  • 1. Data: 2004-12-10 13:15:56
    Temat: Sposób na dodzwonienie się do VWbanku ..
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Macie jakiś sposób na dorwanie się do V-linki ... od 3 dni wiszę i słucham
    muzyczki po 15 minut.
    Skandal.
    Tokena nie mam. Zlecenia powinny pójść, a tu du(* zbita :p

    --
    Robert Wicik

  • 2. Data: 2004-12-10 13:34:31
    Temat: Re: Sposób na dodzwonienie się do VWbanku ..
    Od: "Mariusz J" <l...@g...pl>

    > Macie jakiś sposób na dorwanie się do V-linki ... od 3 dni wiszę i słucham
    > muzyczki po 15 minut.
    > Skandal.
    > Tokena nie mam. Zlecenia powinny pójść, a tu du(* zbita :p

    Stary wróbel :-) a nie zamówił tokena.
    Pozdrawiam
    MariuszJ

  • 3. Data: 2004-12-10 14:23:42
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz J" <l...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:41b9a5ee$1@news.home.net.pl...

    > Stary wróbel :-) a nie zamówił tokena.

    Zamówił 01.12. heheheh
    No i w odwodzie jest mBank

  • 4. Data: 2004-12-10 16:12:35
    Od: "m@rkop" <markopmaupapost.pl>

    Ty chociaż muzyczki posłuchasz. U mnie jest sygnał zajętości :(

    >>> Skandal.

    Zgadzam się :<

    > No i w odwodzie jest mBank

    U mnie na szczęście też.

    --
    Pozdrawiam,
    m@rkop

  • 5. Data: 2004-12-10 16:31:12
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m@rkop" <markopmaupapost.pl> napisał w wiadomości

    > Ty chociaż muzyczki posłuchasz. U mnie jest sygnał zajętości :(

    też mam teraz zajęty :)
    to sobie bigosu narobili hehehe

  • 6. Data: 2004-12-10 17:25:15
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Robert Wicik wrote:
    > Macie jakiś sposób na dorwanie się do V-linki ...

    Dzwonić o 8-mej rano. Poczekasz tylko kilka minut ;-)

  • 7. Data: 2004-12-10 17:40:29
    Od: "m@rkop" <markopmaupapost.pl>

    Dnia 10 grudnia 2004 (17:12:35), m@rkop napisał(a) :

    > Ty chociaż muzyczki posłuchasz. U mnie jest sygnał zajętości :(

    Już nie. Dozwoniłem się w końcu i aktywowałem token :)

    --
    Pozdrawiam,
    m@rkop

  • 8. Data: 2004-12-10 21:00:35
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cpc7eh$rk9$1@news.onet.pl...
    > Macie jakiś sposób na dorwanie się do V-linki ... od 3 dni wiszę i słucham
    > muzyczki po 15 minut.

    jeśli mają w IVR split do zastrzegania kart, to wal tamtędy - połączysz się
    poza kolejką
    pzdr
    seba

  • 9. Data: 2004-12-10 21:09:33
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Seba napisał(a):

    > jeśli mają w IVR split do zastrzegania kart, to wal tamtędy - połączysz się
    > poza kolejką

    ...z polcardem

  • 10. Data: 2004-12-11 07:48:31
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:cpd3dd$db1$1@news.elsat.net.pl...

    > ...z polcardem
    a to ciekawe, sami nie mają możliwosci zastrzeżenia własnych kart ?