eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSprytny Bill filtruje
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2013-03-13 22:40:22
    Temat: Sprytny Bill filtruje
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Ja:
    "Nie mogę wykonać płatności na rachunek nr 56 1030 1944 2401 1601 9014 3952
    na rzecz: Uniwersytet Jagielloński, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków. Otrzymuje
    komunikat o błędnym nr rachunku" (Citi)

    Sprytny:
    "Nr IBAN został zablokowany poprzez automatyczny filtr bezpieczeństwa. Do
    zdjęcia blokady prosimy o przesłanie skanu dokumentu potwierdzającego
    prawdziwosć nr konta bankowego odbiorcy (rachunek, zrzut strony www itp.)"

    Na UwB za akademik poszło (Citi), ale:
    Sprytny:
    "Informujemy, iż płatność za akademik nie zawiera się w wykazie dozwolonych
    płatności zawartym w regulaminie aplikacji. W związku z tym ta płatność
    zostanie zrealizowana jednak ewentualne kolejne tego typu płatności już nie.
    Bardzo dziękujemy za współpracę w tym zakresie"

    Podatek do Urzędu Gminy (Bank Spółdzielczy) poszedł, do Urzędu Miasta (Bank
    Polskiej Spółdzielczości) już nie. Za gaz, prąd, wodę, śmieci do wysokości
    limitu bez problemu. Wszystkie rachunki wprowadzane ręcznie. Tablet żadnego
    kodu, ani oryginalnego ani wygenerowanego, nie czyta.

    Jak ten ich filtr działa? Z nr konta wiele nie wyczytają. Nazwę wystawcy i
    tytuł analizuje? W QR jest jeszcze NIP.


  • 2. Data: 2013-03-13 23:28:47
    Temat: Re: Sprytny Bill filtruje
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 13.03.2013 22:40, mx pisze:
    > Ja:
    > "Nie mogę wykonać płatności na rachunek nr 56 1030 1944 2401 1601 9014
    > 3952 na rzecz: Uniwersytet Jagielloński, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków.
    > Otrzymuje komunikat o błędnym nr rachunku" (Citi)
    >
    > Sprytny:
    > "Nr IBAN został zablokowany poprzez automatyczny filtr bezpieczeństwa.
    > Do zdjęcia blokady prosimy o przesłanie skanu dokumentu potwierdzającego
    > prawdziwosć nr konta bankowego odbiorcy (rachunek, zrzut strony www itp.)"

    U mnie zawsze po przeslaniu skanu odblokowywali i dzialalo. Nie wiem jak
    to weryfikuja, ale dziala.

    > Tablet żadnego kodu, ani oryginalnego ani wygenerowanego, nie czyta.
    >
    > Jak ten ich filtr działa? Z nr konta wiele nie wyczytają. Nazwę wystawcy
    > i tytuł analizuje? W QR jest jeszcze NIP.

    Co do kodow to jest ciekawie. Jeszcze tydzien temu aplikacja czytala
    tylko kody kreskowe. Jakos na weekendzie zrobili aktualizacje na
    androida i podobno czyta juz QR. iOS tez ma dostac te aktualizacje
    niebawem. W ogole jakis czas temu tez bylem przekonany, ze cos jest nie
    tak, bo nie chcialo mi czytac kodow na iP5. Po kilku probach okzalo sie,
    ze musialem wyjechac kodem duzo duzo poza ich "rameczke", ktora sie
    wyswietla w programie. Kiedy tak zrobilem i kod wypelnial juz caly
    ekran, a nie cala ramke to kazdy kod kreskowy mi odczytuje - nawet
    tasiemce z elektrowni. Kolega z androidem tez mial podobny problem i po
    wyjechaniu poza ramke czyta wszystkie kody.


  • 3. Data: 2013-03-14 06:11:06
    Temat: Re: Sprytny Bill filtruje
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-03-13 23:28, neoniusz napisał(a):
    > W dniu 13.03.2013 22:40, mx pisze:
    >> Sprytny:
    >> "Nr IBAN został zablokowany poprzez automatyczny filtr bezpieczeństwa.
    >> Do zdjęcia blokady prosimy o przesłanie skanu dokumentu potwierdzającego
    >> prawdziwosć nr konta bankowego odbiorcy (rachunek, zrzut strony www itp.)"
    >
    > U mnie zawsze po przeslaniu skanu odblokowywali i dzialalo. Nie wiem jak to
    weryfikuja, ale dziala.

    No właśnie, bo oni "weryfikują", a raczej potrzebują jakiegokolwiek
    uprawdopodobnienia, że podany rachunek nie jest własnym rachunkiem
    i że nie robi się jawnego wypompowania kasy z KK.

    --
    TrzyLinie

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1