  • 1. Data: 2010-11-29 23:08:17
    Temat: Status - Przyszły - Mbank ???
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Właśnie dokonałem przelewu za drugą rate ubezpieczenia OC.
    I o dziwo nie zeszło nic z konta tak jak zawsze to bywało , za to w
    operacjach zaplanowanych owszem wisi ta płatność ale ze statusem -
    przyszły. O co tu chodzi?

  • 2. Data: 2010-11-30 00:05:22
    Temat: Re: Status - Przyszły - Mbank ???
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > I o dziwo nie zeszło nic z konta tak jak zawsze to bywało , za to w
    > operacjach zaplanowanych owszem wisi ta płatność ale ze statusem -

    Poczekaj parę godzin i pieniądze zostaną zniknięte. Jakoś tak rano.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-11-30 00:07:25
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Jan Werbinski napisał(a):
    > Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości
    >
    > Poczekaj parę godzin i pieniądze zostaną zniknięte. Jakoś tak rano.

    No dziwne, robie mase przelewow i zawsze z konta znikalo zaraz po
    zatwierdzeniu. A tym razem nie.

  • 4. Data: 2010-11-30 00:30:34
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Np na dziś miałem zaplanowane przelewy od parunastu dni. Nie zablokowało mi
    pieniędzy na ekoncie. Za to nowy przelew po północy zablokował od razu
    potrzebną sumę. Wszystkie przelewy zostały zrealizowane.
    Stawiam na to, że ulepszyli także i tą funkcjonalność. ;)

  • 5. Data: 2010-11-30 01:49:08
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Jan Werbinski napisał(a):
> [...]
    > razu potrzebną sumę. Wszystkie przelewy zostały zrealizowane.
    > Stawiam na to, że ulepszyli także i tą funkcjonalność. ;)

    No mój przelew był dokładnie 3 minuty po połnocy , nie zablokował
    potrzebnej sumy, co więcej , jest w zaplanowanych z adnotacją przyszły a
    przed momentem chcialem go wycofac klikając anuluj by zrobić go ponownie
    ale kliknięcie anuluj pokazuje tylko dane przelewu ale go nie anuluje.
    Jak tu sie nie wkurzyc skoro ten przelew jutro rano powinien być już
    zrobiony a utkwił sobie nie wiedzieć czemu nie blokując dodatkowo kasy
    na koncie co jak dla mnie powoduje że stan posiadania na koncie jest
    nieczytelny i tak naprawde nie wiem ile mam jeszcze wolnych srodkow.

  • 6. Data: 2010-11-30 10:20:05
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2010-11-30 02:49, Norbert pisze:

> [...]
    > na koncie co jak dla mnie powoduje że stan posiadania na koncie jest
    > nieczytelny i tak naprawde nie wiem ile mam jeszcze wolnych srodkow.

    Tak się od dawna działo z przelewami zleconymi we wczesnych godzinach
    nocnych.
    Nie pamiętam już ale ok. 2-3 zmienia się ich status i się wszystko
    księguje. Tak jakby system banku coś wtedy przetwarzał.