-
1. Data: 2013-04-16 12:22:25
Temat: Sprytny bill - dziwny mail
Od: "Krzysiek Z." <t...@m...ru>
Witam,
Dziś przychodzi mail ze sprytnego, który dotyczy opłaty rachunku za kablówkę
sprzed tygoodnia.
A teraz najlepsze:
Kwota rachunku: 123,95 zł
Prowizja: 97,00 zł
Suma płatności: 220,95 zł
Dostał ktoś jeszcze takie bzdury?
Dodam, że transakcja jest rozliczona 11.04 na kwotę 123,95 :)
--
Pozdrawiam
Krzysztof Zieliński
-
2. Data: 2013-04-16 13:17:37
Temat: Re: Sprytny bill - dziwny mail
Od: lolekanabolek <l...@g...com>
W dniu 2013-04-16 12:22, Krzysiek Z. pisze:
> Witam,
>
> Dzi? przychodzi mail ze sprytnego, kt?ry dotyczy op?aty rachunku za kabl?wk?
> sprzed tygoodnia.
> A teraz najlepsze:
>
> Kwota rachunku: 123,95 z?
> Prowizja: 97,00 z?
> Suma p?atno?ci: 220,95 z?
>
> Dosta? kto? jeszcze takie bzdury?
> Dodam, ?e transakcja jest rozliczona 11.04 na kwot? 123,95 :)
>
też dostałem dziwnego maila
"Potwierdzenie
Uwaga: Poprzedni e-mail zawierał błędnie podliczoną prowizję, przesyłamy
poprawioną wersję. Błąd dotyczył tylko zawartości maila, wszystkie
rachunki zostały opłacone prawidłowo.
Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przesłana na konto
odbiorcy.
Dane rachunku ..."
tylko o dziwo w poprzednim mailu prowizja była prawidłowo naliczona,
kwotowo to te 2 potwierdzenia są takie same, więc pewnie coś im się
system wykrzaczył
z tego co wiem, to mają teraz jakąś przeprowadzkę, więc pewnie można się
spodziewać dziwnych maili
--
pozdrawiam
Marcin
-
3. Data: 2013-04-16 17:30:12
Temat: Re: Sprytny bill - dziwny mail
Od: neoniusz <n...@j...org>
W dniu 16.04.2013 13:17, lolekanabolek pisze:
> Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przesłana na konto
> odbiorcy.
> z tego co wiem, to mają teraz jakąś przeprowadzkę, więc pewnie można się
> spodziewać dziwnych maili
>
Porownaj tresc, a szczegolnie fragment, ktory sam zacytowales.
Hint: zgodnie z sugestia wprowadzili potwierdzenia przekazania srodkow
na konto a nie tylko przyjecia dyspozycji oplacenia.
Pierwszy mail to:
"Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przyjęta do
realizacji.
Zostanie wykonana maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych."
a drugi:
"Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przesłana na
konto odbiorcy."
-
4. Data: 2013-04-16 18:54:47
Temat: Re: Sprytny bill - dziwny mail
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"neoniusz" kkjqpv$30i$...@n...news.atman.pl
> "Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przyjęta do realizacji.
> Zostanie wykonana maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych."
> a drugi:
> "Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przesłana na konto
odbiorcy."
Płatność to czynność -- raczej nie została nikomu przekazana.
Natomiast szmal mógł być przekazany. Forsa, szmal, pieniądze,
środki, zewnętrza...
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
5. Data: 2013-04-17 13:15:10
Temat: Re: Sprytny bill - dziwny mail
Od: lolekanabolek <l...@g...com>
W dniu 2013-04-16 17:30, neoniusz pisze:
> W dniu 16.04.2013 13:17, lolekanabolek pisze:
>> Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przesłana na konto
>> odbiorcy.
>
>> z tego co wiem, to mają teraz jakąś przeprowadzkę, więc pewnie można się
>> spodziewać dziwnych maili
>>
>
> Porownaj tresc, a szczegolnie fragment, ktory sam zacytowales.
masz na myśli tą cześć cytatu??
"Uwaga: Poprzedni e-mail zawierał błędnie podliczoną prowizję,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
przesyłamy poprawioną wersję. Błąd dotyczył tylko zawartości maila,
wszystkie rachunki zostały opłacone prawidłowo."
>
> Hint: zgodnie z sugestia wprowadzili potwierdzenia przekazania srodkow
> na konto a nie tylko przyjecia dyspozycji oplacenia.
>
> Pierwszy mail to:
>
> "Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przyjęta do
> realizacji.
> Zostanie wykonana maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych."
>
> a drugi:
>
> "Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przesłana na
> konto odbiorcy."
>
masz rację, ten zapis się zmienił, szczerze mówiąc nie zwróciłem na to
uwagi, bo skupiłem się na szukaniu tego błędu w naliczonej prowizji ;-))
--
pozdrawiam
Marcin
-
6. Data: 2013-04-17 22:32:09
Temat: Re: Sprytny bill - dziwny mail
Od: neoniusz <n...@j...org>
W dniu 17.04.2013 13:15, lolekanabolek pisze:
>>> Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przesłana na konto
>>> odbiorcy.
>>
>>> z tego co wiem, to mają teraz jakąś przeprowadzkę, więc pewnie można się
>>> spodziewać dziwnych maili
>>>
>>
>> Porownaj tresc, a szczegolnie fragment, ktory sam zacytowales.
>
> masz na myśli tą cześć cytatu??
> "Uwaga: Poprzedni e-mail zawierał błędnie podliczoną prowizję,
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> przesyłamy poprawioną wersję. Błąd dotyczył tylko zawartości maila,
> wszystkie rachunki zostały opłacone prawidłowo."
Nie, chodzilo mi o te czesc:
"Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przesłana na
konto odbiorcy."
i juz drugi raz na nia wskazuje :) Specjalnie w poprzedniej wiadomosci
ja zostawilem jako twoj cytat z maila ;)
Teraz po kazdej transakcji beda 2 maile - jeden z potwierdzeniem
przyjecia a drugi z potwierdzeniem przelania kasy. Taka nowa funkcja.
Bedzie mozna tez w PDF takie potwierdzenie pobrac.