  • 1. Data: 2013-06-17 10:02:22
    Temat: SprytnyBill nowa promocja
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Standardowo. 3x10 zł do 8 lipca.

    Regulamin:
    https://upaid.pl/files/promotions/Regulamin_promocji
    _Sprytny_Bill_3x10.pdf

  • 2. Data: 2013-06-17 11:26:51
    Temat: Re: SprytnyBill nowa promocja
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 17 Jun 2013 10:02:22 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Standardowo. 3x10 zł do 8 lipca.

    I trochę mniej standardowo - Sprytny zameldował, że numery kont Orange/TP i
    Energi są mu nieznane, i poszły się weryfikować.

    AK

  • 3. Data: 2013-06-18 00:36:40
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Andrzej Kubiak wrote:

    > I trochę mniej standardowo - Sprytny zameldował, że numery kont
    > Orange/TP i Energi są mu nieznane, i poszły się weryfikować.

    Czy sprytnemu nie da sie podsunwac swojego konta by zrobic obrot karta a
    pieniazki wrocily? Z tego co piszesz to nie dziala jak wirtualny plaz, ktory
    lyka wszystko jak na plaza przystalo :)

  • 4. Data: 2013-06-18 09:08:36
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 18 Jun 2013 00:36:40 +0200, forestdumb napisał(a):

    > Czy sprytnemu nie da sie podsunwac swojego konta by zrobic obrot karta a
    > pieniazki wrocily? Z tego co piszesz to nie dziala jak wirtualny plaz, ktory
    > lyka wszystko jak na plaza przystalo :)

    No, nie bałdzo.

    Znaczy, jeśli ktoś jest naprawdę jest uparty, może wciągnąć rachunki do
    jakiegoś softu do obróbki obrazu, podmienić numer konta na swój i palić
    głupa w Sprytnym, ale mnie się nie chce, tak tylko rzucam pomysł. Nie
    wykluczam, że ktoś uparty się tu znajdzie. :)

    Ze Sprytnego korzystam zgodnie z przeznaczeniem, ogólnie miło mi się
    współpracuje z Upaidem od samego ich startu.

    AK

  • 5. Data: 2013-06-18 20:42:05
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    "MarekZ" wrote

    >Regulamin:
    >https://upaid.pl/files/promotions/Regulamin_promocj
    i_Sprytny_Bill_3x10.pdf

    Że można płacić mniej niż na rachunku to napisali, a co jak więcej? Szkoda
    brać parę złotych jak całą dychę można by.

  • 6. Data: 2013-06-19 08:55:03
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 18 Jun 2013 20:42:05 +0200, mx napisał(a):

    > Że można płacić mniej niż na rachunku to napisali, a co jak więcej? Szkoda
    > brać parę złotych jak całą dychę można by.

    Się okaże, bo akurat tak zrobiłem - tyle że u mnie wystawca faktury zamotał
    księgowanie poprzedniej wpłaty.

    AK

  • 7. Data: 2013-06-20 22:07:29
    Od: Dezeusz <l...@g...pl>

    W dniu 2013-06-17 10:02, MarekZ pisze:
    > Standardowo. 3x10 zł do 8 lipca.
    >
    > Regulamin:
    > https://upaid.pl/files/promotions/Regulamin_promocji
    _Sprytny_Bill_3x10.pdf

    No to się wszyscy obłowią...

    Cytat:
    "Zniżki przyznawane będą Uczestnikom w Okresie Promocji lub do
    wyczerpania budżetu Promocji."
    Budżetu oczywiście nie podano...

    Ciekawe też ile razy w ciągu trwania promocji zmienią regulamin (a ile
    razy w ogóle o tym nie informując, jak poprzednio - oczywiście zmiana
    nie była na korzyść klienta...)?

    Swoją drogą - w przypadku sprytnego billa grupa mnie zadziwia. Normalnie
    to pełna czujność w przypadku różnych pośredników finansowych (opisywano
    tu przypadki/ryzyko - ty nam wpłać kasę za rachunek, a my zapłacimy
    dostawcy... kiedyś, o ile nie ogłosimy upadłości), a w tym przypadku
    bill ciągle wraca na p.b.b, a nikt nie drąży :P

    Przyjrzyjmy się więc samej firmie. Upaid sp. z ograniczoną
    odpowiedzialnością istnieje dopiero dwa lata, siedziba - sądząc z adresu
    - w mieszkaniu, kapitał jak na usługi, bądź co bądź, finansowe (sp. z
    o.o.!) nie powala (100 tys. zł - pewnie nie wystarczający na zrobienie
    tego wszystkiego oprogramowania). Nie wygląda to na jakąś silną grupę
    kapitałową :), ale sprawdźmy powiązania... jest... biuro podróży, dla
    studentów (polecam poczytać opinie klientów - interesujące :/)

    Zapyta ktoś - a może siłą Upaida jest jednak nastawienie na klienta,
    jakość itp.? No cóż, pomijając nawet wspomnianą wyżej kreatywną obsługę
    promocji, kompletnie brak w systemie informacji kiedy rzeczywiście
    wykonują przelew do adresata (dziwne, nieprawdaż? zupełnie nie ma
    powodów do niepokoju), inne powiadomienia mailowe czasem dochodzą (z
    opóźnieniem), a czasem nie.
    Kontakt mailowy z biurem klienta? Spróbujcie, nie polecam!

    Prawda, oferta była może i ciekawa, ale tylko w przypadku połączenia z
    KK w (starym) synku. Teraz... po co w ogóle się w to bawić?

    pozdr
    DeZeusz

  • 8. Data: 2013-06-20 22:13:51
    Od: matebe <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 17 czerwca 2013 10:02:22 UTC+2 użytkownik MarekZ napisał:
    > Standardowo. 3x10 zł do 8 lipca.
    >

    > Regulamin:
    >
    > https://upaid.pl/files/promotions/Regulamin_promocji
    _Sprytny_Bill_3x10.pdf

    na maile z BOKUu dostawałem odpowiedź jedynie w przypadku autoryzowania kolejnego nr
    rachunku - działo się to po godzinie przeważnie, co do informacji, dlaczego nie
    została mi udzielona premia przy promocji z antywebem, cisza - po wszelkich
    terminach.

  • 9. Data: 2013-07-07 09:25:05
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Się okaże, bo akurat tak zrobiłem - tyle że u mnie wystawca faktury zamotał
    >księgowanie poprzedniej wpłaty.

    Już mam ich dość!
    Kilka razy płaciłem za telefon na ten sam numer rachunku, a oni "again and
    again" - zły numer rachunku. I nowa opcja "Zrób zdjęcie" rachunku i
    "Wyślij". Cyknąłem z ekranu i wysłałem.
    ChwDSB

  • 10. Data: 2013-07-07 15:20:07
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 07.07.2013 09:25, mx pisze:
    > I nowa opcja "Zrób zdjęcie" rachunku i
    > "Wyślij". Cyknąłem z ekranu i wysłałem.

    O, czyli jednak zaczynaja wprowadzac sugestie w zycie ;)