  • 11. Data: 2012-12-11 09:04:06
    Temat: Re: Wiewiórki jedzą z RORu
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-12-11 08:59, Andrzej Kubiak pisze:

    > Wpływ, transakcja na 300, wypływ. Tej samej godziny, nie dnia :)

    ... a transakcja na 300, to oczywiście "drobne u paskudztwa".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 12. Data: 2012-12-11 09:08:52
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-12-11 08:20, lolekanabolek pisze:

    > przy okazji się podpytam
    > do wiewiórek wlewacie i wylewacie tego samego dnia
    > czy czekacie, aż wiewiórki się nakarmią do drugiego dnia??

    Tego samego dnia. Wylewam zwykle do Optimy (przyzwoity % jak na
    elastyczny depozyt), a nie chce mi się czasem tkwić przy budziku od
    11:45, żeby zdążyć tego samego dnia. Do Optimy można chyba nawet do
    16:00 tego samego dnia.
    Wylew z Optimy mam ustawiony do Mille, jeszcze z czasów HH i aukcji.
    Teraz też ma sens, bo Mille dość wcześnie pokazuje 1-szy Elix.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 13. Data: 2012-12-11 09:19:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "maruda" ka6mq2$nrk$...@m...internetia.pl

    > Są możliwe co najmniej dwie interpretacje, jak to bywa z literaturą.
    > Prawdziwe (te rude czy szare i zapchlone) wiewiórki głodują naprawdę przez swoją
    sklerozę (a dokładniej: niepamięć i marną
    > inteligencję), bo owszem, pracowicie gromadzą zapasy, ale potem nie potrafią trafić
    do swoich magazynów.
    > Coś tak, jak "założyłem lokatę odnawialną, tylko nie wiem w którym banku"

    Warto zatem podpatrywać -- a nuż odejdą i zostawią łupy. ;)

    > Druga: Twoje wiewiórki głodują przez Twoją sklerozę, bo coś Ci się pozajączkowało.

    Mnie tym razem nie pozajączkowało się.

    > Apropos i nie-na-temat:
    > Może ktoś, kto umie rysować, narysuje to i gdzieś puści, na jakiegoś demota, czy-co
    ->
    > Jest jakaś reklama chyba kasy Stefczyka z tym księdzem z serialu. No i proponuję
    zrobić dwa rysunki z podpisem "znajdź różnicę":
    > Stoi furgonetka, faceci targają pianino. Dwóch gości się przygląda, jeden mówi "?",
    a drugi odpowiada "Wzięli kredyt w kasach
    > Stefczyka".
    > Różnica jest taka, że na pierwszym rysunku na furgonetce jest napis "Instrumenty
    muzyczne", a na drugim - "Windykacje".
    > (Można by złapać screenshota z tej reklamy i przerobić, ale nie mam aż takiego
    zacięcia twórczego)

    Daj linka.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2012-12-11 09:25:34
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > ... a transakcja na 300, to oczywiście "drobne u paskudztwa".

    Moje wiewiórki teraz nie kumpluja z płazami,
    - zaprzyjazniły sie z PayU
    a teraz muchy płazom odebrał wiśniowy Citek ;P

    Taa .. ładnie zaczynamy tu grypsowac ;)

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2012-12-11 09:30:14
    Temat: Stefczyka Re: Wiewiórki jedzą z RORu
    Od: Maruda <m...@n...com>

    > Daj linka.

    http://www.youtube.com/watch?v=CoqwUBj-epM

    Nie ma tam pianina ani furgonetki, ale od czegóż grafika komputerowa?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 16. Data: 2012-12-11 09:34:22
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-12-11 09:25, Waldek pisze:

    > Moje wiewiórki teraz nie kumpluja z płazami,
    > - zaprzyjazniły sie z PayU

    A w czym jest wyższość?
    "Za mieszkanie" i tak muszę zapłacić co miesiąc kilkaset zł, płacę
    oczywiście z jakiegoś RORu, bo z KK bez haraczu nie chyci. (A może
    chyci?) Więc oddaję 2zł paskudztwu, a u Pawlaka trzymam jedynie 51zł na
    awaryjną wypłatę w bankomacie.

    > a teraz muchy płazom odebrał wiśniowy Citek ;P
    >
    > Taa .. ładnie zaczynamy tu grypsowac ;)

    ... no bo jak hołota by się na to wszystko rzuciła, to dla nas by
    brakło. Proste.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 17. Data: 2012-12-11 10:37:57
    Temat: Re: Stefczyka Re: Wiewiórki jedzą z RORu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maruda" 50c6ef03$0$26684$6...@n...neostrada.pl

    > http://www.youtube.com/watch?v=CoqwUBj-epM

    > Nie ma tam pianina ani furgonetki, ale od czegóż grafika komputerowa?

    Jest samochód, nie ma fortepianu. [na pewno to samochód,
    bo tak to nazywają... wprawdzie nigdy nie widziałem ani
    fortepianu, ani samochodu, ale słuch mam taki, że mogę
    bez trudu powtórzyć usłyszaną melodię?... nie -- mogę
    bez trudu powtórzyć usłyszany tekst]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2012-12-11 10:41:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maruda" 50c6effb$0$1318$6...@n...neostrada.pl

    > "Za mieszkanie" i tak muszę zapłacić co miesiąc kilkaset zł, płacę oczywiście z
    jakiegoś RORu, bo z KK bez haraczu nie chyci. (A
    > może

    Nie przyznawaj się do tego głośno, bo zamkną Cię w wariatkowie.
    Za mieszkanie (ratę kredytu czy opłaty eksploatacyjne? -- imo
    periodyk to periodyk) płacimy od wieeeelu lat z Citkowych kart.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2012-12-11 10:54:22
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

> [...]
    > Za mieszkanie (ratę kredytu czy opłaty eksploatacyjne? -- imo
    > periodyk to periodyk) płacimy od wieeeelu lat z Citkowych kart.

    Rozwiń proszę.
    Który to citkowy ficzer? (Jakiś link?)
    (Owszem, widzę wątek "Fotokasa -- Citi", ale jakoś-tak do Citka mam
    obrzydzenie jeszcze z dawnych lat, z czasów pożarcia Handlobanku).

    Co się zyskuje? MB? Ile %?, czy coś więcej?
    Cza mieć kuńto, czy ino kartę można? Czy karta jest free?
    Inne "miny" czy haki?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 20. Data: 2012-12-11 10:59:10
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 11 Dec 2012 10:54:22 +0100, SQLwiel napisał(a):

    > Rozwiń proszę.
    > Który to citkowy ficzer? (Jakiś link?)

    Opłaty domowe można regulować bezpłatnym przelewem z karty Citi.

    > Co się zyskuje? MB? Ile %?, czy coś więcej?

    Grace period.

    > Cza mieć kuńto, czy ino kartę można? Czy karta jest free?

    Jeśli potrafisz porozumiewać się paszczowo/pisać maile, może być bezpłatna.
    Karta wystarczy.

    AK