  • 1. Data: 2011-03-25 23:11:12
    Temat: Sposób na bezprowizyjne pobieranie kasy z KK :^)
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    W moim spożywczaku za Ciechana płacę kartą, ale oddając butelki, kaucję
    zawracają mi w gotówce.
    A więc, należy nabyć piwo Ciechan w butelce zwrotnej:
    Piwo Ciechan - 4,45 PLN
    Kaucja za butelkę - 0,50 PLN
    Radość z Ciechana - bezcenne

    Korzyść potrójna:
    1) Cash Back 1 lub 3% w zależności od tego czy płacę Polbank Era czy Visa
    Mille
    2) Kasę z kaucji można na jakąś lokatkę z dzienną kapitalizacją wrzucić
    3) Radość z Ciechana - było wcześniej - bezcenne!

    Proste i genialne jak perpetuum mobile - im więcej piwa kupuję tym więcej
    zarabiam :^)

  • 2. Data: 2011-03-25 23:31:31
    Temat: Re: Sposób na bezprowizyjne pobieranie kasy z KK :^)
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3) Radość z Ciechana - było wcześniej - bezcenne!
    >
    > Proste i genialne jak perpetuum mobile - im więcej piwa kupuję tym więcej

    Lepiej zaoferować zapłatę komuś za zakupy gotówkowe.
    Ty płacisz kartą, on wręcza gotówkę.
    Cash Back zaliczony.
    Brak kłopotu z butelkami.
    Na Ciechana lub dwa pójść do sąsiada - gratis :))

    Feromon

  • 3. Data: 2011-03-26 07:22:08
    Od: "Jaszek" <j...@s...pl>

    Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Lepiej zaoferować zapłatę komuś za zakupy gotówkowe.
    > Ty płacisz kartą, on wręcza gotówkę.
    > Cash Back zaliczony.
    > Brak kłopotu z butelkami.
    > Na Ciechana lub dwa pójść do sąsiada - gratis :))

    Można jeszcze prościej.

    Kupujesz coś w Castoramie płacąc kartą. Oddajesz towar i dostajesz zwrot
    gotówką.
    Chyba, że coś zmienili w swoim systemie, bo na przykład w Ikei zwrot był
    tylko i wyłacznie na tą kartę, którą dokonano płatności.

    Jaszek

  • 4. Data: 2011-03-26 07:28:43
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2011-03-26 08:22, Jaszek wrote:

> [...]
    > Chyba, że coś zmienili w swoim systemie, bo na przykład w Ikei zwrot był
    > tylko i wyłacznie na tą kartę, którą dokonano płatności.

    Zmienili i to bardzo.
    Ostatnio zwracalem towar o wartosci ok 200zl.
    Zwrotu chcieli dokonac tylko na karte.
    Podalem im debetowke - pan pogrzebal cos w komputerze i stwierdzil - nie
    ta karta byla dokonywana platnosc.
    Na moje pytanie - w takim razie ktora - powiedzial ze on nie moze
    ustalic nr (albo ostatnich cyfr karty) - moze tylko karte ktora mu podam
    sprawdzic i czy nia byla transakacja dokonywana.

    Podobnie w LeroyMerlin. Upieraja sie wrecz by zwrotu dokonywac na karte
    (zaczeli zszywac slipa z platnosci do faktur w kasach).
    A przy zwrocie zycza sobie okazanie slipa.

    Nie testowalem jeszcze co bedzie jak po prostu nie bede mial juz tej
    karty. Pewnie zwrot w postaci talonu do wydania w kasie...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2011-03-26 11:33:01
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Fri, 25 Mar 2011 23:11:12 +0000 (UTC), "Tomasz Opalski"
    <o...@g...pl> wrote:

> [...]
    >3) Radość z Ciechana - było wcześniej - bezcenne!
    >
    >Proste i genialne jak perpetuum mobile - im więcej piwa kupuję tym więcej

    e tam - nie wiem czy wiesz, ale inwestycja w piwo jest bardziej
    oplacalna niz placenie skaldek w zusie:

    http://www.youtube.com/watch?v=IR2MdaD_nKo

    pozdarwoam,
    Cyb

  • 6. Data: 2011-03-26 14:10:38
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    darnok <d...@a...spam.ch> wrote:

    > Ostatnio zwracalem towar o wartosci ok 200zl.
    > Zwrotu chcieli dokonac tylko na karte.
    > Podalem im debetowke - pan pogrzebal cos w komputerze i stwierdzil - nie
    > ta karta byla dokonywana platnosc.

    W Castoramie dwa tygodnie temu placilem KK, zwrotu dokonali na
    debetowke, kolo 30zl.

    a.

  • 7. Data: 2011-03-29 12:00:32
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 26 Mar 2011 08:28:43 +0100, darnok
    <d...@a...spam.ch> wrote:

> [...]
    >ustalic nr (albo ostatnich cyfr karty) - moze tylko karte ktora mu podam
    >sprawdzic i czy nia byla transakacja dokonywana.
    Uprzejmie informuje ze karta ktora placilem wczoraj zostala juz
    zamknieta przez bank :)

    WAM