  • 1. Data: 2011-06-10 06:48:46
    Temat: Sprawdźcie odsetki w GO!
    Od: Andrzej Chabasiński <a...@g...com>

    Przyglądając się odsetkom w GO zauważyłem, że lokaty założone 23 marca
    mają dziś (10.6.) odsetki za 76 dni, a nie - jak wg mnie powinny - za
    79 dni. Czy ktoś ma podobne obserwacje?

  • 2. Data: 2011-06-10 06:57:23
    Temat: Re: Sprawdźcie odsetki w GO!
    Od: Andrzej Chabasiński <a...@g...com>

    Po ponownym zalogowaniu jest OK.
    A więc problem tkwi w odświeżaniu strony...

  • 3. Data: 2011-06-10 08:04:27
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Chabasiński" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > Po ponownym zalogowaniu jest OK.
    > A więc problem tkwi w odświeżaniu strony...

    taki problem jest w getin/open/idea od zawsze, to samo eurobank

    najwyraźniej to metoda zabezpiecza przed przeciążeniem systemy bankowego,
    niektórzy pamiętają jak się wysypał od lokat system getin (getinonline),
    chyba to były 10dniowe

    serwery bankowe odetchną z ulgą gdy skończą się dzienne lokaty

  • 4. Data: 2011-06-10 08:21:20
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > serwery bankowe odetchną z ulgą gdy skończą się dzienne lokaty

    Nawet tak nie zartuj - spora grupa osob czytajacych ta grupe
    z pewnoscia w to uwierzy ;).

  • 5. Data: 2011-06-10 08:56:12
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Właśnie dzwoniłem do GOL,
    i zsynchronizowano mi mój rachunek
    z systemem bankowym GOL.
    Chyba teraz będę dzwonił codziennie
    bo system bez żądania się nie wzbudza samoczynnie.

  • 6. Data: 2011-06-10 13:53:16
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Bogdan" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie dzwoniłem do GOL,
    > i zsynchronizowano mi mój rachunek
    > z systemem bankowym GOL.
    > Chyba teraz będę dzwonił codziennie
    > bo system bez żądania się nie wzbudza samoczynnie.
    w open finance mnie raz się pytali
    czy mają zrobisz częstsze odświeżanie
    jak im kilka razy dzwoniłem i pisałem maile

    ale gdy już chcieli to zrobić
    powiedziałem że już nie używam ich systemu

  • 7. Data: 2011-06-10 15:51:42
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > w open finance mnie raz się pytali
    > czy mają zrobisz częstsze odświeżanie

    "częstsze odświeżanie"?!
    Powaga?!
    Az tylu ludzi rzucilo sie na te lokaty, ze inserty zablokowaly im update'y?
    :)

    PS
    A potem dziwujemy sie, ze ludziska zakladaja se lokaty w PKO BP, hehe