniu do kk, wszyscy
    konsultanci mi przyznają "no tak, ma pan rację, teraz tego się nie da" i
    co? I g..o!

    Klient internetowy ma nie marudzić, tylko cieszyć się, że ma coś-tam za
    friko.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 5. Data: 2011-05-22 11:54:58
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-05-20 18:16, Maruda wrote:
    > Nie chyci... :)
    > ING zapłaciło webmasterowi za zrobienie interfejsu w zaawansowanej
    > technologii i nie ma szans, żeby teraz przeprosiło się ze zwykłym html-em.

    Szlag mnie trafia, po prostu nie mogę patrzeć jak internet przekształaca
    się w kolorowe gówno dla tumanistów. Do tej pory traktowalem system ING
    jako zło konieczne, teraz mam ochotę iść do okienka i odstać swoje
    zamist pieprzyć się z ich debilną kolorową technologią z
    funkcjonalnością poniżej podłogi. Żeby Ctrl-C nie dało się zrobić to już
    nie jest nawet skandal. Studenci piszą ten interfejs?

    > Oszacuj jaki % klientów, choćby tutejszych pożegna się z bankiem z
    > powodu uciążliwego interfejsu.

    Jestem przerażony jaki % zostanie przyciągniętych przez to gówno.

    > Klient internetowy ma nie marudzić, tylko cieszyć się, że ma coś-tam za
    > friko.

    Są jakieś banki dla normalnych? Tzn takich którzy nie potrzebują
    wyskakujących okienek, dhtmla, ajaxa i innej sterty gówna tylko
    potrzebują przelew zrobić i sprawdzić stan swojej kasy jednym zerknięciem?

  • 6. Data: 2011-05-22 12:02:04
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> writes:

    [...]

> [...]
    > wyskakujących okienek, dhtmla, ajaxa i innej sterty gówna tylko
    > potrzebują przelew zrobić i sprawdzić stan swojej kasy jednym

    NIe wiem czy jednym zerknięciem, ale przychodzi mi do głowy:
    m*banki, inteligo, chyba mille też by się załapało.
    KJ

  • 7. Data: 2011-05-22 13:05:00
    Od: Maruda <m...@n...com>

    > Szlag mnie trafia, po prostu nie mogę patrzeć jak internet przekształaca
    > się w kolorowe gówno dla tumanistów.
    Rozumiem Cię. Mnie też trafiał, ale już się uodporniłem. Moje pierwsze
    strony www, które tworzyłem w połowie lat 90 i jeszcze wiszą, mają w
    nagłówku napisane "this page is best viewed with Lynx ;) "

    Do tej pory traktowalem system ING
    > jako zło konieczne, teraz mam ochotę iść do okienka i odstać swoje
    > zamist pieprzyć się z ich debilną kolorową technologią z
    > funkcjonalnością poniżej podłogi.
    Bez przesady... Doświadczony internauta wszystko przełknie, albo
    przyblokuje ;) (Wiem, tu się przyblokować nie da, bo przestanie działać
    w ogóle)
    Gorsze jest pisanie mejli do "pomocy" w ING. Na moje oko - dzierżą palmę
    pierwszeństwa w dziedzinie bezsensowności odpowiedzi.

    Żeby Ctrl-C nie dało się zrobić to już
    > nie jest nawet skandal.

    Myślę, że to jest zamierzone.

    > Studenci piszą ten interfejs?

    Możliwe, że stażyści. Pokazują czego się nauczyli.

    > Jestem przerażony jaki % zostanie przyciągniętych przez to gówno.

    Przyciągani są przez Kondratów, Majewskich i inne qr.y.
    Dla mnie ING jest jednym z 5 aktualnych, a chyba z 20-ym od 2000-go roku
    bankiem z dostępem internetowym. Wybrany dla mojej mamy i "bo mam odział
    pod nosem i bankomat w pobliskim markecie". Interfejs jest drugorzędny.
    Wspomniany w poście obok mBank jakoś się utrzymał, pomimo zmiany
    interfejsu (na szczęście tylko w zakresie stylów) chyba 2 lata temu.

    > Są jakieś banki dla normalnych? Tzn takich którzy nie potrzebują
    > wyskakujących okienek, dhtmla, ajaxa i innej sterty gówna tylko
    > potrzebują przelew zrobić i sprawdzić stan swojej kasy jednym zerknięciem?

    ...Też czekam na intefejs, który będzie działał pod telnetem, lynxem,
    linksem albo jakoś-tak :)

    W zamierzchłej prehistorii, w czasach modemów, fido i BBS-ów
    funkcjonował w BBSach pewien system kont, "punktów" (czyli jakby
    pieniędzy), historii, zasobów, lokat... Chodziło pod terminalem. Może
    któryś bank mógłby to zaimplementować?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 8. Data: 2011-05-22 18:54:51
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-05-22 15:05, Maruda wrote:
    > Żeby Ctrl-C nie dało się zrobić to już
    > Myślę, że to jest zamierzone.

    Jesli tak jest to jest to debilizm z premedytacja. To powinno być
    karalne. Ale mi to nie wygląda na zamierzone. To tak im wyszło. W pędzie
    za cukierkowatością zgubiła się podstawowa funkcjonalność.

    > ...Też czekam na intefejs, który będzie działał pod telnetem, lynxem,
    > linksem albo jakoś-tak :)

    Jak czekam aż mi ktoś udostepni interfejs przez xml. Czyli do śmierci.

> [...]
    > funkcjonował w BBSach pewien system kont, "punktów" (czyli jakby
    > pieniędzy), historii, zasobów, lokat... Chodziło pod terminalem. Może

    Chyba wygląda na to że bank implementuje dokładnie to co wymaga
    statystyczny kilent. Boje się pomyśleś jaki jest statystyczny klient...

  • 9. Data: 2011-05-22 21:17:51
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-05-22 15:05, Maruda pisze:
> [...]
    > funkcjonował w BBSach pewien system kont, "punktów" (czyli jakby
    > pieniędzy), historii, zasobów, lokat... Chodziło pod terminalem. Może

    I najlepiej wypiszczeć do słuchawki kwotę przelewu? Wybaczcie, ale
    zboczenie zawodowe u niektórych starszych "informatyków" przerasta
    wszystko. Mnie uczono, że informatyka ma być dla ludzi, a nie garstki
    proroków mainframe'ów. I pani Hela ze spożywczaka nie wie nawet co to
    copy-paste, nie mówiąc już o ajaxach dupaxach. Ma działać, wyglądać i
    być łatwe w obsłudze. A to że komuś się nie podoba? Nie musi, ma się
    podobać większości. Przykro mi, tak to działa.

    --
    Raf